تعداد بازدید : 52
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۲۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۴/۲۸
کاربران آنلاین : 0
1400tahi
۱۴۰۲/۴/۲۸ ۰۹:۳۰:۵۸
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۱/۱۴ ۱۱:۴۲:۳۱

پیدا کردن یک متخصص زنان و زایمان که به آن اعتماد دارید

(ویرایش)

 

شما نمی خواهید فقط به کسی که حساس ترین قسمت های بدن شما را دارد اعتماد کنید. به همین دلیل است که باید در مورد انتخاب OB/GYN خود به دقت فکر کنید. برای ارتباط با بهترین متخصص زنان در تهران اینجا کلیک کنید

فقط به طور تصادفی نام یک پزشک را از لیست بیمه سلامت خود خارج نکنید.از یکی از دوستان،اعضای خانواده خود یک ارجاع دریافت کنید . معمولاً، ارائه‌دهنده مراقبت‌های اولیه شما می‌تواند اکثر روش‌های غربالگری را مدیریت کند و در صورت نیاز به متخصص، منبع ارجاع خوبی خواهد داشت.

همانطور که در حال تصمیم گیری هستید، در نظر بگیرید که آیا یک متخصص زنان مرد یا زن را ترجیح می دهید. برخی از زنان راحت‌تر به دکتری مراجعه می‌کنند که خود را زن معرفی می‌کند، زیرا در طول معاینه باید لباس‌های خود را به‌طور کامل درآورند.

قبل از تصمیم گیری با OB/GYN ملاقات کنید. در مورد تجربه پزشکی، گواهینامه و نگرش آنها در مورد مسائل مهم باروری، مانند کنترل بارداری، بپرسید.

سوالات شما ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • آیا بیمه درمانی من را قبول دارید؟
  • در کدام بیمارستان امتیاز پذیرش دارید؟
  • ساعات اداری شما چیست؟
  • اگر زمانی که من باید شما را ببینم در دسترس نباشید، چه کسی شما را پوشش می دهد؟

قبل از تبدیل شدن به یک بیمار مطمئن شوید که کاملاً راحت هستید.

دلایل مراجعه به متخصص زنان

ممکن است بخواهید به متخصص زنان مراجعه کنید اگر:

شما باید برای معاینه

 

مهم است که برای حفظ سلامت باروری خود به طور منظم با متخصص زنان خود ملاقات کنید. طبق گفته کالج آمریکایی متخصصان زنان و زایمان، این ویزیت ها باید بین 13 تا 15 سالگی شروع شود.

بسته به سابقه سلامتی و سن شما، متخصص زنان ممکن است از این ویزیت برای غربالگری مشکلاتی مانند سرطان دهانه رحم یا سرطان سینه استفاده کند. ویزیت چاه همچنین فرصتی است که از متخصص زنان در مورد نگرانی های مربوط به سلامت باروری مانند کنترل بارداری سؤال کنید.

شما در ناحیه لگن خود ناراحتی دارید

درد در قسمت تحتانی شکم که به نام ناحیه لگنی نیز شناخته می شود، ممکن است نشانه ای از مشکل در اندام های تناسلی باشد. علل شایع درد لگن شامل دردهای قاعدگی، کیست تخمدان، اندومتریوز و حاملگی خارج از رحم است.

شما در مورد پریود یا باردار شدن خود نگرانی دارید

اگر تغییراتی در قاعدگی ماهانه خود دارید ، از جمله درد یا خونریزی غیرمعمول، می توانید با یک متخصص زنان وقت ملاقات بگیرید. اگر در دهه 40 یا 50 زندگی خود هستید، متخصص زنان می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که آیا در حال یائسگی هستید یا خیر.

متخصصان زنان همچنین می توانند در مورد سوالاتی در مورد بارداری به شما کمک کنند، از جمله اینکه چگونه از باردار شدن خودداری کنید و اگر فکر می کنید ممکن است باردار باشید، چه کاری انجام دهید.

شما ترشحاتی دارید که نگران آن هستید

اگر ترشح یا بوی غیرعادی دارید، متخصص زنان می تواند علت را تشخیص داده و درمان را پیشنهاد دهد.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران