تعداد بازدید : 178
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۴/۷
کاربران آنلاین : 0
الی98
۱۴۰۲/۴/۷ ۱۲:۳۲:۵۳
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۴/۷ ۱۲:۳۲:۵۴

بهترین روش خرید اینترنتی آیفون

(ویرایش)

در این زمینه توجه داریم که طبق نمودار 13 در سال ۲۰۱۴، نفوذ گوشیهای هوشمند در بازار کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و فرانسه به بیش از 60درصد رسیده بود که نشان میدهد این بازارها دیگر جذابیت پیشین را برای طرح دعاوی حقوقی علیه رقبا ندارند. آخرین آیفون SE 2020 زیر بیست میلیون تومان برای تان هزینه دارد. همچنین اپل ناچ را در سری 13 بیست درصد کوچکتر کرده است. با نگاهی به شرکتهای حال حاضر صنعت گوشیهای هوشمند، مشاهده میکنیم که امروزه واقعاً هیچ شرکتی نیست که مانند اپل از راهبرد ایجاد تمایز خالص پیروی کند. پیش از آن در ویدئوی زیر می توانید جعبه گشایی و بررسی اولیه آیفون 13 پرو را مشاهده بفرمایید. همچنین این گزینه به عنوان اقتصادیترین گزینههای خرید میان آیفون 13 به شمار میرود. درنتیجه، شرکتهای تازهوارد اگر میخواستند در بازار گوشیهای هوشمند ردهبالا فعالیت کنند دو گزینه بیشتر نداشتند: یا باید حق استفاده از حق نوآوریهای اپل را به او میپرداختند یا اینکه خود به پژوهش و توسعه مبادرت میورزیدند که نتیجة هردوی این اقدامات، افزایش قیمت نهایی گوشی موبایل بود. شناسانده است، خیلی برایش مهم بود که در آینده شرکتهای دیگری چنین کپی برداریهایی را مرتکب نشوند.

نو آوری های آیفون

گوگل در چند نوبت حق نوآوریهای بسیاری از شرکتهای دیگر را خریده که همین باعث افزایش احتمال پیروزی آن در دادگاههای احتمالی شده است. مدیران اپل بهخوبی میدانستند در صورت طرح دعوی در دادگاه علیه گوگل، احتمال پیروزیشان خیلی کم خواهد بود و از طرفی، گوگل هم منابع لازم برای طولانیکردن دادگاههای حقوقی را دارد. گزارشات جدید نشان میدهند که احتمال عرضه آیفون در هفته سوم سپتامبر هم وجود دارد و احتمالا پیش سفارشها، چند هفته زودتر شروع خواهند شد. اما امسال اپل هیچ تاخیری احتمالی را اعلام نکرد و نشان داد که عرضه آیفون ۱۳ در راه است. آیفون ۵ سی با تنوع رنگی بینظیری عرضه میشد که بسیار جذاب بود. البته سرعت شارژ پایین و نبود شارژر همراه این محصولات از دیگر معایبی است که در مورد آیفون 14 می توان به آن اشاره کرد. با این حال، رویای دستیابی به شارژ سریع در آیفونها هرگز تا این حد به واقعیت نزدیک نبوده است

تعمیرات آیفون 13 و پرو

یکی از راههای سریع تعمیر خرابی آی سی شارژ آیفون، تعویض کامل قطعه آسیبدیده است. بهخصوص که برای ساخت آیفون، نخست ۵ سال کار پژوهش و توسعه انجام شد و هزینههای زیادی برای رسیدن به طراحی بهینه صرف شد. خرید آیفون برای مثال توجه داشته باشید که اپل بار اول با ارائة شکل 3 به دادگاه، مدعی شد سامسونگ از گوشههای گرد آیفون و طراحی آن کپیبرداری کرده است. طراحی جدید لنز گوشی های آیفون 13پرو و آیفون 13 پرومکس، توانایی فوکوس خودکار را برای اولین بار در لنزهای اولترا واید ارائه می دهد. ، ۱۹۸۶)، چنانچه این بازی بینهایت بار تکرار شود، شرکتها میتوانند نوعی استراتژی در پیش گیرند که حاصل آن، تبدیلشدنِ (نقض نکردن، نقض نکردن) به نقطة تعادل بازی باشد. البته حق نوآوریها معمولاً پس از چند سال منقضی میشود؛ ولی تا آن مدت شرکتها میتوانند قیمتها را بالا ببرند و حتی پس از منقضیشدن حق نوآوری، همچنان قیمت گران قبلی را به مشتری تحمیل کنند. این با استراتژیهای قیمتگذاری اپل در سایر محصولاتش نیز همخوانی دارد؛ مثلاً کافی است نگاهی به قیمت مکبوکهای اپل در سالهای ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ بیندازیم (نمودار ۱۲).

 

۱۴۰۲/۴/۷ ۱۵:۰۸:۰۸
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۴/۷ ۱۵:۰۸:۱۲
(ویرایش)

واقعا من آدم خوش شانسی بودم که تونستم آیفون 14 هم بخرم از وقتی که تعرفه های گمرک گوشی های آیفون سر به فلک کشیده اصلا دیگه صرف نمیکنه به صورت مسافرتی اونارو وارد کنی .مخصوصا الان که دیگه کابل و شارژ آیفون رو باید جدا گونه تهیه کنید.

خرید لوازم جانبی موبایل از فروشگاه اینترنتی دیجی ایساتیس:Digisatis

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران