تعداد بازدید : 49
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۱۳
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۴/۱۳
کاربران آنلاین : 0
1400tahi
۱۴۰۲/۴/۱۳ ۱۱:۳۵:۱۲
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۱/۱۴ ۱۱:۴۲:۳۱

واژینوپلاستی (جراحی سفت کردن)

(ویرایش)

واژینوپلاستی یک جراحی سفت کردن واژن است که بعد از زایمان یا افزایش سن انجام می شود. آنچه مسلم است بعد از این عمل، فرد نسبت به رابطه جنسی خود احساس بهتری پیدا می کند زیرا اعتماد به نفس او در مقابل همسرش افزایش می یابد و حتی حس لذت و رسیدن به ارگاسم در فرد افزایش می یابد. برای کسب اطلاعات در مورد هزینه تزریق چربی به واژن اینجا کلیک کنید

واژینوپلاستی عملی است که برای زیباسازی و ترمیم واژن و دیواره های مخاطی آن انجام می شود. جراحی زیبایی واژن مجموعه ای از روش های مختلف است که رایج ترین آنها عبارتند از:

* واژینوپلاستی سفت کردن و زیبایی واژن

* افتادگی لب واژن (لیفت واژن)

* جراحی لابیاپلاستی (زیبایی لب های کوچک)

* عمل بزرگ کردن لابیا بزرگ

* لیپوساکشن با افزایش نقطه جی (تزریق چربی به لب های بزرگ)

تنگ شدن واژن

زایمان های مکرر و افزایش سن می تواند باعث گشاد شدن واژن و در نتیجه نارضایتی از رابطه جنسی شود. جراحی سفت کردن واژن به زوج ها این امکان را می دهد که در حین رابطه جنسی لذت بیشتری ببرند. سفت کردن واژن با لیزر یا جراحی انجام می شود. متخصص زنان ممکن است با زدن چند بخیه در حین زایمان طبیعی یا سزارین، واژن را سفت کند. دقت داشته باشید که اگر این بخیه ها زیاد باشد، خانم هنگام رابطه جنسی احساس درد می کند، بنابراین بیمار باید در انتخاب پزشک زنان دقت زیادی داشته باشد. در این روش از بی حسی عمومی یا موضعی استفاده می شود که حدود یک ساعت طول می کشد. برخی از اختلالات تناسلی از جمله بی اختیاری ادرار نیز درمان می شوند. و بیمار بعد از چهار هفته می تواند رابطه جنسی داشته باشد.

کوچک کردن لب های کوچک واژن (لابیاپلاستی)

حجم زیاد لب های کوچک باعث نارضایتی و درد بسیاری از خانم ها می شود. زایمان های مکرر و اختلالات مادرزادی می تواند باعث بزرگ شدن لب های کوچک شود. در این روش با استفاده از لابیاپلاستی حجم لب های کوچک به حالت طبیعی برمی گردد. این یک روش ساده است که معمولاً نیازی به بیهوشی عمومی یا بخیه ندارد. دوره بهبودی این بیماری بسیار کوتاه است.

لب های بزرگ واژن را بزرگ یا کوچک کنید

در نتیجه افزایش سن یا کاهش وزن ناگهانی یا زایمان های مکرر، لب های بزرگ کوچک شده و زیبایی خود را از دست می دهند. تزریق چربی می تواند باعث زیبایی واژن شود معمولا از چربی بدن خود بیمار گرفته می شود.

در برخی موارد لب های بزرگ بسیار بزرگ است که باعث ناراحتی و درد بیمار می شود. کوچک کردن لب های بزرگ با جراحی می تواند اندام تناسلی را ترمیم و زیبا کند.

قبل از واژینوپلاستی

* بیمار قبل از انجام واژینوپلاستی باید از باردار نبودن خود مطمئن شود.

* در صورت وجود بیماری واژن، بیمار باید به پزشک خود اطلاع دهد.

* حداقل 2 هفته قبل از عمل از استعمال دخانیات خودداری کنید. سیگار کشیدن دوره نقاهت را طولانی می کند.

* حداقل یک هفته قبل از عمل از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین خودداری کنید.

* شب قبل از عمل از رابطه جنسی خودداری کنید.

* این روش معمولاً نیازی به بیهوشی عمومی ندارد، اما توصیه می شود حداقل 12 ساعت قبل از عمل از خوردن و آشامیدن خودداری کنید.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران