تعداد بازدید : 172
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۸/۱۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۸/۱۶
کاربران آنلاین : 0
sahel_aramesh
۱۴۰۱/۸/۱۴ ۱۵:۲۵:۱۰
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۵/۱ ۱۶:۲۱:۱۳

عواقب خطرناک تزریق ژل لب در آرایشگاه ها

(ویرایش)

اهمیت سلامت پوست و مو و نقش آن در زیبایی

پوست علاوه بر حفظ سلامتی یکی از عوامل زیبایی و جوانی نیز محسوب می شود. داشتن پوست و موی زیبا چهره را جوان و شاداب می کند. گاهی به دلایل ژنتیکی و محیطی برخی افراد دچار آکنه، لک های پوستی، چین و چروک، تیرگی پوست، ریزش مو و ... می شوند. متخصصان پوست و مو در بهترین کلینیک پوست و مو در کرج به این افراد کمک می کند تا زیبایی چهره خود را بازیابند و مشکلات پوستی خود را برطرف کنند.

متخصصان برتر پوست بر این باورند که پوست آینه سلامت بدن است. اگر بدن سالم باشد، پوست سالم خواهد بود. شاید این چیزی است که همه ما باید به آن توجه کنیم.

ویژگی های بهترین کلینیک پوست و مو در کرج

  • مجهز بودن به جدیدترین دستگاه ها، ابزار و تجهیزات

یک کلینیک پوست و مو خوب همیشه از دستگاه ها و تجهیزات جدید استفاده می کند و به مشتریان امکان مشاهده مدل و سال ساخت تجهیزات را می دهد. با توجه به حساسیت خدمات درمانی و زیبایی، کلیه دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده باید مجهز به آخرین فناوری های روز دنیا بوده و از دستگاه های جدید استفاده شود تا رضایت از کیفیت درمان ها و روش های زیبایی و کاهش عوارضی که ممکن است وجود داشته باشد را کاهش دهد. روی دادن. دستگاه ها به حداقل برسد.

  • منطقه تمیز و بهداشتی

هنگام مراجعه به یک مرکز پزشکی باید به میدان استریل و تجهیزات بهداشتی آن توجه زیادی داشته باشید. در کلینیک های زیبایی باید بیش از هر چیز دیگری هزینه سلامت مردم و درمان های اساسی پرداخت شود. اگر در چنین مکانی به سلامت اهمیت داده نشود به این معنی است که اولویت پرسنل بهداشتی سلامت انسان نیست. مناطق مختلف باید برای درمان های مختلف در نظر گرفته شود تا سلامت مراجعین تضمین شود. این مراکز باید دارای مجوز بهداشت باشند.

  • تحت نظارت وزارت بهداشت و با استفاده از پروانه و مجوز تخصصی آن فعالیت کند.
  • دسترسی به تجهیزات مدرن و محیطی آرام و استریل.
  • متخصصان مراقبت های بهداشتی باید در خدماتی که ارائه می دهند تخصص داشته باشند.
  • کارکنان آنها باید ارتباط مناسبی با مشتریان داشته باشند و بتوانند آنها را به درستی راهنمایی کنند.
  • جلسه مشاوره رایگان

می توان گفت آخرین مرحله در انتخاب کلینیک زیبایی پوست و مو، حضور در جلسه مشاوره است. این جلسه در معتبرترین کلینیک ها به صورت رایگان برگزار می شود و در طی این جلسه می توانید با افراد متخصص و مجرب در زمینه زیبایی پوست و مو ملاقات کرده و از مهارت ها و تجربیات آنها مطلع شوید.
 

عوارض تزریقات زیبایی در آرایشگاه ها به جای کلینیک پوست و مو

تب تغییر صورت این روزها برای بسیاری از افراد داغ شده است و برخی از این افراد سالن زیبایی دارند تا با هزینه کمتری به اهداف خود برسند.

از بوتاکس گرفته تا تزریق ژل، پیرسینگ گوش و میکرونیدلینگ تا بلیچینگ و سفید کردن دندان، درمان های زیبایی به صورت غیرقانونی در آرایشگاه ها انجام می شود و برخی افراد فریب تبلیغات جعلی و ارزان آرایشگاه ها را می خورند که گاه هزینه آن بیشتر از هزینه آنهاست. زیبایی صورت و حتی نابینایی به پایان می رسد.

اگرچه ممکن است انجام برخی کارها مانند تزریق ژل و بوتاکس از نظر ظاهری ساده به نظر برسد، اما اگر این اقدامات توسط پزشک متخصص پوست و مو انجام نشود یا تزریق در محیط مناسب انجام نشود، ممکن است فرد دچار عوارض کوتاه مدت شود. مانند عفونت و سلولیت یا عوارض طولانی مدت. برای مدت طولانی مانند فلج طولانی پلک اتفاق می افتد که در این صورت نه تنها فرد به نتیجه مطلوب نمی رسد بلکه سلامت و زیبایی او نیز به خطر می افتد.

انجام عمل های زیبایی مانند تزریق ژل و بوتاکس باید توسط پزشک متخصص پوست و مو انجام شود زیرا در اکثر موارد افراد پس از اطلاع از عوارض تزریق بوتاکس یا ژل از انجام آن خودداری می کنند. از سوی دیگر، برخی از بیماران مبتلا به بیماری های خاص مانند لوپوس نباید ژل یا بوتاکس را تزریق کنند. زیرا بیماری می تواند بدتر شود و همه این موارد توسط پزشک قابل تشخیص است.

۱۴۰۱/۸/۱۶ ۲۳:۲۴:۲۵
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۲۷ ۱۴:۰۳:۲۸
(ویرایش)

آیا عمل زیبایی یعنی اعتماد به نفس پایین؟

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران