تعداد بازدید : 42
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۱۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۵/۱۰
کاربران آنلاین : 0
kiya
۱۴۰۲/۵/۱۰ ۱۰:۱۷:۰۱
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۵/۱۸ ۱۶:۲۸:۳۷

خرید انواع شیر سرد کن صنعتی

(ویرایش)

شیر سرد کن چیست؟

شیر سرد کن یک وسیله یا دستگاه است که در دو نوع لبنیاتی و دامداری تولید می شود و برای نگهداری و خنک کردن شیر، آب و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیر سرد کن‌ در لیتراژ ها، طرح‌ ها و قیمت‌ های مختلف تولید می‌ شوند و برای استفاده در منازل، دامداری ها، فروشگاه های محصولات لبنی مناسب هستند. همچنین شما می توانید این محصول را به صورت سفارشی و طبق درخواست و سلیقه خود از مجموعه ما خریداری کنید. اغلب شیر سرد کن ها مجهز به سیستم هوای خنک بوده و برای تامین سرمایش مورد نیاز برای خنک نگهداشتن شیر از کندانسور های آلومینیومی استفاده می کنند.

شیر سردکن تک مخزن 500 لیتری

ویژگی های شیر سرد کن

  • قابلیت شستشوی مخزن

  • شیر مخصوص استیل برای خروج شیر

  • درب مخزن برای بازدید شیر

  • دارای چرخ جهت سهولت در جابه جایی

  • بدنه ی استیل نگیر

  • برای نمایش دمای مخزن از صفحه نمایش دیجیتال استفاده شده
  • ترموستات دیجیتال

شیر سرد کن لبنیاتی چیست؟

دستگاه شیر سرد کن لبنیاتی برای استفاده در فروشگاه های لبنیاتی و ماست بندی ها مناسب می باشد. ظرفیت های در نظر گرفته شده برای این دستگاه بین 100 تا 500 لیتر می باشد. قسمت داخلی و بدنه بیرونی دستگاه از استیل استنلس مقاوم با کیفیت بالا ساخته می شود. دمای داخلی این شیر سرد کن پایین‌ تر از یخچال است و مناسب برای نگهداری محصولات لبنی است.

شیر سرد کن دامداری چیست؟

دستگاه شیر سرد کن دامداری در اندازه و ظرفیت‌ های متنوع طراحی شده اند که این دستگاه ها شیر را خنک و با ایجاد چرخش شیر خام به صورت مداوم، از فاسد شدن شیر خام جلوگیری می‌ کند. این محصول اغلب در دامداری ها، فروشگاه های لبنیاتی و مکان های عرضه شیر خام برای نگهداری شیر مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه شیر سرد کن دامداری اغلب به صورت دو جداره تولید می‌شود. استفاده از شیر سرد کن های دامداری باعث افزایش عمر شیر، افزایش کیفیت شیر و افزایش بهداشت شیر می شود.

شیر سردکن دو مخزن یک تن

قیمت شیر سرد کن

قیمت شیر سرد کن طبق لیتراژ و مشخصات آن مانند جنس بدنه، تعداد مخزن ها و نوع موتور آن مشخص می‌شود. شما می توانید جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت انواع شیر سرد کن صنعتی با کارشناسان فروش مجموعه خانه سرما سازان تماس حاصل فرمایید.

شیر سردکن دو مخزن 200 لیتری

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران