تعداد بازدید : 89
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
کاربران آنلاین : 0
manaattari
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۱۴:۵۵:۱۲
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۱۴:۵۵:۱۳

ازدواج با مردان خسیس و آسیب های آن

(ویرایش)

 

خسیس بودن یک ویژگی اساسی است که در تمام شخصیت فرد نفوذ می کند و باعث آسیب رساندن به رابطه ها می شود. ازدواج با مرد خسیس فقط به خساست در پول ختم نمی شود. به طور کلی خساست با پول شروع می شود و به خساست در مهربانی، احترام و مراقبت متقابل و… تبدیل می شود. یکی از ویژگی های شوهر خسیس این است که همیشه در حال محاسبه است. به همین دلیل احساس محرومیت و فقدان همدلی را تجربه می کنند که باعث می شود آنها به سمت احساساتی مثل ناامنی، بدگمانی، ناامیدی تمایل پیدا کنند. شما می توانید با مراجعه به مشاوره ازدواج و استفاده راهنمایی های مشاور، تصمیم بگیرید که می خواهید به زندگی با فرد خسیس ادامه بدهید یا خیر.

حواستان باشد که در ابتدای روابط، مردان خسیس اغلب این ویژگی منفی خود را پنهان می کنند. اما زمانی که رابطه عمیق تر می شود خسیس بودن با شدت بالایی ظاهر می شود. آنها دیگر تحمل این را ندارند که پشت نقاب فرد معمولی یا ولخرج پنهان شوند و ویژگی های اصلی آنها ظاهر می شود. ازدواج با مرد خسیس به هر دو طرف آسیب می رساند. زنانی که ازدواج با مردان خسیس را تجربه کرده اند اغلب افرادی افسرده و گوشه گیر هستند که به شدت از مردان متنفر شده اند. 

خساست می تواند باعث ایجاد وسواس فکری در رابطه با احتکار و جمع آوری پول شود. برای فهمیدن این موضوع که همسر یا خواستگار شما فرد وسواسیی است یا نه؟

 

زوج درمانگر خوب در تهران

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران