تعداد بازدید : 172
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۹/۱۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۴/۲۷
کاربران آنلاین : 0
sakara
۱۴۰۱/۹/۱۴ ۲۱:۱۴:۵۳
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۴ ۲۳:۰۸:۳۱

نکته مهم در خرید هدیه برای کوهنورد

(ویرایش)

خرید هدیه برای کوهنورد، هیچ تفاوتی با خرید دیگر هدایای تبلیغاتی، مناسبتی، سازمانی یا حتی هدیه تولد ندارد. به طور کلی خرید هدیه یکسری اصول دارد که باید رعایت شود تا آن چه به عنوان هدیه اعطا می کنیم اثر بخش باشد.

اولین و البته مهم ترین اصل خرید هدیه این است که حتماً کاربردی و سودمند باشد. پیشنهاد ما به شما این است که خودتان را به جای شخص دریافت کننده هدیه بگذارید؛ چگونه هدیه ای شما را خوشحال می‎ کند؟ یک هدیه برای رفع تکلیف و به درد نخور یا این که هدیه ای که بتوانید هر روز از آن استفاده کنید و یکی از نیازهای شما را مرتفع کند. مسلماً هدیه ای با ارزش تر است که بتواند نیازهای ما را برآورده کند؛ بنابراین به کوهنوردان هم هدایایی را بدهید که به دردشان بخورد.

۱۴۰۲/۴/۲۷ ۱۸:۰۵:۰۹
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۴/۲۷ ۱۸:۰۵:۱۴
(ویرایش)

به نظرم درست میگی. تولدت مبارک عزیزم فقط کافی نیست! همیشه باید واسه دیگران هدیه ای خرید که به دردشون بخوره. چرا باید واسه یه کوهنورد مثلا ترازو اندازه گیری وزن خرید. قطعا چنین کسی نیازی به این وسیله نداره! یا چرا باید برای کسی که حتی کوهنورد نیست وسایل کوهنوردی خرید! بهتر همیشه واسه هرکس هرچیزی می خواهید هدیه بخرید اول نیاز اون فرد رو پیدا کنیم بعد علاقه مندی هاشو. این جوری میشه بهترین چیز رو خرید. اما خیلی وقتها شاید یه چیز روتین اما شیک بخریم. طبیعیه! چون وقت کافی نداریم که بخواهیم سرچ کنیم و بازار رو زیر پا بذاریم. تو این شرایط هم اشکال نداره یه هدیه روتین اما شیک بخریم. ولی میشه همین هدیه رو خیلی خاص بهش بدیم که سوپرایز بشه و براش خاطره بسازیم. همیشه سعی کنیم هر هدیه ای که میخریم به شیوه دادن هدیه هم توجه کنیم چون این جوریه که براش خاطره سازی می کنیم و هدیه ای که ما بهش میدیم براش نسبت به بقیه هدیه ها خاص تر می شه. پس خوبه به سوپرایز هدیه تولد هم فکر کنیم.

بزرگترین سورپرایز تماشای لبخند کسی است که بیشترین لذت را دیدنش می بری.
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران