تعداد بازدید : 61
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۵/۹
کاربران آنلاین : 0
فروشگاه دندانپزشکی دنتیوا
۱۴۰۲/۵/۹ ۱۶:۲۰:۲۸
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۹ ۲۲:۲۹:۵۸

فایبر نواری دندان پزشکی چیست؟

(ویرایش)

فایبر نواری چیست؟

 فایبر نواری در واقع یک ابزار تقویت کننده برای استحکام و پایداری بریج دندانی است. به خصوص برای بریج‌های دندانی طویل باید حتماً از فایبر نواری استفاده شود. مجموعه دنتیوا در وبسایت خود چند نمونه از انواع فایبر‌های نواری پرفروش را به مشتریان ارائه می‌کند.

این محصولات شامل  (Ribbond-Ultra 4mm – ریباند)، (Ribbond-Ultra 3mm – ریباند) و (Ribbond-Ultra2mm – ریباند) هستند. در واقع اکثر این محصولات علاوه بر اینکه در جنس و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند، در سایز و اندازه نیز تفاوت دارند و این تفاوت در ابعاد و اندازه باعث می‌شود دندانپزشک با توجه به نیاز خود و نوع بریج دندانی بیمار از محصول مناسب‌تری استفاده کند.

کاربرد فایبر نواری و ریباند

  • یکی از مهمترین کاربردهای فایبر نواری و ریباند تقویت و کمک به استحکام ساختار بریج‌های دندانی است. به خصوص بریج‌های دندانی که طول بیشتری دارند و در شرایطی که بیمار تعداد بیشتری از دندان‌های خود را از دست داده است.
  • همچنین از فایبر نواری و ریباند برای اسپیلنت در جراحی‌های پریودنتال نیز استفاده می‌شود. دندان‌هایی که در اثر اصابت ضربه یا افزایش سن سست شده و استحکام و پایداری قبلی خود را در محل ریشه ندارند، با کمک فایبر نواری و ریباند می‌توانند فیکس و محکم شوند.
  • همچنین از فایبر نوری و ریباند برای ساخت بریج‌های سرامیکی و روکش‌ها نیز استفاده می‌شود.
  • دندانپزشکان با استفاده از فایبر نواری و ریباند به ساخت مریلند بریج نیز می‌پردازند.

پرفروش ترین فایبر نواری و ریباند در دنتیوا

Ribbond-Thm kit – کیت ریباند تی‌اچ‌ام، Ribbond-Ultra kit – کیت ریباند الترا و Interlig – فایبر نواری اینترلیگ انجلوس نیز نمونه‌هایی از محصولات پرفروش در وبسایت دنتیوا هستند که متقاضیان برای خرید ریباند و فایبر نواری کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و با جستجو در بخش‌های مختلف مثل محصولات و مواد اولیه دندانپزشکی، ابزار و ماده مورد نظر خود را پیدا کرده و به تعداد دلخواه آن را ثبت سفارش کنند. محصول مورد نظر شما ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

خرید اینترنتی تجهیزات و مواد دندانپزشکی dentiwa
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران