تعداد بازدید : 73
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۲۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۳/۲۹
کاربران آنلاین : 0
dralijafari
۱۴۰۲/۳/۲۹ ۱۰:۱۱:۳۰
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۱/۳۰ ۰۹:۴۰:۳۷

علائم تومور مغزی در نوجوانان

(ویرایش)


علائم تومور مغزی می تواند در افراد در هر سنی از جمله نوجوانان ایجاد شود. در سال های اخیر، نزدیک به 13 درصد از سرطان های جدید مغز در بیماران زیر 20 سال و 9 درصد دیگر در بیماران بین 20 تا 34 سال تشخیص داده شده است. در نتیجه، برای نوجوانان و جوانان مهم است. و همچنین والدین آنها - برای درک علائم و گزارش فوری هرگونه پیشرفت غیرعادی به یک پزشک با تجربه. برای ارتباط با جراح تومور نخاعی در تهران اینجا کلیک کنید

تومورهای مغزی هم در نوجوانان و هم در بزرگسالان علائم مشابهی دارند. شایع ترین علائم عبارتند از:

  • سردردهای مکرر
  • خواب آلودگی یا خستگی
  • مشکلات بینایی، تعادل یا هماهنگی
  • گزگز یا ضعف در بازوها یا پاها

 تومور های مغزی همچنین می توانند با رشد بلوغ تداخل داشته باشند. هنگامی که یک تومور مغزی غده هیپوفیز را فشرده می کند، که باعث تولید هورمون می شود، نتیجه نهایی می تواند اختلال عملکرد غدد درون ریز باشد. این می تواند منجر به الگوهای قاعدگی نامنظم در زنان، کاهش میل جنسی و از دست دادن موهای بدن یا صورت شود.

 این علایم همیشه نشان دهنده سرطان مغز نیستند و در بسیاری از موارد به دلیل شرایط کمتر جدی ایجاد می شوند، در صورت بروز این علائم مهم است که به سرعت به دنبال مراقبت های پزشکی باشید. یک پزشک با تجربه می تواند بیمار را ارزیابی کند تا تشخیص دهد که آیا آزمایشات پزشکی اضافی لازم است یا خیر.

در مرکز سرطان موفیت، برنامه نوجوانان و بزرگسالان ما به طور ویژه برای بیماران زیر 39 سال طراحی شده است. از آنجایی که ما در تشخیص و درمان بیماران سرطان مغز جوان تخصص داریم، به خوبی مجهز هستیم تا به این افراد کمک کنیم تا بر شرایط منحصر به فرد پزشکی، عاطفی و اجتماعی غلبه کنند. چالش هایی که ممکن است با آن مواجه شوند. ما نه تنها نوآورانه‌ترین درمان‌ها و آزمایش‌های بالینی سرطان را ارائه می‌کنیم، بلکه تیمی از پزشکان داریم که تجربه زیادی در درمان بیماران نوجوان و جوان دارند. ما همچنین میزبان رویدادهای حمایت اجتماعی منظم هستیم که بیماران و خانواده‌هایشان را قادر می‌سازد با دیگرانی که در همان مرحله از زندگی هستند ارتباط برقرار کنند.

https://dralijafari.com/
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران