تعداد بازدید : 176
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۸/۲۲
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۴/۸
کاربران آنلاین : 0
سهند درب
۱۴۰۱/۸/۲۲ ۰۹:۵۰:۱۲
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۱۲ ۱۵:۱۴:۲۳

انواع درب ضد سرقت، از نظر کشور تولید کننده

(ویرایش)

 

درب ضد سرقت سهند درب

درب‌ ضد سرقت که در حال حاضر در بازار به فروش می‌رسند؛ بسته به کشور تولیدکننده آنها به 3 دسته درب‌های ایرانی، درب‌های ترک و درب‌های چینی تقسیم می‌شوند. این محصولات از نظر جنس بدنه، مواد اولیه به کار رفته در کلاف آنها، روکش، یراق‌آلات و حتی برند تولیدی با هم متفاوت هستند. به همین خاطر گاهی مشتریان در انتخاب خود دچار سردرگمی می‌شوند.

نکته‌ای که می‌تواند این ابهام را برطرف کند؛ شناخت انواع درب ضد سرقت و بررسی تمامی نکاتی است که در بالا به آنها اشاره کردیم. با بررسی دقیق جنس بدنه، کلاف، یراق‌آلات و کشور سازنده می‌توانید مطمئن شوید که محصول مورد نظر خود را به قیمت عادلانه و منصفانه خریداری کرده‌اید.

همانطور که گفتیم؛ یکی از فاکتورهایی که در زمان خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه کنید؛ کشور سازنده است. در ادامه برای آشنایی شما با انواع درب ضد سرقت، محصولات سه کشور مختلف را بررسی کرده و اطلاعات مهم آنها را در اختیارتان قرار داده‌ایم.

درب ضدسرقت ایرانی

درب‌های ضد سرقت ایرانی موجود در بازار یا مونتاژ محصولات ترک هستند یا به دست چند شرکت معتبر داخلی مانند سهند درب ساخته شده‌اند. درب‌های ایرانی مونتاژ شده معمولا از درجه کیفی پایین‌تری نسبت به درب‌های تولیدی شرکت‌های معتبر ایرانی برخوردار هستند.

در کارخانجات تولیدی مانند سهند درب از چوب راش و بلوط برای ساخت درب استفاده می‌شود. بنابراین بدنه این درب‌ها بسیار محکم بوده و در برابر شرایط محیطی مختلف مقاومت بالایی دارند.

این درب‌ها معمولا 4 لولا هستند که قابلیت تنظیم و رگلاژ شدن را دارند. برخی از درب‌های ضد سرقت ایرانی با روکش PVC پوشیده می‌شوند تا استقامت آنها افزایش پیدا کند. در کل درب‌های ایرانی از نظر کیفیت با درب‌های ترک هم سطح هستند و نسبت به درب‌های چینی از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار می‌باشند.

درب ضدسرقت چینی

بیشتر درب‌های ضد سرقت فلزی موجود در بازار ساخت کشور چین هستند. اگرچه این محصولات باید حتما با ورق فولادی ساخته شوند؛ اما عموما در تولید آنها از چنین متریالی استفاده نمی‌شود. به همین خاطر درب‌های چینی معمولا از نظر کیفی در رتبه پایین‌تری نسبت به درب‌های ایرانی قرار می‌گیرند.

این نوع درب‌ها معمولا به عنوان درب‌های ضد سرقت ارزان قیمت در بازار شناخته می‌شوند و قابلیت نصب چشمی و 4 لولای قابل رگلاژ شدن را دارند. استحکام در برابر رطوبت و آتش از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که می‌توان در مورد درب‌های ضد سرقت چینی به آنها اشاره کرد.

در کل اگر به دنبال پایین‌ترین قیمت درب ضد سرقت در تهران هستید؛ خرید این محصولات را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

درب ضدسرقت سهند درب

درب ضدسرقت ترک

درب‌هایی که با عنوان محصولات ترک در بازار فروخته می‌شوند به دو دسته تقسیم می‌شوند. برخی از این درب‌ها به صورت تکمیل شده و مستقیم از ترکیه وارد کشور می‌شوند و برخی از آنها نیز به صورت مونتاژ نشده وارد شده و در کارگاه‌های تولیدی داخل کشور مونتاژ می‌شوند.

به طور کلی این محصولات از نظر استحکام و دوام با محصولات ایرانی در یک رده قرار دارند و تنها تفاوت بین این دو نوع درب، یراق‌آلاتی است که در آنها استفاده شده است.

معمولا درب‌های ترک وارداتی نسبت به درب‌هایی که در کارخانجات مونتاژکننده تولید می‌شوند یراق‌آلات باکیفیت‌تری دارند. البته شرکت‌های معتبر داخلی مانند سهند درب توانسته‌اند با استفاده از مواد اولیه درجه یک این نقیصه را نیز برطرف کرده و محصولاتی را تولید کنند که هم‌رده با درب‌های ترک وارداتی هستند.

نکته مهم دیگری که در مورد تفاوت محصولات ترک با محصولات ایرانی وجود دارد این است که درب‌های وارد شده از ترکیه به دلیل ذهنیتی که توانسته‌اند در طی چند سال اخیر در بازار ایجاد کنند؛ گران‌تر از درب‌های هم‌رده ایرانی هستند.

این در حالی است که به عقیده بسیاری از کارشناسان، کیفیت مواد اولیه و یراق‌آلات به کار رفته در هر دو محصول گاها یکسان است. بنابراین آنچه که باعث می‌شود مشتریان برای خرید یک درب ضد سرقت لوکس ترک مبلغ بیشتری را بپردازند در واقع ذهنیت غیرواقعی است که نسبت به کیفیت محصولات ترکیه‌ای دارند.

۱۴۰۲/۴/۸ ۱۹:۳۳:۴۳
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۱۰ ۲۲:۰۵:۲۶
(ویرایش)

خرید انواع درب ضد سرقت در تهران و کرج

https://ariyadarb.com/category/anti-theft-door

https://ariyadarb.com/category/metal-anti-theft-door
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران