تعداد بازدید : 185
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۵/۲۶
کاربران آنلاین : 0
kiya
۱۴۰۲/۵/۹ ۱۵:۵۴:۱۱
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۵/۱۸ ۱۶:۲۸:۳۷

خرید انواع سردخانه جسد

(ویرایش)

سردخانه جسد چیست؟

سردخانه جسد به دستگاهی گفته می شود که از آن برای نگهداری موقت و یا طولانی مدت جنازه انسان در بیمارستان ها، پزشکی قانونی، غسالخانه، کلینیک ها، درمانگاه ها و... استفاده می شود. بدن انسان بعد از مرگ به سرعت تجزیه می شود و طی فرایندهای شیمیایی، بوی نامطبوعی منتشر می کند. این محصول در انواع مختلفی از جمله تک کشو، دو کشو، سه کشو، چهار کشو، شش کشو، هشت کشو و نه کشو طراحی و تولید می شود که شما می توانید با توجه به مکانی که قرار است سردخانه را در آن قرار دهید، یکی از مدل ها را انتخاب و خریداری کنید.

سردخانه های جسد از ورق های گالوانیزه ضد زنگ و یا استیل تولید می شوند. سردخانه های جسد مجهز به ترموستات و نمایشگر دما می باشد که میزان برودت سردخانه را میسنجد و در نمایشگر نشان می دهد. سردخانه های جسد دارای موتور سرما ساز، بدنه عایق بندی شده، اتاقک قابل شستشو، برانکارد و دکمه های کنترلی می باشد.

انواع سردخانه جسد

سردخانه جسد تک کابین

 از سرد خانه ی تک کابین برای نگهداری یک جسد استفاده می شود و از یک کابین با بدنه تمام استیل درست شده است. این دستگاه کاملا از ورق های استیل مرغوب ساخته شده که خاصیت ضد زنگ بودن، ضد فرسایش و ضد خوردگی را دارد‌.

سردخانه جسد دو کابین

بدنه سردخانه جسد دو کابین از استیل براق و یا گالوانیزه ساخته شده است که بنا به سفارش مشتری انتخاب می گردد. این سردخانه جسد با وزن ۱۸۰ کیلو گرم و ابعاد ۸۵*۲۵۰*۱۷۵ دارند و ضخامت عایق تزریق فوم آن 10 سانتی متر می باشد. 

سردخانه جسد سه کابین

سردخانه جسد سه کابین که نوعی سردخانه صنعتی می باشد شامل سه کابین مجزا، درب های استیل مقاوم با برانکارد های استیل و قابل حمل جهت نگهداری اجساد، توسط صنایع برودتی خانه سرما سازان طراحی و تولید شده است.

سردخانه جسد چهار کابین

سردخانه جسد چهار کابین ظرفیت نگهداری طولانی مدت و کوتاه مدت از میت را دارد. بدنه این سردخانه صنعتی کاملا استیل ضد زنگ و ضد فرسایش می باشد.

​سردخانه شش کابین

سردخانه جسد شش کابین جهت نگهداری از اجساد در بیمارستان های بزرگ و غسالخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. عایق بندی سردخانه میت از نوع فوم تزریقی با ضخامت 10 سانتی متر می باشد که از هدر رفت انرژی و سرمای داخل کابین به بیرون جلوگیری می کند.

سردخانه جسد هشت کابین

سردخانه جسد هشت کابین پر ظرفیت ترین نوع سردخانه تولید شده توسط صنایع برودتی خانه سرما سازان می باشد که مناسب برای استفاده در بیمارستان ها و مراکز پزشکی قانونی بزرگ می باشد.

سردخانه جسد نه کابین

سردخانه جسد نه کابین یا نه طبقه از گزینه های مناسب برای نگهداری جسد در بیمارستان ها می باشد. بدنه آن از نوع استیل ضد زنگ بوده و می توان به راحتی این محصول را شستشو کرد. 

سردخانه جسد دو کابین

۱۴۰۲/۵/۲۴ ۱۶:۴۶:۲۶
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۲:۲۱:۴۹
۱۴۰۲/۵/۲۵ ۰۹:۲۶:۳۳
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۷/۹ ۱۱:۲۸:۳۶
۱۴۰۲/۵/۲۵ ۰۹:۲۷:۳۶
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۷/۹ ۱۱:۲۸:۳۶
۱۴۰۲/۵/۲۵ ۱۳:۲۷:۵۸
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۶ ۱۰:۰۹:۵۳
۱۴۰۲/۵/۲۵ ۱۳:۲۸:۳۱
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۶ ۱۰:۰۹:۵۳
۱۴۰۲/۵/۲۵ ۱۳:۲۹:۲۷
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۶ ۱۰:۰۹:۵۳
۱۴۰۲/۵/۲۶ ۱۲:۲۸:۳۱
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۶:۴۴:۵۶
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران