تعداد بازدید : 56
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۳۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۳/۳۰
کاربران آنلاین : 0
کوثرم
۱۴۰۲/۳/۳۰ ۰۲:۳۴:۵۰
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۲۳:۱۵:۳۶

انواع ریموت های جرثقیل سقفی:

(ویرایش)

جرثقیل سقفی به دلیل نیاز به کنترل از راه دور، باید از نوعی ریموت خاص استفاده کند که از فاصله دور نیز کنترل دستگاه را فراهم کند. در زیر انواع مختلف ریموت‌های جرثقیل سقفی را معرفی می‌کنیم:

ریموت‌های مادون قرمز (IR): این نوع ریموت‌ها در برخی از جرثقیل‌های سقفی استفاده می‌شوند. این ریموت‌ها به کمک نور مادون قرمز، سیگنال‌های کنترلی را به جرثقیل ارسال می‌کنند.
ریموت‌های رادیویی (RF): بسیاری از جرثقیل‌های سقفی از ریموت‌های RF برای کنترل استفاده می‌کنند. این ریموت‌ها با استفاده از امواج رادیویی سیگنال‌های کنترلی را به جرثقیل ارسال می‌کنند.
ریموت‌های بلوتوث (Bluetooth): برخی از جرثقیل‌های سقفی از ریموت‌های بلوتوث برای کنترل استفاده می‌کنند. این ریموت‌ها با استفاده از فناوری بلوتوث، سیگنال‌های کنترلی را به جرثقیل ارسال می‌کنند.
ریموت‌های وایرلس (Wireless): برخی از جرثقیل‌های سقفی از ریموت‌های وایرلس برای کنترل استفاده می‌کنند. این ریموت‌ها با استفاده از فرکانس‌های رادیویی سیگنال‌های کنترلی را به جرثقیل ارسال می‌کنند.
ریموت‌های اینفرارد (InfraRed): برخی از جرثقیل‌های سقفی از ریموت‌های اینفرارد بهره می‌برند. این ریموت‌ها با استفاده از نور مادون قرمز، سیگنال‌های کنترلی را به جرثقیل ارسال می‌کنند.
به‌طور کلی، ریموت‌های جرثقیل سقفی با توجه به نیاز به کنترل از راه دور و فاصله بالا، از فناوری‌های مختلفی برای ارسال سیگنال استفاده می‌کنند.
بازرگانی قلی‌زاده نامی آشنا در صنعت کشور با  واردکننده جرثقیل سقفی انواع موتورگیربکس و قطعات جرثقیل برندهای دماگ، اشتال، ABUS و … از کشورهای اروپایی به خصوص کشور آلمان، از دیرباز همراه صنایع در توسعه و افزایش تولید بوده است …

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران