تعداد بازدید : 92
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۸/۲۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۸/۲۵
کاربران آنلاین : 0
روری
۱۴۰۱/۸/۲۵ ۱۷:۲۱:۳۱
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۵ ۱۷:۲۱:۳۳

برای تغییر روحیه بیمار سرطانی به سفر های اروپایی می تواند راه گشا باشد؟ تور جزایر قناری 1402 و تور مادرید

(ویرایش)

اروپا سالانه حدود 746 میلیون مسافر بین المللی دریافت می کند، اما پربازدیدترین شهرهای اروپا کدامند؟ در این راهنما، من فکر کردم که معرفی کردن محبوب‌ترین شهرهای اروپا مفید خواهد بود، زیرا این یک نقطه شروع عالی تور جزایر قناری 1402 برای برنامه‌ریزی سفر است - به‌ویژه اگر می‌خواهید یک سفر چند شهر انجام دهید.

پربازدیدترین شهرهای اروپا
توجه سریع: این لیست از پربازدیدترین شهرهای اروپا برگرفته از مطالعه سال 2019 است که توسط Euromonitor International و دفتر گردشگری آیشم محلی هر شهر انجام شده است. این اعداد پیش از همه گیری هستند، بنابراین بدون شک چند سال طول می کشد تا گردشگری به سطوح قبلی بازگردد.

1. لندن، بریتانیا - 19.6 میلیون بازدید کننده سالانه

لندن چندین سال است که پربازدیدترین شهر اروپا بوده است – در واقع لندن یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان است.

لندن یکی از شهرهای مورد علاقه من است و به دلایل متعدد، اولین توقف عالی برای بسیاری از مسافران است.

اولاً، لندن چندین فرودگاه اصلی دارد، بنابراین پروازها به/از لندن فراوان است و پایین‌ترین قیمت بلیط را دارند. دوم، لندن برای مسافرانی که برای اولین بار سفر می‌کنند عالی است، زیرا هیچ مانع زبانی وجود ندارد، بنابراین راهی خوب برای سهولت تور مادرید بازدید از یک کشور خارجی است. سوم، لندن به سادگی یک شهر شگفت انگیز در سطح جهانی است که کارهای زیادی برای انجام، دیدن و خوردن دارد. شما به راحتی می توانید یک هفته یا بیشتر را در اینجا بگذرانید و هرگز چیزهایی را برای تجربه کردن تمام نکنید.

2. پاریس، فرانسه – 19.1 میلیون بازدید کننده سالانه

پاریس همیشه یک مقصد اصلی گردشگری بوده است - و به حق هم همینطور است. در واقع، پاریس چندین سال است که از لندن چشم پوشی کرده است و بسیاری از کارشناسان انتظار دارند پاریس طی چند سال آینده پربازدیدترین شهر اروپایی شود. علاوه بر این، فرانسه پربازدیدترین کشور اروپا است.

شخصاً، پاریس شهر مورد علاقه من است (چند سال در آنجا زندگی کردم، بنابراین ممکن است تعصب داشته باشم) زیرا کاملاً مملو از مناظر مشهور، موزه ها، تفریحات شبانه و فرهنگ است. پاریس همچنین دارای یک سیستم متروی عالی است، بنابراین رفت و آمد سریع و آسان است.
علاوه بر این، پاریس همچنین دارای بیشترین تعداد آپارتمان های اجاره ای برای تعطیلات همراه با موجودی هتل و خوابگاه قوی است.

3. استانبول، ترکیه – 14.7 میلیون بازدید کننده سالانه
استانبول مدتی است که از بی ثباتی سیاسی و نگرانی های امنیتی رنج می برد، اما در چند سال گذشته اوضاع به طور قابل توجهی آرام شده است. این امر باعث شده است که گردشگری در استانبول سر به فلک بکشد و اکنون این شهر یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان است - به ویژه برای اروپایی هایی که می خواهند حال و هوای 'شرق با غرب' استانبول را تجربه کنند.

4. رم، ایتالیا – 10.3 میلیون بازدید کننده سالانه
جای تعجب نیست که رم یکی از پربازدیدترین شهرهای اروپا است زیرا به طور گسترده به عنوان 'دومین شهر از نظر تاریخی، آموزشی و فرهنگی جالب و زیبا' در نظر گرفته می شود. رم یکی دیگر از مقاصد گردشگری پرطرفدار است که به راحتی می تواند یک هفته (یا بیشتر) سفر را پر کند.

رم همچنین به خوبی به شهرها و مناطق بزرگ ایتالیا متصل است - آن را به اولین ایستگاه عالی قبل از کاوش در بقیه این کشور شگفت انگیز تبدیل می کند.

5. آمستردام، هلند - 8.8 میلیون بازدید کننده سالانه
آمستردام علیرغم اندازه نسبتا کوچکش، به دلیل معماری زیبا، کانال های دوست داشتنی و سیاست های اجتماعی لیبرال، همچنان یکی از مقاصد اصلی گردشگری اروپاست. همچنین به طور مداوم یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در اروپا رتبه بندی شده است.

آمستردام مطمئناً یکی از گران‌ترین شهرهای اروپا است - به‌ویژه وقتی صحبت از محل اقامت به میان می‌آید (که معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که شهرهای کوچک میلیون‌ها بازدیدکننده داشته باشند). توریسم بیش از حد یک مشکل در آمستردام است، بنابراین اگر می‌خواهید از شلوغی دوری کنید، توصیه می‌کنم در فصل خارج از فصل از آن بازدید کنید.

6. بارسلونا، اسپانیا — 7 میلیون بازدید کننده سالانه

بارسلونا راه خود را به بیشتر برنامه‌های سفر پیدا می‌کند و دلیل خوبی هم دارد. این اسپانیایی دارای صحنه‌های غذایی پر جنب و جوش، انبوهی از معماری‌های تاریخی منحصربه‌فرد، آب‌وهوای عالی مدیترانه‌ای، سواحل زیبا، و برخی از بهترین تفریحات شبانه در اروپا است (بسیاری آن را بهترین مقصد تفریحات شبانه در جهان می‌دانند).

never give up
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران