تعداد بازدید : 189
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۲۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۷/۹
کاربران آنلاین : 0
damixam530
۱۴۰۲/۳/۲۴ ۰۹:۲۸:۵۱
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۳/۲۴ ۰۹:۲۹:۰۹

مدل شومیز زنانه برای افراد چاق

(ویرایش)

اگر جزو خانم های سایز بزرگ یا خانم های درشت اندام هستیدنکته بعدی توجه به شرایط یا مراسمی است که در آن قصد دارید شومیزی را بپوشید. به عنوان مثال لوازم عروسی با طراحی زیبا و شیک برای مهمانی های رسمی تر مناسب است، در حالی که از سوی دیگر لوازم با رنگ های رنگارنگ و مفرح برای تولدهای دوستانه و مجالس خانوادگی مناسب تر است (شما می توانید استایل کژوال زیبایی برای خود بسازید. .)

به جنس پارچه مدل شومیز توجه کنید
خانم های درشت اندام و قدبلند باید خیلی مراقب جنس پارچه مدل شومیز باشند. جنس پارچه شومیزی عامل مهمی برای یک سبک عالی در خارج از کشور است. توجه داشته باشید که نباید پارچه های ضخیم و سفت را انتخاب کنید ( ظاهری خشک و سفت دارند). چرا؟ زیرا آنها بدن شما را بزرگتر و حجیم تر نشان می دهند. همچنین پارچه های جاذب و چسبنده شما را چاق تر و حجیم تر از آنچه هستید نشان می دهند.

نکته دیگر این است که ملحفه هایی با پارچه اکسپوز برای خانم های چاق مناسب نیست. پارچه های براق (چون نور را منعکس می کنند) برای شما مناسب نیستند و اصلا توصیه نمی شوند.چه نوع پارچه ای برای افراد چاق مناسب است؟
خب حالا که لیست پارچه های حرام برای خانم های چاق را گفتم به طوری که قسمتی از بدن شما را بیشتر نشان ندهد و در نتیجه برآمدگی های ناشی از اضافه وزن بیشتر نمایان شود.

استفاده از رنگ های قوی با طرح های بسیار برجسته و جسورانه برای پوشاندن بالاتنه، توجه را به آن ناحیه جلب می کند و احتمالاً وزن اضافی شما را بیشتر نمایان می کند. بهترین انتخاب لباس های ساده است وگرنه روی لباس هایی با راه راه عمودی و باریک شرط بندی کنید البته رنگ آن ها تیره است.

با این حال اگر لباس روشن یا سفید انتخاب کرده اید، حتما یک کمربند مشکی و طرح دار بپوشید تا توجه افراد به کمربند جلب شود و شما را لاغرتر و بلندتر نشان دهد.

حتما به انتخاب لباس زیر مناسب توجه ویژه ای داشته باشید. پوشیدن لباس زیر مناسب می تواند پیراهن یا بلوز را از یک طرف به طرف دیگر بچرخاند. حتما چندین مدل سوتین بالابر، مینی ماینر و تفنگ تنگ باکیفیت در کمد لباس خود داشته باشید. با سوتین های بالابر، می توانید تقریباً هر لباسی را بپوشید و استایل شما را نجات دهد.

انتخاب مناسب برای فرم بدن شما
صدها مدل پارچه برش خورده وجود دارد که هر کدام شکل خاصی به لباس می دهند و شما می توانید ده ها الگوی مختلف لباس را تنها با یک پارچه ثابت و یک قد بسازید.حتی کوچکترین تغییرات در دوخت لباس، آن را به یک مدل خاص و منحصر به فرد تبدیل کرده است.

همچنین برای خانم های دارای اضافه وزن، انتخاب لباس به مدل برش آن بستگی دارد.
https://arawear.ir/articles/shomiz-model-for-fat-women

۱۴۰۲/۷/۹ ۱۲:۱۳:۴۵
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۱۱ ۰۹:۵۰:۰۲
(ویرایش)

شومیز تنوع زیادی داره که خانم ها با توجه به استایل خودشون می تونن مدل شومیز یا بلوز مورد نظرشون و انتخاب کنند. در مطلب زیر در مورد مدل شومیز و بلوز براساس استایل صحبت کرده که اطلاعات خوبی ارائه داده 

https://mag.sarak-co.com/blouses/

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران