تعداد بازدید : 62
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
کاربران آنلاین : 0
decorland
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۶:۱۴:۳۸
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۶:۱۴:۴۶

طراحی و تولید انواع سازه های فلزی مدرن

(ویرایش)

نرده مدرن فلزی

نرده‌ها یکی از انواع سازه‌هایی هستند که علاوه بر برخورداری از نقش حفاظتی در کنار پله‌ها، زیبایی و چشم‌نوازی بیشتری را چاشنی فضای موردنظر می‌کنند. شاید در نگاه اول این موضوع، ساده‌ترین تعریفی باشد که بتوان بر ای نرده ها ارائه داد اما باید توجه داشت که نرده، یکی از کاربردی‌ترین و مهم‌ترین تجهیزات در یک بنا و ساختمان است.

امروزه نرده‌ها در انواع متنوعی از جمله نرده مدرن فلزی و یا نرده‌هایی در سایر انواع سبک‌ها و با استفاده از متریال گوناگون ساخته و عرضه می‌شوند. تنوع موجود در تولید نرده‌ها موضوعی است که باعث شده تا با تحقیق و بررسی بیشتری به انتخاب مناسب‌ترین آن‌ها با توجه به شرایط بنا و ساختمان و دیگر عوامل محیطی دست زد. نرده فلزی راه پله علاوه بر راه پله، در انواع آلاچیق مدرن فلزی هم بعنوان حفاظ استفاده می‌شود.

بنابراین با درنظر گرفتن موضوع محافظ بودن نرده و نقش آن در زیباسازی فضای راه‌پله، در این بخش به معرفی انواع نرده‌ مدرن فلزی و سایر نرده‌های موجود در بازار می‌پردازیم.

معرفی نرده فلزی (آهنی)

یکی از انواع نرده‌هایی که می‌توان آن را از جمله قدیمی‌ترین نوع نرده استفاده شده در سازه‌های ساختمانی دانست، نرده فلزی یا آهنی است. این نوع نرده از ماندگاری و مقامت بالایی برخوردار است که خاصیت آهن به کار رفته در ساخت آن می‌باشد.

علت استفاده از این متریال در ساخت نرده‌ها، قرار گرفتن در کنار پله مدرن فلزی و بعنوان محافظ راه پله و همینطور انعطافی است که در عین برخورداری از استقامت و استحکام، در نرده فلزی و آهنی به چشم می‌خورد. استفاده از نرده فلزی هم در بخش‌های داخلی و هم بخش خارجی ساختمان، امری متداول است.

منبع

https://baghiino.com/product-category/modern-metal-railing/

دکور خانه شما بخشی از شخصیت شماست.
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران