تعداد بازدید : 90
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۴/۵
کاربران آنلاین : 0
شهلین
۱۴۰۲/۴/۵ ۱۰:۳۹:۰۹
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۱۷:۴۰:۱۱

کابل شبکه دوربین مدار بسته

(ویرایش)

کابل شبکه برای اتصال دوربین‌های مداربسته به سیستم ضبط و پخش تصاویر استفاده می‌شود. این کابل‌ها معمولاً شامل دو نوع رشته هستند:

  1. کابل‌های UTP (Unshielded Twisted Pair): این نوع کابل‌ها از چندین جفت سیم تابیده‌ی یکدیگر تشکیل شده‌اند و اغلب در شبکه‌های داخل ساختمانی و محل کار استفاده می‌شوند.

  2. کابل‌های STP (Shielded Twisted Pair): این نوع کابل‌ها دارای صفحه فویل شده‌ای هستند که برای جلوگیری از اختلالات الکترومغناطیسی و رادیویی در کابل استفاده می‌شود. این نوع کابل‌ها برای شبکه‌های با نیاز به امنیت بیشتر، مثل شبکه‌های دفاعی و پلیسی استفاده می‌شوند.

همچنین باید توجه داشت که اگر از فاصله بلندی برای اتصال دوربین‌ها به سیستم استفاده می‌شود، باید از کابل‌های با کیفیت و ضخامت بالا استفاده کرد تا هنگام انتقال سیگنال تصویر، سرعت و کیفیت تحویل تصویر را به حداکثر برساند.

بسته به نوع کابل شبکه و همچنین طول آن، قیمت می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال، یک کابل شبکه CAT5 با طول ۱۰۰ متر در حدود ۳۰ هزار تومان قابل تهیه است. اما برای کابل‌های CAT6 و CAT7، قیمت بیشتر خواهد بود. همچنین باید توجه داشت که کیفیت ساخت و جنس کابل نیز بر روی قیمت تاثیرگذار است. به عنوان مثال کابل‌های برندهای معروف تر معمولاً هزینه بیشتری دارند. پس برای دقیق‌تر بودن در خرید کابل شبکه برای دوربین مداربسته بهتر است به فروشندگان مختلف مراجعه کرده و قیمت‌ها را مقایسه کنید.

قیمت کابل شبکه دوربین مدار بسته

 

 

برو کار کن نگو چیست کار
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران