تعداد بازدید : 290
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۹/۶
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۹/۶
کاربران آنلاین : 0
zizi2000
۱۴۰۱/۹/۶ ۱۲:۲۸:۲۵
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۱۲:۰۴:۰۷

اصطلاحی که به آواز بد صدایی میگویند که فقط خود شخص خواننده آن از آن لذت می برد

(ویرایش)

برای پاسخ به این سوال باید ابتدا ببینیم که بد آوازبه چه معناست؟

بد آواز: بد آواز به معنی گوش خراش: اصطلاحی که به آواز بد صدایی میگویند که فقط خود شخص خواننده آن از آن لذت می برد.

ولی آیا شخص بد آواز هیچوقت نمیتواند خواننده شود؟ در جواب این سوال باید بگوییم که شما با آموزش خوانندگی می توانید یک خواننده معروف و قهار شوید. با ما در این مقاله همراه باشید تا شمارا با راه های بهبود صدا برای خوانندگی آشنا کنیم.

شما می توانید کیفیت صدای خود را بهبود بخشید.

چه مرد باشید و چه زن، صدایی خوش ساخت با لحن و لحن مناسب به شما در تمام زمینه های زندگی کمک می کند. می توانید کیفیت صدای خود را به حدی ارتقا دهید که به محض اینکه دهان خود را باز می کنید، در هر جایی صدایی از احساسات خوب و افکار خوب را در ذهن همه ثبت کنید و رابطه خود را با همه بهبود دهید.
 

اولین چیزی که باید ذکر کنید این است که بدانید می توانید صدای خود را همانطور که هست و 180 درجه در هر سطح تغییر دهید! صدای شما این توانایی منحصر به فرد را دارد که به طور کامل تغییر کند، و باعث می شود در طی چند ماه یا سال احساس کنید در حضور شخص دیگری که یک سخنران حرفه ای است هستید!

(احتمالاً دیده اید که مردم صدایشان را تقلید می کنند، شما هیچ تفاوتی با آن افراد ندارید زیرا انسان هستید). این باور اولیه به امکان بهبود کیفیت صدای شما و حفظ این باور در طول تمرین، اصل اساسی بهبود صدای فعلی شماست.

زمانی که یک گوینده حرفه ای صحبت می کند، ابتدا وضعیت فعلی روح و وجود خود را در ضمیر ناخودآگاه مخاطب قرار می دهد و سپس زیبایی یا کار صدای او نمایان می شود. تاثیر اصلی صدای شما به عنوان یک گوینده، نه کلام شما، بلکه نوع سکوت شماست!

جلوه اصلی را در سکوت‌های خود بگذارید، سپس با کلمات، لحن و بیان بی‌صدا، تأثیری را که قبلاً به جا گذاشته‌اید، تقویت کنید. سکوتی که مثلاً می‌تواند ترس از شروع یک کلمه دیگر باشد (نامناسب) یا در اوج آرامش و ثبات درونی، آرام، راضی، با احساس راحتی و اعتماد به نفس (مناسب)، تأثیری را در فرد ایجاد می‌کند.

به شنونده توجه کنید بنابراین مهمتر از همه، به یاد داشته باشید که حالت درونی غالب شما بر صدای شما تأثیر می گذارد.

بنابراین اول از همه فراموش نکنید که وضعیت درونی غالب شما، اثر را روی صدایتان می گدارد. اثری بسیار واضح و ملموس ! در حقیقت اگر صدای شما را، به شناسنامه و زندگینامه روحتان از کودکی تا این لحظه تشبیه کنیم، خطا نرفته ایم و اغراق هم نکرده ایم. بنابراین اگر گوینده هستید، وضعیت درونی و احساسی شما اهمیت بسیار بسیار بالاتری خواهد داشت.

مثلا در آقایان یکی از مهم ترین دلایل قوی نبودن صدا این است که بسیاری از ماهیچه هایشان هنگام صحبت کردن (به دلیل استرس) کاملا شل نمی شوند! آیا تا به حال دقت کرده اید که وقتی از خواب عمیق بیدار می شوید، برای زمانی صدایتان کم میشود

هنگامی که آرام سازی را یاد می گیرید، می توانید تمام ماهیچه ها را رها کنید (مخصوصاً عضلات بزرگتر که به طور غیرمستقیم در تولید صدا نقش دارند) و صدای شما خیلی آرام تر خواهد شد.

تاثیر غذا بر صدا

نکته مهم دیگر غذا است. توجه داشته باشید که با قدرت بی نهایت، هرگز بایدها و نبایدهایی را برای غذای مصرف شده دریافت نمی کنید. زیرا قدرت نامحدود معتقد است که اگر کمی ذهن خود را آرام کنید، بدنتان دقیقاً به شما خواهد گفت که به چه چیزی نیاز دارد و چه چیزی نیاز ندارد!

این بدن نتیجه میلیون ها سال تکامل است و بسیار بزرگتر از آن چیزی است که شما می توانید تصور کنید! بنابراین اطمینان حاصل کنید که مصرف آب خود را افزایش داده و مصرف غذاهای غلیظ، چسبناک و بر کیفیت صدای شما در هنگام صحبت کردن را کنترل کنید. به بهبود صدای خود فکر کنید و در هر لحظه و بدون فکر کردن به آن در هر لحظه حضور داشته باشید، متوجه خواهید شد که بدن شما اشتهای شما را برای بهبود کیفیت صدای شما کنترل می کند.


 

علاوه بر این، یکی دیگر از مواردی که به بهبود تدریجی نحوه صحبت و تلفظ کلمات و انتخاب کلمات بهتر و جملات زیباتر کمک می کند، این است که برای مدتی به ناخودآگاه خود اجازه دهید کلمات را انتخاب کند و آگاهانه و آرام، کلمات را انتخاب کنید. و آنها را در سخنرانی خود قرار دهید. برای مدتی کلمات خود را با دقت بیان کنید و در جملات خود ساکت باشید (و به تلفظ صحیح دقت کنید) و ناخودآگاه چیزی نگویید.

اگر الگوی تکراری دارید (اممممم، زیاد صحبت کردن در حین سکوت، تکرار یک کلمه بیش از حد و غیره)، وقت آن است که یادداشت کنید و کلمات را جایگزین کنید.
 

در نهایت می توان گفت تمرینات تنفسی زیادی وجود دارد که می تواند به بهبود کیفیت صدای شما کمک کند، یکی از این تمرینات تنفسی یوگا کلینس است که وب سایت صوتی دوست نامحدود قدرت نامحدود صدای نامحدود آن در قسمت موجود است.

سرگشته محضیم و در این وادی خلقت عاقل تر از آنیم که ذیوانه نباشیم
۱۴۰۱/۹/۶ ۱۷:۰۹:۲۳
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۱۰ ۱۳:۱۳:۵۳
(ویرایش)

بهترین روش برای لیفت صورت بنظرتون کدام نوع هستش؟ انواع مختلف لیفت با نخ و ... هست ولی نمیدونم تاثیر کدوم بیشتره

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران