تعداد بازدید : 73
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۳۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۵/۳۰
کاربران آنلاین : 0
شهلین
۱۴۰۲/۵/۳۰ ۱۶:۵۱:۳۰
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۱۷:۴۰:۱۱

نکات مهم برای خرید دزدگیر اماکن چیست؟

(ویرایش)

- انتخاب دزدگیر با کیفیت و قابل اعتماد؛ بهترین روش بررسی کیفیت دزدگیر، مشاهده نمونه های عملی و استفاده آن در اماکن مشابه است. - بررسی قابلیت های مختلف دزدگیر؛ مانند حسگرهای حرکت، حسگرهای درب و پنجره، دوربین  مداربسته و ارتباط با سیستم های اطفا حریق یا پلیس. - مطمئن شدن از سازگاری دزدگیر با سیستم های موجود در اماکن؛ بررسی قابلیت همکاری دزدگیر با سیستم های امنیتی قبلی و اطمینان از عدم تداخل آنها. - انتخاب دزدگیری با قابلیت های امکانات اتصال به شبکه اینترنت و کنترل از راه دور؛ به این ترتیب می توانید به راحتی و از هر جایی دسترسی داشته باشید و نظارت کنید.

- بررسی وضعیت مطمئنی دزدگیر در برقراری اتصالات با مرکز کنترل و دریافت اطلاعات به صورت درست و به موقع؛ این موضوع بسیار مهم است تا در صورت وقوع حادثه، سیستم به درستی عمل نماید. - راه اندازی و نصب دزدگیر  اماکن توسط تیم متخصص و حرفه ای؛ بهتر است نصب و راه اندازی دزدگیر توسط افراد شایسته و ماهر انجام شود تا بتوانید بهترین عملکرد را از دزدگیر خود بخواهید.

- به روز بودن سیستم دزدگیر؛ بهترین دزدگیر ها قابلیت به روز رسانی نرم افزاری را دارند که با استفاده از آن می توانید از امکانات جدید و بهبود های سیستم استفاده کنید. - تعیین محلی مناسب برای نصب دزدگیر؛ بهتر است دزدگیر در محلی نصب شود که دید دسترسی به آن را سخت کند تا افراد ناخوانا قادر به غافلگیری و غیر فعال کردن آن نباشند.

برو کار کن نگو چیست کار
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران