تعداد بازدید : 83
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۲۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۴/۲۷
کاربران آنلاین : 0
فروشگاه دندانپزشکی دنتیوا
۱۴۰۲/۴/۲۷ ۱۷:۰۲:۴۰
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۹ ۲۲:۲۹:۵۸

چگونه مواد دندانپزشکی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

(ویرایش)

چه بخواهید و چه نخواهید، بازار فروش مواد اولیه تقلبی در تمامی حوزه‌ها به خصوص حوزه پزشکی و دندانپزشکی بسیار وسیع شده است. بنابراین ممکن است حداقل یک بار در دام فروشندگان مواد دندانپزشکی تقلبی بیافتید. اما راهکار چیست؟ چگونه می‌توان مواد دندانپزشکی اصل را از مواد دندانپزشکی تقلبی تشخیص داد؟ در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه در دام تبلیغات دروغین و مواد دندانپزشکی تقلبی نیافتید!

خرید مواد دندانپزشکی اصل چه اهمیتی دارد؟

نتیجه درمان‌های مختلف حوزه دندانپزشکی به دو عامل بستگی دارد، یکی تجربه دندانپزشک و دیگری کیفیت مواد مورد استفاده. از طرف دیگر در درمان‌های مختلف دندانپزشکی، دندانپزشک در برابر سلامت بیمار و زیبایی او مسئول است. به این ترتیب شما به عنوان دندانپزشک باید وسواس زیادی برای تهیه مواد و ابزارهای با کیفیت برای درمان‌های مختلف به خرج دهید.

همان‌طور که می‌دانید در سال‌های اخیر، خرید و فروش اینترنتی تجهیزات و مواد دندانپزشکی بسیار رونق گرفته است. به این صورت که حتی دندانپزشکان قدیمی‌تر هم ترجیح می‌دهند مواد و تجهیزات مورد نیاز خود را به جای خرید حضوری، از فروشگاه‌های اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی تهیه کنند.

خرید از فروشگاه‌های اینترنتی کار خرید مواد اولیه و تجهیزات دندانپزشکی را برای شما بسیار آسان کرده است. با این حال احتمال فروش مواد تقلبی در این روش خرید بسیار بالا بوده و احتمال کلاه‌برداری وجود دارد.

مواد دندانپزشکی تقلبی شباهت زیادی به مواد اصل دارند و اگر متوجه تقلبی بودن آن‌ها نشوید، آسیب جدی به کار شما وارد خواهند کرد. زیرا همان‌طور که گفتیم نتیجه کار شما به کیفیت مواد اولیه‌ای که استفاده کرده‌اید هم بستگی دارد.

در نتیجه باید در خرید آنلاین مواد اولیه و تجهیزات دندانپزشکی هشیار باشید. باید بتوانید مواد تقلبی را از مواد اصلی تشخیص دهید و بهترین مواد اولیه را برای بیماران و مراجعان خود تهیه کنید. 

چگونه مواد دندانپزشکی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

اگر در دام یک کلاهبردار بیافتید و نتوانید مواد دندانپزشکی اصل را از تقلبی تشخیص دهید، از آن‌ها استفاده می‌کنید. این مواد کیفیت نامرغوبی دارند و تاثیر بدی روی نتیجه درمان مذکور خواهند گذاشت. به همین دلیل در اینجا به شما توضیح می‌دهیم که چگونه مواد دندانپزشکی اصل را از تقلبی تشخیص بدهید:

  • از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید. فروشگاه‌های معتبر اینترنتی را می‌توانید از دوستان و همکاران خود جویا شوید.
  • نحوه بسته‌بندی و پلمپ کالا را بررسی کنید. کالایی که می‌خرید باید در بسته‌بندی مناسبی بدون هیچ آسیب و بازشدنی به دست‌تان برسد.
  • به نوشته‌های روی جعبه کالایی که می‌خرید توجه کنید. اکثر مواقع کالاهای تقلبی، اشتباهات املایی و نوشتاری زیادی دارند.
  • بارکد و علائم تجاری روی بسته‌بندی کالا را چک کنید.
  • روی کالاهای اصلی اطلاعات پشتیبانی شرکت تولیدکننده یا پشتیبانی فروشگاه درج شده است.
  • کالاهای تقلبی هیچ گاه ارزان‌تر از کالاهای اصلی نیستند. افراد سودجو این کالاها را با قیمتی مشابه کالای اصلی و حتی بیشتر به فروش می‌گذارند
  • لوگو و برند شرکت تولیدکننده محصولی که می‌خواهید را به خوبی بشناسید. برای مثال اگر کامپوزیت نانوهیبریدی کوراری یا کامپوزیت بیسکو را می‌خواهید سفارش دهید، آرم تجاری این برندها را به دقت چک کنید. لوگوی کالاهای تقلبی در مقایسه با کالاهای اصلی بسیار بی‌کیفیت‌تر است.
  • ویژگی‌های محصولی را که می‌خرید، زیر نظر بگیرید. مواد اولیه دندانپزشکی برندهای مختلف همواره یک نشانه مخفی دارند که نشان از اصالت آن‌ها است. این در حالی است که سازندگان کالاهای تقلبی به این ویژگی توجه نمی‌کنند.
  • کالاهای اصلی همواره گارانتی و ضمانت پس از فروش معتبر دارند و شما می‌توانید اعتبار این گارانتی را بررسی کنید. این در حالی است که کارت گارانتی و ضمانت پس از فروش کالاهای تقلبی، مثل خودشان فیک و تقلبی است. کارت گارانتی محصولات تقلبی، هیچ ارزشی ندارد و هیچ شرکت پشتیبانی برای آن‌ها وجود ندارد.
  • کیفیت محصولی که می‌خرید را چک کنید، کالاهای تقلبی اغلب موارد بسیار بی‌کیفیت و نامرغوب هستند. همچنین گاهی ممکن است فرمولاسیون کالاهای تقلبی بسیار متفاوت‌تر از فرمولاسیون کالاهای اصل باشد.
  • برچسب و لیبل‌های روی کالا را چک کنید.
  • در مورد ابزار و تجهیزات دندانپزشکی، مدل و مشخصات فنی دستگاه را چک کنید. تجهیزات دندانپزشکی فیک هیچ شباهتی با ابزارهای اصل ندارند.
  • مواد اولیه تقلبی در اغلب موارد لوازم جانبی مثل سرسرنگ ندارند.
  • با استفاده از دستگاه اسکن، بارکد مواد اولیه دندانپزشکی تقلبی را از بارکد مواد اصل تشخیص داده و آن را چک کنید.

یک فروشگاه معبتر مواد و تجهیزات دندانپزشکی چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر خرید اینترنتی تجهیزات و مواد اولیه دندانپزشکی را ترجیح می‌دهید، باید در قدم اول یک فروشگاه معتبر را برای خرید انتخاب کنید. اکنون فروشگاه‌های زیادی در اینستاگرام فعالیت می‌کنند و سایت فروش فعال دارند. به طور کلی یک فروشگاه معتبر اینترنتی ویژگی‌هایی دارد که خیال شما را از خرید مواد اولیه اصل و تجهیزات با کیفیت دندانپزشکی راحت می‌کند. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • یک فروشگاه معتبر، فروشگاهی است که طیف وسیعی از محصولات و تجهیزات دندانپزشکی را ارائه کند.
  • یک فروشگاه معتبر، کیفیت و اصالت محصولات خود را تضمین می‌کند.
  • ارتباط با پشتیبانی و کارشناسان فروش باید بسیار راحت باشد. پشتیبانی فعال و 24 ساعته یکی دیگر از ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی معتبر است.
  • فروشگاه مد نظر باید در مورد شیوه ارسال کالاها و بسته‌بندی آن‌ها به شما توضیح دهد. باید تضمین کند که کالاها بدون هیچ آسیبی به دست شما خواهند رسید.
  • قیمت محصولات یک فروشگاه معتبر، باید معقول و مقرون به صرفه باشد.
  • یک فروشگاه معتبر اینترنتی، اطلاعات به‌روز و کاملی را از محصولات موجود در فروشگاه به مشتریان ارائه می‌کند.
  • فروشگاه معتبر، فروشگاهی است که جدیدترین محصولات و مواد اولیه دندانپزشکی را به سرعت برای فروش آماده می‌کند.

دنتیوا، فروشگاهی برای برآوردن نیازهای شما

اگر می‌خواهید بدون دردسر و در سریع‌ترین زمان ممکن صفر تا صد مواد و تجهیزات مطب دندانپزشکی خود را بخرید، بد نیست سری به فروشگاه دنتیوا بزنید. فروشگاه مواد دندانپزشکی دنتیوا یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروشگاهی مواد اولیه و تجهیزات دندانپزشکی از برندهای مطرح دنیا است.

شما در فروشگاه دنتیوا می‌توانید مواد اولیه درمان‌های مختلف دندانپزشکی از مواد روت کانال گرفته تا لوازم و ابزار ترمیمی را به راحتی و در کسری از ثانیه سفارش بدهید. برای مشاهده محصولات و آگاهی از تخفیفات سایت دنتیوا، به آدرس dentiwa.com مراجعه کنید.

 

خرید اینترنتی تجهیزات و مواد دندانپزشکی dentiwa
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران