تعداد بازدید : 79
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۸/۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۸/۹
کاربران آنلاین : 0
lunaplateada
۱۴۰۱/۸/۹ ۱۱:۳۲:۰۶
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۱۱:۳۶:۴۰

انواع کیسه زباله های مشکی رنگ

(ویرایش)

انواع کیسه زباله از لحاظ رنگ

کیسه های زباله دارای رنگ های متفاوتی هستند که این تفاوت باعث تفاوت در کارایی آن ها نیز می شود. کیسه زباله از لحاظ رنگ شامل موارد زیر می باشد.

کیسه زباله مشکی

از رایج ترین و پرمصرف ترین کیسه زباله ها، کیسه زباله مشکی می باشد. کیسه زباله مشکی بیشتر در منازل، ادارات، سازمان ها و پارک ها و تقریبا تمام مکان ها استفاده می شود. از ویژگی های کیسه زباله مشکی می توان به رنگ آن اشاره کرد که باعث دیده نشدن محتویات داخل آن می شود. همچنین برای کیسه هایی که درجه 2 و یا 3 هستند و رنگ آن ها کدر می باشد، در کیسه زباله مشکی این کدر بودن دیده نخواهد شد.

کیسه زباله سبز رنگ

کیسه زباله سبز رنگ برای زباله های تجزیه پذیر از جمله مواد غذایی، پوست میوه ها، شاخه و برگ ها استفاده می شود. کیسه های سبز رنگ هم به صورت شفاف و غیر شفاف با کیفیت و ضخامت های مختلف تولید می شود.

کیسه زباله قرمز رنگ

این کیسه زباله ها کمتر دیده می شوند و همچنین کمتر استفاده می شوند. کیسه زباله های قرمز رنگ در مراکز بهداشتی، آزمایشگاه ها و بیمارستان ها برای لوله های آزمایشگاهی، سرنگ خون و ضایعات انسانی و ... استفاده می شود. این کیسه ها دارای ضخامت های متفاوت هستند که بیشتر از کیسه های ضخیم آن برای جلوگیری از نشتی و پارگی استفاده می شود.

کیسه زباله آبی

از کیسه زباله های آبی رنگ برای مواد بازیافتی مانند کاغذ، بطری و کارتن و ... استفاده می شود. بیشتر مصارف خانگی دارد و خود کیسه زباله نیز معمولا تجزیه پذیر است و دارای ضخامت و اندازه های متفاوت می باشد.

کیسه زباله زرد رنگ

از کیسه زباله زرد رنگ برای مواد خطرناک، زباله های عفونی و شیشه و ... که برای حمل آن ها احتیاط لازم است، استفاده می شود.

کیسه زباله سفید رنگ

کیسه زباله سفید معمولا در استخر ها، مراکز درمانی و ... که دیده شدن محتویات آن ایرادی ندارد، استفاده می شود. این کیسه ها با استقبال فراوانی روبه رو شده و بسیار پرمصرف هستند.

کیسه زباله نارنجی

از کیسه زباله نارنجی رنگ برای زباله هایی که نیاز به سوزانده شدن دارند استفاده می شود مانند زباله های کلینیکی.

انواع سایز کیسه زباله

کیسه زباله ها در سایز های مختلف تولید می شوند و خریداران بنا به درخواست، سایز مورد نیازشان را خریداری می کنند.

کیسه زباله کوچک و متوسط

  • کیسه زباله سایز 80 * 60
  • کیسه زباله سایز 60 * 50
  • کیسه زباله سایز 70 * 55
  • کیسه زباله سایز 80 * 65
  • کیسه زباله سایز 80 * 60
  • کیسه زباله سایز 90 * 70
  • کیسه زباله سایز 100 * 80

کیسه زباله بزرگ

  • کیسه زباله سایز 120 * 80
  • کیسه زباله سایز 120 * 100
  • کیسه زباله سایز 130 * 100
  • کیسه زباله سایز 150 * 120

از بهترین انواع کیسه زباله های مشکی

کیسه زباله بند دار لندی رول 20 عددی

لندی 

برند

زباله

نوع

55*60  متوسط

سایز 

20 عدد

تعداد

بله

بند دار

 پرفراژدار

ویژگی

مشکی

رنگ

رولی

بسته بندی

ایران

کشور سازنده

 

کیسه زباله بند دار لندی یک رول 20 عددی و ساخته شده از پلاستیک می باشد. سایز این کیسه ها 55 * 60 سانتی متر می باشد. این کیسه ها بسیار ضخیم و مقاوم و دارای یک بند جهت بستن درب کیسه می باشد . قیمت کیسه زباله   باکیفیت در خرید های اداری بسیار با اهمیت است. این کیسه ها دارای پرفراژ بوده و به راحتی از یکدیگر جدا می شوند و استفاده از آن بسیار آسان می باشد.

کیسه زباله بند دار لندی رول 28 عددی

 

برند

لندی

نوع

زباله

سایز

45*50  کوچک

تعداد

28 عدد

بند دار

بله

ویژگی

پرفراژدار

رنگ

مشکی

بسته بندی

رولی

کشور سازنده

ایران

کیسه زباله لندی یک رول با 28 عدد کیسه زباله از جنس پلاستیک می باشند. خرید عمده کیسه زباله در ادارات امری ضروری می باشد. کیسه زباله لندی بسیار ضخیم بوده و به دلیل استفاده پلاستیک در تولید آن، کیسه ها قابلیت تحمل وزن های سنگین را نیز دارند و برای حمل زباله هایی با حجم بالا مناسبند. رنگ کیسه ها موجب شده تا زباله های درون کیسه قابل رویت نباشند و پس از پر شدن کیسه توسط بند آن به راحتی می توانید درب آن را بسته و از محل خارج نماید.

کیسه زباله رولی مشکی پیلگون 70*90

برند

پیلگون

نوع

زباله

سایز

70*90  بزرگ

تعداد

1 کیلویی

بند دار

خیر

ویژگی

ضخیم، پرفراژ دار، تجذیه پذیر

رنگ

مشکی

بسته بندی

رولی، توپی

کشور سازنده

ایران

 

برخی از کیسه زباله های برند پیلگون با مدل خاصی از  بسته بندی، به شکل رول توپی هستند. در برخی از این کیسه ها تعداد هر بسته بر روی کالا درج شده است. در بسته بندی کیسه زباله مورد نظر با توجه به وزن یک کیلویی آن کیسه زباله قرار دارد. این محصول دارای خاصیت تجذیه پذیری می باشد که این مساله بسیار به محیط زیست کمک می نماید. پرفراژ این کالا نیز باعث جدا سازی بسیار آسان از همدیگر است. چنس ضخیم این محصول موارد کاربردی آن را نیز بیشتر می نماید. خرید کیسه زباله رولی پیلگون با توجه به مزایای گفته شده بسیار مقرون به صرفه می باشد.

کیسه زباله مشکی فله 100*80

برند

تولیدات داخلی

نوع

زباله

سایز

100*80 بزرگ

تعداد

کیلویی

بند دار

خیر

ویژگی

ضخیم ، بدون بو

رنگ

مشکی

بسته بندی

فله ای

کشور سازنده

ایران

کیسه زباله های فله ای محصولاتی پر استفاده در شرکت ها و سازمان ها می باشند. این کالا به دلیل مدل فله ای از لحاظ قیمت ارزان تر از محصولات با بسته بندی هستند. خرید نایلون زباله به رنگ مشکی پر فروش تر از رنگ های دیگر می باشد. سایز بزرگ و جنس ضخیم این محصول برای استفاده ی زباله های خشک و یا زباله های بیمارستانی کاربرد بیشتری دارد. این محصول از مواد با کیفیت تهیه شده و به همین دلیل بدون بو است.

کیسه زباله مشکی فله 140*120

 

برند

تولیدات داخلی

نوع

زباله، اسباب کشی

سایز

140*120 بزرگ

تعداد

کیلویی

بند دار

خیر

ویژگی

ضخیم، بدون بو

رنگ

مشکی

بسته بندی

فله ای

کشور سازنده

ایران

 

 

برخی از کیسه زباله های فله ای علاوه بر استفاده برای زباله های خشک و تر در مواردی مانند اسباب کشی نیز می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. کیسه زباله سایز 140*120 محصولی در سایز خیلی بزرگ است که علاوه بر جنس ضخیم از بهترین مواد بازیافتی تولید شده که این امر سبب می شود تا بدون بو باشد. حرید کیسه زباله در سایز بزرگ بیشتر مورد مصرف بیمارستان ها و سازمان ها ی بزرگ است. این کالا به دلیل فله ای بودن با قیمت بسیار ارزان تر از محصولات رولی و یا جعبه ای به فروش می رسد.

کیسه زباله مشکی 70*90 کیلویی

برند

تولیدات داخلی

نوع

زباله

سایز

70*90 بزرگ

تعداد

کیلویی

بند دار

خیر

ویژگی

ضخیم، بدون بو

رنگ

مشکی

بسته بندی

فله ای

کشور سازنده

ایران

 

بیشتر مصرف کنندگان کیسه های فله ای در مورد کیفیت این کالا بسیار مشکل دارند. زیرا برخی از این کالاها دارای بوی نامطبوعی هستند که نشان دهنده ی این موضوع است که از مواد بازیافتی نامناسبی تهیه شده اند. همچنین در مورد قیمت کیسه زباله های کیلویی که در بعضی از انواع این کالا قیمت ها بسیار متفاوت می باشد. در شرکت تامین فلات که به عنوان بزرگ ترین تامین کننده ملزومات اداری در ایران می باشد، با کیفیت ترین این کالا با بهترین قیمت عمده به دست مصرف کنندگان که عموما سازمان ها و شرکت ها می باشند با ارائه فاکتور رسمی خواهد رسید.

کیسه زباله بند دار لندی رول 15 عددی

برند

لندی

نوع

زباله

سایز

65*70  بزرگ

تعداد

15 عدد

بند دار

بله

ویژگی

پرفراژدار

بسته بندی

رولی

کشور سازنده

ایران

 

کیسه زباله بند دار لندی به صورت یک رول با تعداد 15 کیسه می باشد. سایز این کیسه ها 65 * 70 سانتی متر می باشد. خرید نایلون زباله ارزان و باکیفیت برای استفاده کنندگان بسیار حائز اهمیت است. کیسه زباله های لندی بسیار ضخیم و مناسب برای زباله های شما و ساخته شده از پلاستیک می باشد. کیسه زباله لندی دارای پرفراژ بوده و جداسازی و استفاده از آن ها بسیار آسان است. پس از استفاده و پر شدن کیسه میتوانید با استفاده از بند کیسه درب آن را ببندید.

 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران