تعداد بازدید : 155
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۲۲
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۶/۷
کاربران آنلاین : 0
fatemeh7997
۱۴۰۲/۴/۲۲ ۱۲:۴۶:۰۱
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۶:۴۴:۵۶

قیمت یخچال داروخانه دیتالاگر دار (یخچال دارویی)

(ویرایش)

یخچال داروخانه یکی از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات برای داروخانه ها محسوب می شود از این رو خرید یخچال داروخانه با کیفیت و قیمت مناسب برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. از یخچال دارویی علاوه بر داروخانه ها در مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان‌ها به منظور قرار دادن انواع داروها و مواد دارویی سرمها، انسولین ها، واکسن‌ها و ... نیز استفاده می شود.

یخچال داروخانه

یخچال های داروخانه ای استاندارد برای کاربردهای علمی و پزشکی ساخته شده اند. از آنجایی که  حفظ شرایط دقیق دمایی برای داروها و واکسن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، از یخچال دارویی به‌ منظور ذخیره‌سازی ایمن مواد پزشکی مانند داروها، واکسن‌ها و سایر اجزای سازنده آن‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. این یخچال ها به دلیل داشتن ویژگی هایی از قبیل سیستم های خنک کننده دقیق، نرم افزار پیشرفته نظارت بر دما و سیستم های هشدار دهنده از سایر یخچال های صنعتی متمایز می شوند و موظف به رعایت کرد دستورالعمل‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در مورد نگهداری دارو هستند. 

بازه دمایی این یخچال ها  بین +2 تا +10 درجه سانتی‌گراد طراحی شده و به این ترتیب آن ها را برای نگهداری ایمن موارد پزشکی از جمله داروها و واکسن‌ها به گزینه بسیار مناسب و استانداردی تبدیل می کند. یخچال مخصوص نگهداری دارو با شیشه های نشکن تولید می‌شود و همچنین تعداد طبقات آن 5 یا 6 طبقه بوده که قابلیت جابجایی هم دارد.

یخچال مخصوص داروخانه به گونه ای طراحی شده که دمای داخلی آن به طور مداوم کنترل شده و داروها و واکسن‌ها در دمای مطلوب (بین 2 تا 8 درجه سانتی گراد) نگهداری می شوند. 

در تمامی این یخچال یک سیستم هشدار دهی به کار رفته که در صورت بیشتر از حد مجاز بالا یا پایین بودن دمای داخلی، به کاربر هشدار می دهد. 

یخچال دیتالاگر داروخانه

یکی از مهمترین ویژگی های یخچال های دارویی، نمایشگر دما یا همان دیتالاگر داروخانه است که برای اندازه گیری دما و جلوگیری از آسیب به مواد دارویی در صورت قطع برق یا نوسان برق تعبیه می شود. عملکرد دیتالاگر یخچال بر اساس سیستم هوشمند بوده و معمولا در قسمت بالای یخچال نصب می‌شود.همچنین درون آن یک سیمکارت قرار می گیرد تا در صورت بروز مشکل یا عدم تنظیم دما در یخچال، پیامک هشدار به کاربر یخچال ارسال شود. در صورت استفاده از دیتالاگر داروخانه، قیمت یخچال دارویی نیز افزایش می یابد. 

بهترین مارک یخچال داروخانه

صنایع برودتی یخچالسازان البرز به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان یخچال های داروخانه ای می باشد. این مجموعه همواره با به کارگیری کادر مجرب و بهرمندی از تکنولوژی روز دنیا با تولید بهترین یخچال دارویی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در سراسر کشور توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند و به یکی از بهترین تولیدکنندگان تبدیل شود. 

از دیگر برند های پرفروش یخچال دارویی می توان به یخچال داروخانه ای کینو اشاره کرد که توسط مجموعه یخچالسازان البرز خدمت شما عرضه می شود. این یخچال توسط شرکت کینو (یکی از شرکت‌های مشهور در زمینه تولید یخچال داروخانه) تولید شده و دارای ویژگی ها و مشخصات زیر است:

  1. دارای ابعاد استاندارد 60*180*200 سانتی متر
  2. مصرف انرژی یخچال از درجه A
  3. توان موتور 250 وات
  4. مجهز به  ترموستات دیجیتالی
  5. دمای داخل یخچال  بین 0 تا 5+ درجه
  6. متشکل از 5 طبقه و  توان تحمل 20 کیلوگرم بار
  7. مجهز به کنترل هوشمند و سیم کار

دمای یخچال‌ داروخانه 

در حالت کلی دمای مناسب و استاندارد نگهداری داروها در داروخانه باید در محدوده 15 تا 25 درجه سلسیوس و با رطوبت نسبی 30-70 درصد باشد. البته این دما با توجه به نوع دارو و شرکت تولید کننده آن متفاوت است. برای مثال برخی از داروها ممکن است در دمای کمتر یا بیشتر از این محدوده نگهداری شوند. اما بهتر است مطابق با دستورالعمل تولید کننده واحد نگهداری داروخانه عمل کنید. 

قیمت یخچال داروخانه

قیمت یخچال های دارویی به عوامل مختلفی از جمله  برند، ابعاد، ظرفیت، قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلف، مانند تنظیم دما، طراحی درب، قابلیت انتقال گرما، صدا، و سایر عوامل وابسته به دستگاه بستگی دارد و با توجه به این موارد تعیین می شود. برای اینکه امکان  تغییر درجه حرارت با توجه به نیاز دمایی داروها و سایر مواد برای شما وجود داشته باشد، سعی کنید از یخچال های متناسب با نیاز خود استفاده کنید. به مواردی از جمله راندمان صرفه جویی، سنسورهای کنترل دما و تعداد آن ها نیز قبل از خرید توجه کنید. 

برای دریافت قیمت دقیق و مشاوره در خرید یخچال داروخانه می توانید با تیم فروش مجموعه یخچالسازان البرز تماس گرفته و مشخصات دقیق مورد نیاز خود را به آنها اطلاع دهید.

https://yakhchalsazanalborz.ir/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87

۱۴۰۲/۵/۲۱ ۱۵:۵۵:۱۱
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۱۰ ۲۲:۰۵:۲۶
(ویرایش)

مشخصات تمامی محصولات یخچال داروخانه البرز برودت در لینک زیر 

https://alborzboroodat.ir/tag/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87

https://ariyadarb.com/category/metal-anti-theft-door
۱۴۰۲/۶/۷ ۱۶:۲۲:۴۸
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۷/۴ ۱۶:۰۲:۳۷
(ویرایش)

جهت خرید یخچال داروخانه ای ارزان وارد لینک زیر شوید

https://donarsarma.ir/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87

صنایع برودتی
۱۴۰۲/۶/۷ ۱۶:۲۴:۴۴
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۷/۴ ۱۶:۰۲:۳۷
(ویرایش)
صنایع برودتی
۱۴۰۲/۶/۷ ۱۶:۲۸:۰۳
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۷/۴ ۱۶:۰۲:۳۷
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران