تعداد بازدید : 57
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۱۱
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۴/۱۱
کاربران آنلاین : 0
geekgirl
۱۴۰۲/۴/۱۱ ۱۶:۱۵:۳۳
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۷ ۱۸:۲۶:۲۴

نمونه گیری و آزمایش در منزل

(ویرایش)

یکی از روش‌های تشخیص و برطرف کردن بیماری‌هایی که ممکن است به آن دچار شویم، انجام آزمایشات و نمونه‌گیری است. انجام آزمایشات به خودی خود سبب رفع بیماری نمی‌گردد بلکه متخصصین و پزشکان از این روش به وجود بیماری و هم‌چنین میزان شدت و ضعف آن پی می‌برند. علی رغم تمام ویژگی‌های مثبتی که انجام آزمایشات دارد، دشواری و پیچیدگی‌هایی نیز در این مسیر مشاهده می‌شود؛ همچون منتظر ماندن برای مدت زمان طولانی، حضور در ساعت مشخص برای انجام آزمایشات، طی کردن مسیر پر ترافیک و شلوغ و... می باشد.

آزمایش خون در منزل

ویژگی‌های انجام آزمایشات در منزل کرج

نمونه گیری و انجام آزمایشات در منزل مانع از حضور و مراجعات غیر ضروری به مراکز پزشکی، درمانی و بیمارستان‌ها می‌گردد. تردد در این اماکن بسیار زیاد است در نتیجه لزوم شناخت مراکز پرستاری که خدمات انجام آزمایشات و چکاپ را ارائه می‌دهند، بسیار مهم و باارزش تلقی می‌شود. 

به عنوان نمونه در صورتی که فردی دیر هنگام در نیمه شب نیاز به خدمات درمانی داشته باشد، تصور کنید به جای اینکه در آن لحظه به دنبال مراکز و بیمارستان‌هایی باشد که خدمات ارائه می‌دهند، می‌تواند به راحتی از خدمات ویزیت پزشک در منزل کرج بهره‌مند شود. 

مزایای انجام آزمایش در منزل کرج

  • خدمات رسانی در سریع‌ترین زمان

  • امکان ارائه خدمات در تمامی مناطق کرج

  • هزینه مقرون به صرفه ومناسب

  • برخورداری از بهترین و مجهزترین آزمایشگاه و پزشکان در کرج

  • ارائه تمامی خدمات آزمایشگاهی 

  • دریافت و تفسیر نتیجه به صورت آنلاین و در کم‌ترین زمان ممکن 

انواع آزمایشات در منزل کرج

برای کسب اطمینان و دستیابی به صحت عملکرد بدن، لازم است آزمایشاتی انجام شود تا پزشک متخصص به یک نتیجه‌گیری کلی از نحوه عملکرد بدن برسد. از طریق انواع آزمایشات خون و ادرار می‌توان میزان خروجی‌های مواد زائد را تشخیص داد و در صورتی که بدن در شرایط نرمال واقع شود، تعادل ایجاد می‌شود که تشخیص این امر از طریق انجام آزمایشات خون و ادرار ممکن می‌گردد. 

آزمایش خون در منزل کرج 

در صورتی که پزشک متخصص آزمایش خون را تجویز نموده باشد و برای شما امکان حضور در مراکز آزمایشگاهی میسر نباشد، می‌توانید خدمات آزمایش خون در منزل کرج را انتخاب نموده و پرستار برای انجام آزمایش خون در منزل شما حضور پیدا نماید، نمونه گیری را انجام دهد. نحوه نمونه گیری خون بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت انجام می‌شود و لازم به ذکر است که نمونه گیری و انجام آزمایشات به صورت شبانه‌روزی توسط بهترین پرستاران و در تمامی مناطق کرج می‌باشد. انجام آزمایش در منزل کرج برای تشخیص بارداری، نوع گروه خونی، ابتلا به ایدز، ابتلا به کم‌خونی و یا فشار خون، انواع سرطان‌ها و.. کاربرد دارد. 

آزمایش ادرار در منزل کرج

نمونه‌گیری ادرار در منزل به منظور تشخیص و شناسایی بهتر و دقیق‌تر بیماری‌های عفونی، دیابت، مشکلات کلیوی، سنگ کلیه و.. کاربرد دارد. نمونه‌گیری و آزمایش ادرار توسط بهترین پرستاران مجموعه و به صورت شبانه روزی و 24 ساعته امکان‌پذیر است. نمونه گیری با هر شرایط سنی اعم از کودکان، بزرگسالان، سالمندان انجام می‌شود. 

نکات مهم بعد از انجام آزمایش خون

  1. از مصرف آسپرین و الکل بعد از انجام آزمایش خودداری شود.

  2. از کمپرس سرد در محل نمونه‌گیری خون استفاده نمایید. 

  3. در صورتی که ضعف پس از انجام آزمایش در منزل ادامه دار شد، حتما با پزشک مشورت نمایید. 

  4. از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری نمایید. 

هزینه آزمایش خون و ادرار در منزل کرج

هزینه آزمایش در منزل با توجه به پارامترها و مولفه‌هایی همچون نوع تست، مسیر طی شده پرستار، نوع لوازم استفاده شده، دریافت دیگر خدمات به صورت همزمان و...  تعیین می‌گردد. بنابراین نمی‌توان مبلغ تعیین شده و دقیقی را عنوان نمود. استفاده از خدمات آزمایش خون و ادرار در منزل فوائد و مزایایی همچون دسترسی آسان و بدون معطلی برای انجام آزمایشات را به همراه دارد. از جمله مراکز معتبر برای دریافت خدمات درمانی و آزمایشی در منزل، مجموعه چتر فیروزه‌ای است که برای انجام آزمایشات در منزل یک فرد متخصص همراه با تجهیزات به روز را برای نمونه گیری به منزل یا محل کار شما ارسال می‌نماید. هزینه آزمایشات در منزل از طریق مجموعه سلامت نوین از پیش تعیین شده است در صورت نیاز می‌توانید با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشید. 

ارتباط با سلامت نوین: 09129611307

https://salamatnovin.com/post/23/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AE%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84

https://ariyadarb.com/category/metal-anti-theft-door
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران