تعداد بازدید : 190
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۸/۲۲
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۸/۲۲
کاربران آنلاین : 0
سهند درب
۱۴۰۱/۸/۲۲ ۰۹:۵۷:۰۰
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۱۲ ۱۵:۱۴:۲۳

انواع درب اتاقی یا درب داخلی

(ویرایش)

همانطور که در بالا اشاره کردیم؛ تولیدات کارخانه سهند درب که به عنوان درب داخلی به فروش می‌رسند به چهار دسته درب‌های MDF درب‌های HDF ، ملامینه و درهای شیشه خور تقسیم می‌شوند. در ادامه به صورت اختصاصی در مورد ویژگی‌های درب اتاقی ، صحبت کرده و در انتها نیز اطلاعات تکمیلی مفیدی را در مورد قیمت درب اتاقی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

درب MDF

MDF یک فرآورده چوبی فیبر مانند است که به روش خشک تولید می‌شود. درب‌هایی که با این نوع چوب ساخته می‌شوند؛ قابل روکش هستند. بنابراین درب اتاقی MDF هم قابلیت تولید در رنگ‌های مختلف را دارند و هم به خاطر روکشی که روی آنها کشیده می‌شود؛ از دوام بالایی برخوردار هستند.

خرید درب اتاقی ام دی اف سهند درب

این روکش همچنین سبب می‌شود که درب تقریبا ضد آب شود. بنابراین درب‌های داخلی ساخته شده از ام‌دی‌اف به عنوان درب سرویس بهداشتی و حمام نیز قابل استفاده هستند.

درب HDF

این فرآورده چوبی نیز مانند MDF نوعی تخته فیبری است که به روش خشک تهیه می‌شود؛ با این تفاوت که چگالی آن بالای 800 کیلوگرم بر متر مکعب است. این ورق‌ها با استفاده از تجهیزات خاصی روی تخته‌های چوبی پرس شده و به وسیله دستگاه ممبران با PVC روکش می‌شوند.

درب اتاقی HDF که به این شیوه تهیه می‌شود، درب‌ اچ‌دی‌اف پی‌وی‌سی نام دارد. همانطور که گفتیم، چگالی فیبر HDF نسبتا زیاد است. بنابراین درب‌هایی که از این نوع فرآورده چوبی ساخته می‌شوند؛ هم به عنوان درب داخلی و هم به عنوان درب ورودی ساختمان قابل استفاده هستند.

خرید درب اتاقی hdf سهند درب

درب ملامینه

درهای ملامینه جزو درهای روکش دار محسوب می شوند. بدنه اصلی این درب ملامینه از جنس ام دی اف است و روی آن روکش HPL که مخفف (HIGH PRESSUS LAMINATE) است، کشیده می شود. از مهم ترین ویژگی های این نوع روکش می توان به این مورد اشاره کرد که هم بر روی ام دی اف و هم بر روی نیوپان قابل استفاده است.

در ساخت این نوع روکش از موادی مانند کاغذ کرافت و دکوراتیو، رزین فنلیک و رزین ملامین استفاده می شود. این نوع درها مزایای مختلفی دارند که برخی از آنها عبارتند از: قیمت مناسب، طرح های مختلف، مقاوم در برابر حرارت، مقاوم در برابر ساییدگی، مقاوم در برابر رطوبت، ضد خش، آنتی باکتریال و غیره.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران