تعداد بازدید : 109
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۳۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۳/۳۰
کاربران آنلاین : 0
شهلین
۱۴۰۲/۳/۳۰ ۱۵:۴۸:۳۰
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۱۷:۴۰:۱۱

برای نصب کرکره برقی به کجا زنگ بزنم؟

(ویرایش)

نصب پروفیل درب کرکره ای (اتو)

در مرحله اول نصب  کرکره برقی ابتدا پروفیل های اتو را با استفاده از تراز لیزری و شاقول اتو می کنیم. توجه داشته باشید که این مرحله از نصب کرکره برقی بسیار مهم است و باید با دقت کامل انجام شود. هر دو پروفیل در طرفین درب باید دقیقاً در یک راستا و رو به روی یکدیگر باشند.
پس از قرار دادن دقیق پروفیل و شلوغ شدن آنها، یک نفر باید پروفیل را محکم نگه دارد و فرد دیگری باید پروفیل را به ستون جوش دهد. اگر ستون آهنی باشد به راحتی می توان پروفیل را جوش داد اما اگر ستون بتنی باشد ابتدا باید با استفاده از هیلتی روی ستون سوراخ ایجاد کنیم.

پس از ایجاد ناودانی، میلگرد با اندازه مناسب را داخل ناودانی ها پانچ کنید تا بتوانیم پروفیل را به گل میخ ها جوش دهیم. نکته مهم این است که باید فاصله باد تا عمودی پروفیل را رعایت کنیم.


نصب ورق صفحه درب برقی با موتور لوله ای


پس از اینکه هر دو پروفیل را در جای خود و در فاصله مناسب از باد جوش دادیم، در واقع پایه های اصلی نصب کرکره برقی را ایجاد کرده ایم.
حال در مرحله دوم نصب کرکره برقی ، کرکره ای نوبت به صفحات کرکره برقی می رسد. در موتورهای لوله ای این صفحه دو صفحه ساده است که روی آن شیارهای نواری برای کنترل و تنظیم فاصله کرکره و مرکز شفت وجود دارد. در موتورهای ساید پک نصب موتور کرکره ساید دو صفحه وجود دارد.

یک  صفحه بزرگتری است که زنجیر گیربکس روی آن قرار دارد و دیگری صفحه نصب موتور کرکره جانبی کوچکتر است که بلبرینگ انتهای دیگر درام روی آن قرار می گیرد.

این اندازه را از شیلنگ تراز یا سطح لیزر به طرف دیگر شاتر منتقل می کنیم. با این روش مرکز صفحات در یک ارتفاع قرار می گیرند. توجه داشته باشید که این کار باید به درستی انجام شود و تراز نبودن کرکره باعث عدم کارکرد صحیح آن، ایجاد صدای اضافی در هنگام کار و گیرکردن و یا حتی آسیب دیدن تیغه های کرکره برقی می شود.

نصب شفت کرکره برقی

پس از اتصال صفحات صفحه، کار کشیدن چهارچوب یا اتو در نصب درب اتوماتیک به پایان می رسد. درام از یک طرف به یاتاقان (Engap) و از طرف دیگر به موتور متصل است.

نصب موتور کرکره لوله ای برای سمتی که موتور در آن قرار می گیرد، موتور را داخل محفظه درام قرار می دهیم، با اندازه گیری فاصله سوراخ پیچ از ابتدای لوله درام، جای پیچی روی سر موتور وجود دارد. علامت گذاری می کنیم و سوراخ ایجاد می کنیم، سپس موتور را وارد درام می کنیم و سرپیچ را محکم می کنیم.

ما به درام نگاه می کنیم، با این کار موتور و درام درگیر می شوند و اگر موتور بچرخد، درام نیز با آن می چرخد، شما در آن طرف درام انتهای گپ هستید، انتهای شکاف شامل 2 قرقره و یک عدد است. شافتی که یک طرف آن شفت یاتاقان است یا یاتاقان قرار می گیرد و طرف دیگر آن با جوش به فلکه وصل می شود، در شفت یک پوسته آزاد وجود دارد، فلکه انتهایی را که تا انتهای شفت جوش داده شده وارد می کنیم.

لوله درام و جوش آزاد پوسته به لبه درام . با این کار شفت داخل لوله حرکت آزاد دارد و می توان از آن برای تنظیم فاصله بین درام و صفحات و ریگینگ درام استفاده کرد. پیچ ها به درام وصل می شوند. اکنون زمان اتصال درام به صفحه صفحه است.

اگر از سیستم لوله‌ای استفاده می‌کنیم، ابزاری به نام ستاره به همراه پک وجود دارد که آن را روی صفحه صفحه و سپس انتهای موتور پیچ می‌کنیم. یک ستاره را وارد می کنیم و ستون فقرات آن را به هم وصل می کنیم. از طرف دیگر، پیچ های بلبرینگ را روی صفحه صفحه می بندیم. در سیستم جانبی به جای بلبرینگ از بلبرینگ استفاده می شود که روی صفحه صفحه نصب می شود. در این سیستم در این مرحله از موتور آن را در جای خود قرار می دهیم و اکنون درام و صفحات آماده است.

برو کار کن نگو چیست کار
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران