تعداد بازدید : 72
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۱۰/۷
کاربران آنلاین : 0
marii40
۱۴۰۱/۱۰/۷ ۱۶:۱۹:۳۱
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۷ ۱۶:۱۹:۴۴

کامپوزیت دندان

(ویرایش)

کامپوزیت ها یکی از جدیدترین روش هایی است که برای زیباتر کردن ظاهر دندان ها و رفع عیوب دندان ها استفاده می شود. داشتن یک لبخند زیبا می تواند ظاهر چهره شما را بهبود بخشد. با این حال، عیوب دندان، مانند دندان شکسته، لکه روی دندان و دندان های کج، می تواند ظاهر ناخوشایندی ایجاد کند. بنابراین کامپوزیت دندان یکی از بهترین راه ها برای پوشاندن این عیوب در دندانپزشکی زیبایی هستند. که لبخند زیبایی را برای شما ایجاد می کنند. کامپوزیت ها نوعی خمیر هستند که از ماتریس الیگومری مبتنی بر رزین و پرکننده معدنی ساخته می شوند. آنها استحکام بالایی دارند و باید بدانید که آنها راهی سریع و بی خطر برای زیباسازی دندان هایتان هستند.

کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت‌های دندانی یا کامپوزیت های مبتنی بر رزین، مواد مصنوعی و آبگریز هستند که ماتریس پلیمری را با پراکندگی ذرات پرکننده شیشه، مواد معدنی یا رزین و یا الیاف کوتاه ترکیب می کنند.

آنها برای ترمیم ساختار دندان از دست رفته در اثر ضربه، پوسیدگی یا سایر بیماری ها استفاده می شوند. از کامپوزیت ها همچنین می توان به عنوان ساروج برای روکش های سیمانی، پل ها و سایر پروتزها استفاده کرد.

انواع کامپوزیت دندان

ترکیب کامپوزیت و اندازه ذرات پرکننده می‌تواند بر موفقیت ترمیم شما تأثیر بگذارد. انتخاب یک کامپوزیت دندانی می تواند پیچیده و گیج کننده باشد. هر کامپوزیت تجاری موجود دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، مزایا و کاستی‌های متفاوتی است که ثابت نگه داشتن آن‌ها ممکن است سخت باشد – به‌ویژه زمانی که هر سازنده فناوری‌های خود را متفاوت نام می‌برد.

واقعیت این است که کامپوزیت های دندانی بیشتر از مجموع اجزای آن ها هستند، اما هر قسمت به دلیلی انتخاب می شود. دانستن اینکه دقیقاً چه چیزی در کامپوزیت شما وجود دارد و هر عنصر چه چیزی را روی میز می آورد، می تواند به شما کمک کند تا برای هر موردی انتخاب درستی داشته باشید.

 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران