تعداد بازدید : 79
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۱۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۳/۱۵
کاربران آنلاین : 0
bboomm6
۱۴۰۲/۳/۱۵ ۱۲:۲۶:۰۷
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۷ ۱۴:۴۴:۳۰

انواع استند رول آپ

(ویرایش)

رول آپ هم به عنوان یک سازه تبلیغ یا استند تبلیغاتی به چند دسته تقسیم می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

از لحاظ ساختاری رول آپ ها به چهار دسته تقسیم می شوند:

رول آپ یک طرفه :

در این سازه ها فقط از یک طرف می توان چاپ را به نمایش گذاشت و رول های یک طرفه دارای عرض های مختلفی مثل 85 یا 150 هستند که این دسته از استند رول آپ پر استفاده ترین نوع از رول آپ های نمایشگاهی است.

رول آپ دو طرفه :

استند رول آپ دو طرفه همانطور که از اسم آن پیداست قابلیت این را دارد که در هر دو طرف از چاپ استفاده کرد و طبیعتا بازدهی تبلیغات در این مدل از رول آپ ها بیشتر است ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که از رول های دوطرفه فقط در مکان هایی می توان استفاده کرد که فضای مناسب برای قرارگیری رول آپ در فراهم باشد تا هر دو طرف سازه تبلیغاتی قابل مشاهده باشد ، این استند نمایشگاهی بیشتر در نمایشگاه ها و در مسیر عبور بازدیدکنندگان قرار می گیرد .

رول آپ آویز :

این مدل از استند رول آپ  به دلیل گردان بودن و حرکتی که می کند توجه بیشتری از مخاطب را  جلب می کند ، البته اگر در فضای مناسب نصب شود . در این استند موتوری قرار داده شده تا بتواند چاپ را به صورت گردشی بچرخاند . این استند را حتما در هایپرمارکت ها ، سالن های نمایشگاهی و … دیده اید. در این سازه چاپ به صورت نصب می شود و از هر دورف سازه می توان برای نمایش چاپ استفاده کرد.

رول آپ گردان :

این مدل هم مانند رول آپ آویز گردان با حرکت گردشی که انجام می دهد بازدهی بیشتری در دیده شدن توسط بازدیدکنندگان غرفه نمایشگاهی یا فروشگاه شما دارد و تفاوت آن این است که روی زمین قرار می گیرید و با موتوری که در آن قرار داده شده عمل چرخش چاپ را انجام می دهد.

بعد  از این چهار دسته می پیدازیم به تفاوت های دیگری مانند متریال استفاده شده در تولید رول آپ ها که این موضوع هم بسیار پر اهمیت است زیرا اگر قصد استفاده بلند مدت از رول آپ نمایشگاهی را دارید حتما به کیفیت ساخت رول آپ هم توجه کنید و به دلیل چند درصد اختلاف قیمت بین رول آپ درجه یک و درجه دو به مرور از خرید خود پیشمان نشوید.

جنس بدنه رول آپ ها می تواند از فلز آهنی رنگ شده ( مشکی ، نقره ای و .. ) ، آلومینیوم و … باشد که ضخامت ورق استفاده شده هم اهمیت دارد تا سازه محکم تری داشته باشید . در کنار سازه و پایه ها از قطعه های پلاستیکی فشرده نیز استفاده می شود که کیفیت پلاستیک های استفاده شده در رول آپ های درجه یک و درجه دو هم تفاوت زیادی دارد و شکنندگی آن ها بسیار متفاوت است.

از همه مهم تر قطعات داخلی رول آپ است که کیفیت ساخت رول آپ را تعیین می کند که از بیرون اصلا قابل مشاهده و مقایسه نیست و این کار را برای کسانی که شناختی به استند های نمایشگاهی ندارند سخت می کند.

انواع سایز استند رول آپ

رول آپ ها را بیشتر با عرض رول آپ می شناسند و ارتفاع رول آپ ها معمولا 2 متر است. عرض های رول آپ تنوع زیادی دارد و در عرض های 60 ، 80 ، 85 ، 90 ، 100 ، 120 ، 150 ، 200 و 240 سانتی متری در بازار وجود دارد ولی پرفروش ترین عرض در رول آپ ها عرض های 85 ، 90 و 150 سانتی متری می باشد ، رول آپ های با عرض بزرگتر در مکان های خاصی که فضای زیادی وجود دارد استفاده می شود و تقاضای زیادی ندارد ولی از رول آپ های معمولی تقریبا در تمام مراسم ها و اماکن می توان استفاده کرد.

 

منبع:  استند رول آپ - خرید رول آپ ارزان قیمت و عمده در انواع سایزها

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران