تعداد بازدید : 102
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۳
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۴/۳
کاربران آنلاین : 0
شهلین
۱۴۰۲/۴/۳ ۱۰:۳۳:۰۳
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۱۷:۴۰:۱۱

دوربین مداربسته چیست ؟

(ویرایش)

دوربین مداربسته یا به عبارت دقیق تر دوربین مداربسته‌ی تحت شبکه، یک ابزار امنیتی است که برای نظارت و ضبط تصاویر و ویدئوهایی از یک محیط خاص مانند ساختمان، فضای باز، فروشگاه، اداره و ... استفاده می‌شود. این دوربین‌ها معمولاً به صورت دائمی یا به صورت زمانبندی شده در مکان‌های مختلف نصب می‌شوند و مشاهده تصاویر آن‌ها می‌تواند به صورت زنده یا پس از ذخیره سازی انجام شود.

استفاده از دوربین‌های مداربسته به عنوان یک ابزار امنیتی، امکان نظارت بر رفتارهای غیرمجاز و جلوگیری از وقوع جرایم را فراهم می‌کند. همچنین، این دوربین‌ها می‌توانند در برخی موارد به عنوان شواهد قابل قبول در دادگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرند.

برای خرید دوربین مداربسته، ابتدا باید نیازهای خود را مشخص کنید. برای مثال، باید تعیین کنید که چه تعداد دوربین نیاز دارید و در کجا قرار می‌دهید. همچنین، باید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید دوربین‌های با کیفیت بالا با ویژگی‌های پیشرفته را انتخاب کنید یا نه.

پس از تعیین نیازهای خود، بهتر است از فروشگاه‌های مختلف تحقیق کنید و محصولات مختلف را مقایسه کنید. همچنین، بهتر است قبل از خرید با فروشندگان مشورت کنید و سوالات خود را از آنها بپرسید.

لازم به ذکر است که دوربین‌های مداربسته می‌توانند به صورت آنالوگ و دیجیتال باشند. دوربین‌های آنالوگ بهتر برای مکان‌های کوچک و با فضای باز مناسب هستند، در حالی که دوربین‌های دیجیتال با کیفیت تصویر بالاتری عرضه می‌شوند و برای محیط‌های بزرگ توصیه می‌شوند.

منبع : نصب دوربین مدار بسته

برو کار کن نگو چیست کار
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران