تعداد بازدید : 65
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۶
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۴/۶
کاربران آنلاین : 0
شهلین
۱۴۰۲/۴/۶ ۱۲:۰۷:۲۸
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۱۷:۴۰:۱۱

جعبه دوربین مداربسته چیست؟

(ویرایش)

وجود دوربین مداربسته در مغازه و پارکینگ امری بسیار ضروری است . زیرا در حال حاضر تعداد دزدان مغازه و پارکینگ و حتی منزل بسیار زیاد شده است .

دوربین مداربسته یک سیستم نظارتی است که برای مانیتورینگ و ضبط تصاویر در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان‌ها و اماکن عمومی، صنعتی و تجاری استفاده می‌شود.

این دوربین‌ها با استفاده از لنز و حسگر تصویری، تصاویر و ویدئوهایی را از مناطق مختلف ضبط می‌کنند که به روش‌های مختلفی مانند ذخیره‌سازی در حافظه‌های داخلی یا خارجی، ارسال تصاویر به سرورها و نمایش در مانیتورهای مختلف، به کار می‌روند.

استفاده از دوربین مداربسته برای افزایش امنیت و کنترل دسترسی در اماکن مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جعبه دوربین مداربسته چیست؟

جعبه دوربین مداربسته به عنوان قسمتی از سیستم دوربین مداربسته شامل بدنه‌ی دوربین و لنز است که برای حفاظت از اجزای داخلی دوربین و کابل‌ها در برابر آب، گرد و غبار و شرایط نامساعد آب و هوایی طراحی شده است.

این جعبه‌ها معمولاً از مواد مقاوم و باکیفیتی مانند فلز، پلاستیک مقاوم، شیشه، آلومینیوم و... ساخته می‌شوند و به دلیل ویژگی‌های محافظتی آن‌ها، مناسب برای نصب دوربین‌های مداربسته در محیط‌های خارجی و نامساعد هستند.

به طور کلی، با استفاده از جعبه دوربین مداربسته، امکان تثبیت و نصب دوربین در مکان‌های مختلف به راحتی فراهم می‌شود و از دستگیر شدن دوربین‌ها در برابر عوامل مخرب و شرایط نامساعد جلوگیری می‌شود.

 

 

 

 

 

برو کار کن نگو چیست کار
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران