تعداد بازدید : 90
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۷/۲۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۷/۲۷
کاربران آنلاین : 0
samaaaa24
۱۴۰۱/۷/۲۷ ۱۱:۳۱:۱۸
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۷/۳۰ ۱۷:۰۵:۲۴

دو پیشنهاد برای خانم ها جهت جلوگیری از انتقال بیماری های سرویس بهداشتی

(ویرایش)

نیازی به گفتن نیست که سرویس های بهداشتی تا چه حد می توانند آلوده باشند خصوصا اگر قرار باشد در مورد دستشویی های بین راهی صحبت کنیم احتمالا تصور کردنش هم برای شما عذاب آور خواهد بود! اما این مساله تنها در مورد سرویس های بهداشتی عمومی صدق نمی کند بلکه در خانه نیز فضای سرویس بهداشتی باید تمیز و عاری از هرگونه آلودگی باشد.

اگر از دستشویی فرنگی استفاده می کنید تمیزی و نظافت آن را باید بسیار بیشتر جدی بگیرید چرا که به دلیل تماس با پوست ممکن است آلودگی ها به راحتی به شما منتقل شود. این مساله از دو جهت قابل بررسی است:

از آنجایی که ما خانم ها به تمیزی منزل و همچنین سرویس بهداشتی اهمیت می دهیم احتمالا با خودتان خواهید گفت که پس محیط دستشویی شما تمیز است و فاقد هرنوع آلودگی است اما منظور ما تنها آلودگی ظاهری نیست ایا می توانید بگویید سرویس بهداشتی شما کاملا انتی باکتریال و ضدعفونی شده است؟ پاسخ خیر است

مساله ی دیگر اینکه زمانی که به مهمانی می روید و خصوصا قصد استفاده از سرویس فرنگی را دارید باید مراقب باشید حال اگر قصد رفتن به دستشویی های عمومی را دارید که مساله دوچندان اهمیت پیدا می کند.

اما چاره کار چیست؟

به عنوان یک خانم باید خیلی از وسایل ضروری و مورد نیاز را در کیفتان داشته باشید به طور مثال اگر در بین سفر مجبور به استفاده از دستشویی  بین راهی شدید به هیچ عنوان از دستمال هایی که داخل دستشویی قرار گرفته اند استفاده نکنید و همیشه دستمال تمیز داخل کیفتان داشته باشید. همراه داشتن نوار بهداشتی را فراموش نکنید.

دو پیشنهاد تازه برای جلوگیری از انتقال بیماری از طریق سرویس بهداشتی

کاور توالت فرنگی

سرویس های فرنگی در قسمتی که با پوست افراد تماس دارند می توانند محلی برای انتقال میکروب ها باشند، از دیگر ملزومات کیف شما  کاور توالت فرنگی است. اگر از دستشویی فرنگی استفاده می کنید حتما باید کاور توالت همراه خود داشته باشید چه در مهمانی و چه در سفر.

شما می توانید از انواع کاورها با برندهای مختلف استفاده کنید اما کاور توالت فرنگی پرسان یک مدل کاور به صورت جیبی نیز تهیه کرده که مخصوص گذاشتن داخل کیف است و بسته بندی کوچکی دارد.

دستمال انتی باکتریال

یکی از بهترین راه ها برای اینکه مطمئن شوید قسمت نشیمنگاه دستشویی یا شیرهای آب بهداشتی و ضدعفونی هستند استفاده از دستمال نانو انتی باکتریال است شما حتی می توانید در منزل و پس از نظافت سرویس بهداشتی از این دستمال ها استفاده کنید تا مطمئن شوید علاوه بر ظاهر تمیز، عاری از هر گونه آلودگی و میکروب است.

دستمال نانوکلین ضد آلودگی یک اختراع جدید است و در واقع یک نوع دستمال ضدباکتری خشک که تنها کافیست کمی آن را مرطوب کنید. این دستمال ها تا 99% میکروب ها و آلودگی ها را از بین می برد و خیال شما را راحت می کند.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران