تعداد بازدید : 87
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۱۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۴/۱۹
کاربران آنلاین : 0
شهلین
۱۴۰۲/۴/۱۹ ۱۳:۲۱:۰۰
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۱۷:۴۰:۱۱

میدونستید دوربین مداربسته فیش داره؟

(ویرایش)

فیش دوربین مداربسته یا همان "BNC" (Bayonet Neill–Concelman) یک نوع اتصال است که برای انتقال تصویر و سیگنال بین دوربین‌های مداربسته و دستگاه‌های ضبط یا نمایش استفاده می‌شود. این فیش‌ها معمولاً در صنعت دوربین‌های مداربسته به عنوان رابط استاندارد برای اتصال دوربین‌ها به تجهیزات دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فیش BNC دارای دو جنس مختلف است: فیش BNC مذکر و فیش BNC ماده. فیش BNC مذکر شبیه یک پین است که درون فیش قرار دارد و به دستگاه‌هایی که بافرهای ورودی دارند پیوسته می‌شود. در حالی که فیش BNC ماده شبیه یک محفظه است که پین داخلی را در خود جا می‌دهد و با کانکتورهای ماده مانند فیش BNC ماده دیگر یا خروجی دوربین مداربسته اتصال می‌یابد.

فیش BNC برای انتقال سیگنال تصویری آنالوگ (معمولاً در استانداردهای NTSC و PAL) به کابل‌های کواکسیال استفاده می‌شود. برای اتصال دوربین مداربسته به سیستم DVR (Digital Video Recorder) یا مانیتور، کابل BNC را به فیش‌های دوربین و دستگاه مورد نظر وصل می‌کنید و به شکل قفلی میچسبانید تا اتصال محکم و پایداری برقرار شود.

با استفاده از فیش BNC، سیگنال تصویری با کیفیت بالا و بدون تداخل انتقال می‌یابد. همچنین، فیش BNC دارای قابلیت اتصال و قطع سریع است که برای تعمیر و نگهداری آسان در سیستم‌های دوربین مداربسته بسیار مفید است.

منبع : خرید فیش دوربین مداربسته

برو کار کن نگو چیست کار
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران