تعداد بازدید : 58
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۲۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۳/۲۸
کاربران آنلاین : 0
1400tahi
۱۴۰۲/۳/۲۸ ۰۹:۴۶:۴۶
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۱/۱۴ ۱۱:۴۲:۳۱

آیا وی شات واژن را سفت می کند؟ آیا V-Shot برای بی اختیاری کار می کند؟

(ویرایش)

 

PRP حاوی غلظت بالایی از پروتئین ها و فاکتورهای رشد است که سلول های آسیب دیده را ترمیم کرده و جریان خون را در ناحیه واژن افزایش می دهد. در نتیجه پوست سالم تر، صاف تر و حساس تر با دهانه واژن سفت تر است. V-Shot همچنین میل جنسی را بهبود می بخشد، روغن کاری طبیعی را افزایش می دهد، کلیتوریس را حساس تر می کند، بنابراین به زن اجازه می دهد تا ارگاسم شدیدتر و مکرر داشته باشد. به عبارت دیگر، می تواند رابطه جنسی را دوباره برای زنان یائسه به یک تجربه لذت بخش تبدیل کند. برای اطلاع از هزینه لابیاپلاستی اینجا کلیک کنید
 

علاوه بر سلامت جنسی، V-Shot می تواند به زنان کمک کند تا کنترل ادرار را دوباره به دست آورند. می‌تواند بی‌اختیاری استرسی ادرار یا بی‌اختیاری ادرار ناشی از پرکاری مثانه را درمان کند، که هر دو به دلیل کاهش سطح استروژن در زنان یائسه رخ می‌دهند. 

جوانسازی واژن همچنین می تواند برای زنانی مفید باشد که به دلیل تغییرات ناشی از زایمان، لذت جنسی کاهش یافته است.

وی شات کجا تزریق می شود؟

پلاسمای غنی از پلاکت به لابیا، کلیتوریس و نقطه G تزریق می شود. خطر واکنش آلرژیک یا ابتلا به یک بیماری مسری بسیار کم است، زیرا PRP از خون خود شما استخراج می شود. 

V-Shot چه حسی دارد؟ آیا وی شات دردناک است؟

قبل از تزریق پی آر پی، ناحیه با یک بی حس کننده موضعی (کرم بی حس کننده) بی حس می شود. این به کاهش ناراحتی کمک می کند تا درمان V-Shot برای بیماران ما قابل تحمل باشد. اکثر بیماران فقط ناراحتی جزئی را گزارش می‌کنند و گزارش می‌دهند که تزریق‌ها مانند یک احساس گرما همراه با گزگز یا گزگز خفیف هستند. 

چه مدت طول می کشد تا V-Shot کار کند؟

واکنش هر فرد به روش V-Shot متفاوت است. برخی از زنان بهبود تقریباً فوری علائم خود را گزارش می دهند. با این حال، در اکثر زنان، حدود 2 هفته طول می کشد تا فاکتورهای رشد درمانی در PRP عمل کنند. حداکثر فواید V-Shot معمولاً در 3-4 ماه مشاهده می شود، زمانی که PRP زمان لازم را برای بهبود بافت های واژن داشته باشد.

آیا وی شات دائمی است؟ هر چند وقت یکبار باید V-Shot بگیرید؟

O-Shot ماندگاری طولانی دارد اما دائمی نیست. در برخی از زنان، مزایای درمان می تواند تا 3 سال باقی بماند. به طور متوسط، زنان باید پس از حدود 18 ماه برای تکرار O-Shot مراجعه کنند.

عوارض جانبی V-Shot چیست؟

هیچ عارضه جانبی یا عوارض شدید V-Shot گزارش نشده است. ممکن است بعد از جوانسازی واژن کمی تورم، ناراحتی یا لکه بینی موقتی داشته باشید. این علائم معمولاً در عرض 1-3 روز ناپدید می شوند. توجه داشته باشید که در صورت داشتن عفونت یا التهاب فعال V-Shot تجویز نمی شود.

ریکاوری چگونه است؟ آیا می توانم بعد از وی شات ورزش کنم؟

V-Shot یک روش کم تهاجمی و بدون توقف است. می توانید بلافاصله تمام فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید. ما به شما توصیه می کنیم که به مدت 24 ساعت از رابطه جنسی خودداری کنید.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران