تعداد بازدید : 142
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۸/۱۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۸/۲۲
کاربران آنلاین : 0
سئو
۱۴۰۱/۸/۱۴ ۱۴:۴۴:۳۳
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۲۷ ۱۳:۵۳:۲۸

بررسی رایج‌ترین مشکلات تلویزیون سونی

(ویرایش)

تلویزیون سونی جزو پرکاربردترین دستگاه‌های صوتی و تصویری در بازار است و 90 درصد افراد طرفدار این برند هستند. این روزها به دلیل بالا رفتن نرخ ارز و دلار در کشور، قیمت تلویزیون سونی و هر لوازم الکترونیکی دیگر از این برند افزایش یافته است. به همین دلیل مردم با حساسیت بیشتری لوازم صوتی تصویری خریداری می‌کنند. تلویزیون‌های سونی هم مانند هر وسیله‌ی الکترونیکی دیگر دچار مشکلاتی می‌شوند که نیاز به تعمیر دارند. در این مقاله قصد داریم تا چند مورد از این اختلالات را مورد بررسی قرار دهیم تا مردم با آگاهی بیشتر لوازم صوتی تصویری برند Sony را خریداری نمایند.

روشن و خاموش شدن صفحه نمایش تلویزیون سونی

در همه‌ی تلویزیون‌های موجود در بازار، قطعه‌ای به نام برد وجود دارد که همانند مغز انسان عمل می‌کند؛ یعنی اطلاعات موجودی که توسط کاربر با ریموت کنترل، دکمه و ... به دستگاه داده می‌شود را به بخش‌های دیگر منتقل می‌کند. با خرابی برد، یکی از اتفاقاتی که می‌افتد، خاموش و روشن شدن تلویزیون سونی است. به دلیل حساسیت بالای این قطعه، عیب‌یابی و تعمیر آن باید توسط تکنسین‌های متخصص انجام شود. نمایندگی تلویزیون سونی با داشتن چند دهه سابقه در زمینه‌ی تعمیرات، بهترین انتخاب برای شماست. این مرکز تمامی مشکلات دستگاه شما را با بهترین تجهیزات تعمیر می‌کند.

تلویزیون 6 بار چشمک می‌زند

درصورتیکه تلویزیون سونی شما 6 بار چشمک بزند، یعنی بک لایت موجود در پنل دستگاه دچار مشکل شده است. قطعه‌ی بک لایت وظیفه‌ی نوررسانی به صفحه نمایش تلویزیون را دارد که درصورت خرابی، کاربر قادر نیست تا تصاویر را باکیفیت خوبی تماشا کند. اکثر کاربران درگیر مشکل چشمک زدن تلویزیون شده‌اند که به دلایل گوناگونی اعم از آبخوردگی، ضربه شدید و یا استفاده بیش از حد از تلویزیون رخ می‌دهد. برای تعمیر بک لایت حتما باید از تعمیرکاران متخصص کمک بگیرید تا آسیب‌های دیگری به دستگاه شما وارد نشود.

قطعه‌ی بک لایت تلویزیون در بخش پنل وجود دارد و برای باز کردن پنل نیاز به دانش و تجهیزات پیشرفته‌ای است. طبق تجربه دیده شده که برخی از کاربران خودشان دست به تعمیر تلویزیون می‌زنند و در نهایت با وارد کردن آسیب‌های دیگر به پنل، متحمل هزینه‌های هنگفتی می‌شوند. برای جلوگیری از این امر ما به شما مرکز تعمیرات تخصصی سونی را پیشنهاد می‌کنیم تا با اعزام کارشناسان متخصص خود، بهترین خدمات را در زمینه‌ی تعمیرات به شما مشتریان گرامی ارائه دهد.

تلویزیون سونی

قطع شدن تصویر تلویزیون سونی

علت اصلی قطع شدن تلویزیون سونی؛ خراب شدن برد تیکان است. این اختلال یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات تلویزیون سونی است که کاربران بسیاری را درگیر خود کرده است. البته قطع شدن تصویر تلویزیون Sony امکان دارد دلایل دیگری نیز داشته باشد. بررسی و عیب‌یابی آن باید توسط نیروهای متخصص مرکز تعمیرات سونی انجام گردد تا دستگاه شما با کمترین هزینه و حداقل زمان تعمیر شود.

وجود لکه‌های رنگی روی صفحه نمایش

برخی از کاربران تلویزیون سونی گزارش داده‌اند که روی صفحه نمایش دستگاه خود لکه‌های رنگی مشاهده کرده‌اند. این مشکل با مصرف بیش از حد تلویزیون sony رخ می‌دهد. طبق استانداردهای جهانی، تلویزیون را به ازای 2 الی 3 ساعت روشن ماندن، باید به مدت نیم ساعت خاموش کنید تا قطعات داخلی آن خنک شوند. زمانیکه کاربر مدام و بدون هیچگونه استراحتی دستگاه خود را روشن می‌گذارد، با گذشت زمان شاهد لکه‌های رنگی روی صفحه نمایش خواهد بود. جهت تعمیر و برطرف‌سازی این مشکل باید از مراکز معتبر تعمیر سونی کمک بگیرید.

قطع شدن صدای تلویزیون سونی

سیستم‌های صوتی برند سونی در بازار از شهرت خاصی برخوردار است. تقریبا 90 درصد مردم به این سیستم‌ها اعتماد کامل داشته و پس از خریداری رضایت بالایی هم از کارکرد لوازم صوتی تصویری سونی دارند. اما گاهی ممکن است که تلویزیون سونی را روشن کنید و صدایی به گوش نرسد. در چنین شرایطی تنظیمات صدای دستگاه را بررسی کنید. اگر مشکل حل شد به سراغ کابل‌های صدای تلویزیون بروید. اگر با این کارها هم باز هم تاخیر در صدا و تصویر وجود داشت، باید از یک کرکز تعمیراتی معتبر کمک بگیرید تا مشکل دستگاه شما را رفع نماید.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران