تعداد بازدید : 39
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۶/۷
کاربران آنلاین : 0
دکتر فرزانه
۱۴۰۲/۶/۷ ۱۲:۴۹:۱۷
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۷/۴ ۱۲:۵۲:۲۵

مقایسه طول درمان دندان چسبی و ایمپلنت

(ویرایش)

مقایسه طول درمان دندان چسبی و ایمپلنت

همان‌طور که گفتیم درمان ایمپلنت طولانی‌تر از پروتز چسبی است. اگرچه کاشت پایه ایمپلنت در زمان کوتاهی و در یک جلسه قابل انجام است، اما باید بین ۲ تا ۳ ماه صبر کنید تا ریشه‌ها به خوبی به استخوان فک جوش بخورند و در جای خود محکم شوند. نصب روکش دندان پس از این دوره امکان‌پذیر است. در حالی که ساخت پروتز مصنوعی چسبی از مرحله معاینه تا آماده شدن می‌تواند فقط دو هفته طول بکشد. با توجه به اینکه برای نصب ایمپلنت باید دوره بی دندانی طولانی‌تری سپری شود ممکن است برخی افراد در مورد اینکه دندان چسبی بهتر است یا ایمپلنت دچار تردید شوند. برای ارتباط با بهترین دکتر ایمپلنت دندان در تهران اینجا کلیک کنید

 

مقایسه ماندگاری دندان مصنوعی چسبی و ایمپلنت

یکی از مزیت‌های ایمپلنت نسبت به پروتز‌های متحرک دوام طولانی مدت آن ها است. ایمپلنت به عنوان یک روش دائمی استفاده می‌شود و اگر بهداشت دهان را به خوبی رعایت کنید ریشه‌های کاشته شده تا همیشه در دهان شما باقی می‌ماند. اگرچه روکش‌ها ممکن است پس از ۱۰ تا ۱۵ سال نیاز به تعویض داشته باشند.

اما پروتز چسبی یک روش دائمی نیست. پروتز‌ها در اثر گذشت زمان ساییده می‌شوند یا تغییر شکل می‌دهند. این مشکل باعث می‌شود از لحاظ کارکرد و زیبایی دچار مشکل شوند. دندان مصنوعی چسبی معمولا بین ۸ تا ۱۵ سال ماندگاری خواهد داشت.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران