تعداد بازدید : 107
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۳۱
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۳/۳۱
کاربران آنلاین : 0
شهلین
۱۴۰۲/۳/۳۱ ۱۲:۲۰:۲۸
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۱۷:۴۰:۱۱

تجهیزات دوربین مداربسته چیست؟

(ویرایش)

تجهیزات دوربین مداربسته به عنوان یکی از اصلی ترین ابزارها در حفظ امنیت و نظارت بر فضاهای مختلف شناخته می شوند. این تجهیزات می توانند به صورت دائمی و یا در فضای محدود و امن نصب شوند. 

1- انواع دوربین های مداربسته

دوربین های مداربسته به صورت تحت شبکه (IP) و آنالوگ (Analog) عرضه می شوند. در حال حاضر، دوربین های تحت شبکه با دقت و کیفیت بالاتری مانند دوربین های 4K و 8K ارائه می شوند. همچنین دوربین های پانوراما و دوربین های پوشش گسترده نیز در بازار موجود هستند.

2- امکانات و قابلیت های دوربین های مداربسته

دوربین های مداربسته امکانات و قابلیت های متعددی را برای کاربران خود فراهم می کنند. این امکانات شامل تشخیص حرکت، ضبط تصاویر در حافظه داخلی دوربین یا سیستم استوریج خارجی، دید در شب با استفاده از LED های IR، قابلیت برقراری ارتباط با شبکه برای دسترسی به تصاویر زنده و ضبط شده، قابلیت تنظیم فوکوس و زوم، و قابلیت دید در زوایای گسترده می باشند.

3- نحوه استفاده از دوربین های مداربسته

برای استفاده از دوربین های مداربسته، ابتدا باید دوربین را در محل مناسب نصب کنید. سپس با استفاده از نرم افزار مربوطه، دوربین را با شبکه متصل کنید. در نهایت، می توانید به تصاویر زنده و ضبط شده دوربین از طریق یک کامپیوتر یا دستگاه همراه دسترسی پیدا کنید.

4- نکات مهم در نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته

برای نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته، باید ابتدا محل مناسب برای نصب دوربین را انتخاب کنید. سپس باید مطمئن شوید که دوربین به درستی نصب شده است و قابلیت دید

خرید تجهیزات دوربین مداربسته

برو کار کن نگو چیست کار
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران