مخاطبین هدایای سازمانی چه کسانی هستند؟
(ویرایش)
یکی از مشکلات پیش رو در تهیه و خرید هدایای سازمانی، سلایق مختلف و متنوع است. این که هدیه ما دقیقاً باب میل مخاطب باشد تقریبا غیر ممکن است. شما باید استراتژی هدایای سازمانی مشخصی داشته باشید. مخصوصاً زمانی که تعداد افرادی که به آنها هدیه میدهیم زیاد باشد. از این رو مجبور خواهیم بود دسته بندیهای مختلفی برای تهیه هدیه سازمانی انجام دهیم. برای مثال افراد را بر اساس سن دسته بندی کنید.
یکی ازمهم ترین دسته بندیهای موثر که میتوانیم برای ارائه هدیهها انجام دهیم تمایز بین سلایق خانمها و آقایان است. برای مثال کمتر میبینید که آقایان به اشیا زینتی نظیر تابلو و یا گلدان علاقه داشته باشند اما این علاقه در خانمها به وفور یافت می شود. از این رو جنسیت از جمله دسته بندیهای مفید برای ما خواهد بود.