تعداد بازدید : 147
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۸/۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۸/۸
کاربران آنلاین : 0
السا هستم
۱۴۰۱/۸/۸ ۱۶:۴۵:۴۵
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۱۶:۵۲:۳۷

سفید کردن واژن

(ویرایش)

سفید کردن واژن چگونه است؟ قطعا تنها ویژگی های داخلی دستگاه تناسلی این نیست که می تواند برای بانوان رابطه ای جنسی لذت بخشی را به ارمغان آورد. شکل ظاهر و جوانی واژن نیز از جمله فاکتور هایی است که می تواند کیفیت رابطه جنسی را تحت تاثیر قرار دهد.

به این منظور انجام جراحی های لابیاپلاستی و یا جوانسازی پوست ناحیه تناسلی و کشاله ران نیز در حال حاضر طرفداران بی شماری دارد. در عصر حاضر توجه به جوانسازی ناحیه تناسلی بیش از گذشته به چشم می خورد به طوری که می توان گفت میزان قابل توجهی از مراجعین به مطب متخصص زنان را افرادی تشکیل می دهند که به دنبال جراحی زیبایی دستگاه تناسلی هستند.

واژینوپلاستی، پرینورافی و جراحی های تنگ کردن واژن به طور کلی از جمله اقداماتی هستند که بانوان به آن ها بسیار توجه می کنند. در ادامه این نوشتار به یکی از عبارت های پر سرچ در این زمینه به نام روش های سفید کردن دستگاه تناسلی می پردازیم. اگر شما نیز به دنبال درمان تیرگی دستگاه تناسلی هستید خواننده این نوشتار باشید.

 

تیرگی ناحیه تناسلی

عوامل بسیاری بر ایجاد تیرگی دستگاه تناسلی نقش دارند، برای مثال افزایش سن، بارداری های پی در پی، رابطه جنسی، ژنتیک مشکلات هورمونی و حتی پوشیدن لباس های نامناسب می تواند این مشکل را برای بانوان ایجاد کند.

پایبند به لحظه های ابدی
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران