تعداد بازدید : 155
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۸/۱۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۶/۴
کاربران آنلاین : 0
نیلادکور
۱۴۰۱/۸/۱۰ ۰۹:۰۷:۴۸
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۱۶ ۱۴:۲۲:۰۶

چگونه روتختی مناسب انتخاب کنیم

(ویرایش)

اتاق خواب از جمله بخش های منزل است که علاوه بر زیبابودن باید مکانی پر از آرامش باشد زیبایی و سادگی اتاق خواب نقش قابل توجهی در آرامش آن دارد. یکی از گزینه های مهم که در زیبایی اتاق خواب نقش چشمگیری دارد روتختی است. روتختی را می توان در چیدمان اتاق خواب نقش اول در زیبایی دانست اما روتختی علاوه بر زیبابودن باید کیفیت و مقاومت داشته باشد.

 اگر برای تخت خواب خود یک روتختی مناسب انتخاب نکنید، حتی در صورتی که اتاق شما گران‌ترین و لوکس ترین دکوراسیون را داشته باشد، باز هم زیبا و متناسب به نظر نخواهد رسید. نقش روتختی در زیبایی اتاق را نباید نادیده گرفت. در ادامه با چند نکته مهم درباره خرید روتختی ساده و شیک با قیمت مناسب آشنا می‌شویم.

راهنمای خرید روتختی هرمدر

به سایز تخت دقت کنید

از جمله مواردی که در انتخاب خود باید مد نظر بگیرید، سایز تخت شماست. محصولی را بخرید که اندازه آن متناسب با تخت خواب شما باشد. کوچک و یا بزرگ بودن روتختی می‌تواند دردسر ساز شود.

برخی افراد تصور می‌کنند روتختی بسیار بزرگ کاربرد و جلوه بیش‌تری دارد و حتی ممکن است قسمت قابل توجهی از روتختی آن‌ها روی زمین قرار بگیرد.

این موضوع نه تنها بر ظاهر اتاق شما تاثیر منفی می‌گذارد، بلکه در هنگام خواب و استراحت هم دچار مشکل می‌شوید. بهترین راه  توجه به اندازه تخت و استفاده از سایز مناسب است.

هماهنگ‌ بودن رنگ روتختی با اتاق خواب

زمانی که وارد اتاق می‌شوید، باید هماهنگی بین تمام رنگ‌ها و دکور آن احساس کنید. بنابراین در انتخاب رنگ و طرح روتختی خود، تناسب آن با دکوراسیون اتاق را حتما در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، استفاده از رنگ‌های متضاد و چند رنگ متفاوت نمی‌تواند جلوه زیبایی به اتاق شما ببخشد. حتما هماهنگی را در انتخاب‌های خود رعایت کنید تا اتاق‌تان زیباتر به نظر برسد.

زیبایی به تنهایی کافی نیست


البته به این نکته مهم هم توجه داشته باشید، اگر در هنگام خرید روتختی تنها ملاک شما زیبایی آن باشد  و کیفیت را در نظر نگیرید، خیلی زود دچار مشکل می‌شوید.

محصول انتخابی شما باید در عین زیبایی، کیفیت عالی هم داشته باشد. در غیر این صورت هزینه‌ای که برای خرید روتختی خود صرف کرده‌اید هدر می‌رود و خیلی زود باید به دنبال خرید یک روتختی جدید باشید.

برند هرمدر تولید کننده و ارائه دهنده انواع روتختی های باکیفیت با جنس مرغوب است که خیال شما را کاملا درباره کیفیت و زیبایی کالا راحت می‌کند.

 

توجه به جنس پارچه

جنس پارچه از دیگر موضوعات مهم است که باید در انتخاب‌های خود حتما آن را لحاظ کنید. برای این کار ابتدا باید با جنس‌های مختلف پارچه روتختی آشنا شوید.

جنس روتختی‌های مورن از ساتن میکرو، تنسل، ساتین، نخ ابریشم و دیگر پارچه‌های مرغوب و باکیفیت است که هر کدام از آن‌ها با توجه به سلیقه و نیاز شما می‌توانند یک انتخاب عالی محسوب می‌شوند.

ساتن میکرو علاوه بر داشتن درخشندگی و جذابیت،  ُسر نمی‌خورد و انتخاب مناسبی برای خاص پسندان است.

ساتین با ساتن متفاوت است، این جنس رنگ‌های ملایم و متفاوتی دارد، پیوند تار و پود آن در واحد بافت کمتر بوده و از مواد ابریشم طبیعی بافته می‌شود.

در ساخت تنسل از مواد نانو استفاده شده است که از چوب درخت اکالیپتوس گرفته می‌شود. الیاف تنسل به دلیل این که سلولزی هستند به الیاف پنبه شباهت دارند، ولی نخ آن‌ها نسبت به نخ‌های دیگر سطحی صاف‌تر دارد.

به همین دلیل باعث ایجاد حس نرمی و درخشندگی بیش‌تر می‌شود و بعد از بارها شستشو همچنان ساختار خود را حفظ می‌کند.

یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام خرید روتختی خود دقت کنید، نوع آن است. ابتدا باید بدانید قصد خرید روتختی لوکس را دارید یا به دنبال انتخاب روتختی سه بعدی، ساده یا اسپرت هستید. تعیین هدف می‌تواند خرید شما را آسان‌تر کند.

روتختی‌های هرمدر طرح‌های متفاوت، زیبا و باکیفیت دارند که استفاده از محصولات این برند جلوه بسیار خاصی به اتاق خواب شما می‌بخشد.

 

 

۱۴۰۲/۶/۴ ۱۴:۵۴:۴۳
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۴ ۱۴:۵۸:۴۹
(ویرایش)

تنوع طرح های روتختی خیلی زیاده و همشون هم با توجه به سبک سلیقه افراد انتخاب میشن به نظر من روتختی باید رنگش روشن و شاد باشه تا هم احساس ارامش بده هم احساس شادی

ولی خب اکثرا از طرح های روتختی رنگ تیره خوششون میاد . همیشه برای خرید روتختی دلنگرانی هایی درمورد رنگش به اتاق میخوره یا نه وجود داره

من میگم اگر بتونید روتختی رو با پرده ست کنید جذاب تری میشه 

اگر دنبال روتختی روشن هستی میتونی با یه پنل پرده و با خرید فرشینه ستش کنی

مثلا خرید روتختی آبی ماربل با خرید فرشینه همینکار و پرده آبی میتونه ست روتختی فرشینه پرده قشنگی رو بهتون بده 

مشاوره در سبک زندگی
arielcompany.ir
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران