تعداد بازدید : 59
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۱۶
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۵/۱۶
کاربران آنلاین : 0
kiya
۱۴۰۲/۵/۱۶ ۱۱:۱۴:۲۴
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۵/۱۸ ۱۶:۲۸:۳۷

لیست قیمت انواع یخچال ایستاده (تک درب تا شش درب)

(ویرایش)

یکی از لوازم پر کاربرد در سوپر مارکت ها و فروشگاه ها، یخچال ایستاده می باشد که برای خنک نگه داشتن انواع نوشیدنی استفاده می شود. این یخچال در انواع و مدل های مختلف ایستاده، ویترینی، درب شیشه ای و... تولید می شود. در مجموعه ما انواع یخچال های متنوع فروشگاهی موجود است. بنابرین باید در انتخاب یخچال مناسب برای کسب‌ و کار خود دقت لازم را داشته باشیم.

یخچال ایستاده چیست؟

از مهم‌ ترین و ضروری ترین تجهیزات فروشگاهی می توان به یخچال ایستاده اشاره کرد که در شیرینی فروشی ها، قصابی ها، فروشگاه، قنادی ها، آبمیوه فروشی ها، انواع مغازه ها و سوپرمارکت، هایپرمارکت، کافه، رستوران و... مورد استفاده قرار می‌ گیرد. بخش قابل توجهی از محصولات و خوار و بار، در زمان کوتاهی فاسد می شوند و نیاز به نگهداری در شرایط و دمای خاصی برای حفظ سلامت و کیفیت دارند به همین دلیل برای نگهداری از آنها به یخچال نیاز داریم. در ساختار این یخچال صنعتی از عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان استفاده شده است که این ویژگی از اتلاف و هدر رفتن انرژی و سرمای داخل یخچال جلوگیری می کند. یخچال ایستاده نوشیدنی از بهترین متریال و با بالاترین کیفیت تولید شده اند. یخچال ویترینی ایستاده در اندازه های کوچک و بزرگ در ابعاد 60، 70، 90 و 120 سانتی متر با ارتفاع ۲ متر، و به صورت تک درب تا شش درب در صنایع برودتی خانه سرما سازان تولید، و عرضه می شود. یکی دیگر از ویژگی های بارز این محصول، شیشه های سکوریت نشکن می باشند که در مقابل هر گونه ضربه و شکستگی کاملا مقاوم می باشد. یخچال‌ شیشه ای مغازه به راحت‌ تر دیده شدن محصولات و انتخاب سریع‌ و مطمعن تر خریدار کمک بزرگی می کند. شما می توانید یخچال ایستاده فروشگاهی را با توجه به نیاز و متراژ محیط فروشگاه خود بررسی و خریداری کنید.

خرید یخچال ایستاده دو درب

یخچال ایستاده نوشابه دارای طبقات مجهز می باشد که قابلیت جا به جایی و تنظیم ارتفاع را دارد. یخچال سوپر مارکت عموما نسبت به یخچال های خانگی از خاصیت میکروب زدایی قوی تری برخوردار هستند و از این نظر از یخچال های خانگی عملکرد بهتری دارند. بنابراین در حالت کلی سیستم خنک کنندگی یخچال های خانگی و یخچال های فروشگاهی یکسان است و توسط مایع مبرد و کمپرسور مخصوص صورت می گیرد. جریان هوای سرد در یخچال ایستاده نوشیدنی به صورت متوالی بر روی محصولات داخل پخش می شود و محصولات موجود در دستگاه به صورت رندوم در جریان هوای خنک قرار می گیرند که این دمای مطبوع سبب می شود تا مواد غذایی و محصولات خوراکی بسیار تازه و خنک باقی بمانند. یخچال نوشابه قابلیت تولید با استیکرهای دلخواه شما مانند کوکاکولا، پپسی و... را دارد. همچنین برای به نمایش گذاشتن نوشیدنی های سوپرمارکت و فست فودی شما از نور پردازی عالی و مجهز در این یخچال استفاده شده است.

یخچال ایستاده تک درب

یخچال ایستاده مغازه در چند نوع تولید می شود؟

  • یخچال ایستاده تک درب

  • یخچال ایستاده دو درب

  • یخچال ایستاده سه درب

  • یخچال ایستاده چهار درب

  • یخچال ایستاده شش درب

یخچال ایستاده شش درب

قیمت یخچال فروشگاهی ایستاده

از عواملی که هنگام خرید یک کالا توجه مشتری را به خود جلب می کند قیمت است، البته فاکتورهای بسیاری می تواند در تعیین قیمت یخچال ایستاده نوشیدنی موثر باشد. یخچال های ایستاده در مدل های متنوعی تولید می شود که هر کدام برای مصارف مشخصی مورد استفاده قرار می گیرند. در تعیین قیمت یخچال ایستاده موارد زیادی از جمله جنس بدنه، مدل دستگاه، نوع کمپرسور، تعداد درب و همچنین نوسانات موجود در بازار تاثیر گذار می باشند. برای کاهش هزینه محصول در هنگام خرید ابتدا نیاز خود را بسنجید یعنی با توجه به فروشگاه خود سایز مناسب را بخرید تا مجبور به پرداخت هزینه اضافی نشوید.

بنابراین برای به دست آوردن قیمت دقیق و ثبت اطلاعات می بایست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید و با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید. شما عزیزان می توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری خرید خود را ثبت کنید.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران