تعداد بازدید : 87
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۱
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۶/۱
کاربران آنلاین : 0
alisaburi269
۱۴۰۲/۶/۱ ۱۱:۴۰:۲۷
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۲:۱۰:۳۵

doctors immigrate to germany

(ویرایش)

مهاجرت پزشکان به آلمان

به گزارش قطب نما مهاجرت پزشکان به آلمان به عنوان یکی از پررنگ‌ترین مقاصد مهاجرتی کادر درمان شناخته می‌شود. به عبارت بهتر کشور آلمان از جمله کشورهایی است که کادر درمان ایران آن را به عنوان مقصدی برای مهاجرت کاری خویش گزینش می‌کنند. رشته پزشکی یکی پرکاربردترین رشته‌ها جهت مهاجرت است؛ چراکه می‌توان گفت تقریبا تمامی کشورهای جهان نیازمند این شغل و این رشته هستند.

سطح زندگی در این کشور به دلایل فراوانی که جهت یک زندگی آرام و همراه با رفاه مورد نیاز است بسیار مناسب است و از جمله دلایلی که خیل عظیمی از متقاضیان مایل به مهاجرت به این کشور هستند، همین موارد است. پزشکان برای اخذ ویزای کاری آلمان باید شرایطی داشته باشند که این کشور جهت کار و زندگی این اشخاص در آلمان تایید را بدهد.

اولین قدم در خصوص کار پزشکان در آلمان

اولین قدم در خصوص کار پزشکان در آلمان معادل سازی مدرک تحصیلی است که به صورت استانی صورت می‌گیرد؛ بدین معنی که هر استانی، نهادی دولتی وجود دارد و ارزیابی و معادل سازی مدارک تحصیلی کسب‌شده در خارج از کشور آلمان در رشته پزشکی را انجام می‌دهد.

بنایراین، متقاضی باید فرم درخواست معادل سازی مدرک پزشکی و سایر مدارک مورد نیاز ترجمه‌شده به زبان آلمانی را کامل نموده و جهت ارزیابی به نهاد دولتی ذکر شده بفرستد تا ارگان فوق‌الذکر نتیجه نهایی را اعلام نماید.

آن چه باید حتما مد نظر قرار دهید این است که مدارک پزشکی عمومی که شما در ایران اخذ نمودید، چنانچه کامل باشد و همچنین درخواست ارائه‌شده نیز کامل ارائه شده باشد، کاندیشنال یا مشروط معادل‌سازی می‌شود.

لزوم استفاده از وکیل مهاجرت به آلمان

یک وکیل مهاجرتی خوب چه خدماتی به شما ارائه می‌دهد؟ وظیفه اصلی وکلای مهاجرتی آن است که با توجه به تخصصی که طی سال‌ها مطالعه و تجربه به دست آورده‌اند، مسیر مهاجرتی را به شما نشان دهند. افرادی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند، می‌دانند که گاهی پرونده‌های مهاجرتی با چالش‌ها و پیچیدگی‌هایی رو‌به‌رو می‌شود که تنها یک وکیل مهاجرتی حاذق توان ارائه راه حل‌های مناسب دارد؛ در حقیقت، یک وکیل مهاجرتی خوب به شما کمک می‌کند تا نکاتی را رعایت کنید که پرونده مهاجرتی شما تقویت شود و نظر افسر مهاجرتی را جلب نماید.

حال اگر شما عزیزان با فرایندهای تقویت پرونده مهاجرتی آشنایی کاملی ندارید، توصیه می‌شود یک جلسه مشاوره رزرو نمایید و از اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید.

دوره های کارآموزی جهت پزشکان متقاضی مهاجرت به آلمان

به علت تفاوت در نظام آموزشی آلمان و ایران، دوره های کارآموزی جهت پزشکان متقاضی مهاجرت به آلمان در این کشور برگزار می‌شود. البته مشخص کردن میزان و نوع کارآموزی یا دوره آموزشی، با همان ارگان دولتی استانی ذکر شده در آلمان است که آن را بنا به سوابق آموزشی و کاری هر پزشک تعیین می‌کنند. ارگان دولتی مربوطه جهت ارزیابی پزشکان تعداد ساعت‌های مربوط به آموزش دروس در دانشگاه، همچنین آموزش‌های در حین کار و سال‌های سابقه کار متقاضی را بررسی می‌کند.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران