تعداد بازدید : 57
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۸/۱۶
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۸/۱۶
کاربران آنلاین : 0
دکتر فرزانه
۱۴۰۱/۸/۱۶ ۱۰:۲۸:۱۲
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۷/۴ ۱۲:۵۲:۲۵

اولین روز بعد از ارتودنسی (چه چیزی در انتظار شما است؟)

(ویرایش)

 

  • در اولین روز بعد از ارتودنسی احتمالا کمی ناراحتی تجربه خواهید کرد اما اصلا جای نگرانی وجود ندارد زیرا موقتی است. ارتودنتیست برای اینکه اتصالات بریس، مانند سیم قوس دار، به زبان، لب ها و لپ های شما آسیب نزند به شما یک موم یا وکس ارتودنسی میدهد که باید به انتهای سیم و یا جاهایی که احیانا کمی تیز هستند بزنید این باعث میشود که دردی تجربه نکنید.
  • به خاطر تنظیم سیم توسط متخصص احتمالا کمی درد تجربه کنید اما میتوانید برای تسکین آن از داروهای ضد درد و مسکن بدون نسخه استفاده کنید.
  • قبل از اینکه از مطب خارج شوید متخصص ارتودنسی به شما خواهد گفت که باید به طور منظم دوباره به مطب او مراجعه کنید تا سیم را دوباره تنظیم کند و با هر جلسه بیشتر به صاف شدن دندانهایتان کمک میکند. این جلسات اجباری هستند و بدون تنظیم مجدد دندان های شما صاف و یکدست نخواهند بود. پس این جلسات را از دست ندهید اگرنه طول درمان بیشتر خواهد شد.
  • با هر بار ویزیت مجدد متخصص نحوه حرکت دندان ها و پیشرفتتان را بررسی می کند. تقریباً سه هفته طول خواهد کشید تا هر حرکتی اتفاق بیفتد، بنابراین این تنظیمات هر سه تا ۱۰ هفته اتفاق می افتد.
  • وقتی متخصص ارتودنسی دستگاه های ارتودنسی شما را تنظیم کرد، اتصالات الاستیک و اورینگ ها را خارج کرده و الاستیک های جدیدی جایگزین آن ها میکند.
  • و درست مثل جلسه اول، هربار سیم ارتودنسی سفت تر میشود و این کار ممکن است کمی طول بکشد.
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران