تعداد بازدید : 60
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۱۲
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۶/۱۲
کاربران آنلاین : 0
seogoodgirl
۱۴۰۲/۶/۱۲ ۱۲:۵۷:۱۴
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۱۲ ۱۲:۵۸:۱۶

چرا پکیج به صورت انفجاری روشن می‌شود؟

(ویرایش)

شاید تا به حال برای خودتان یا عزیزانتان این مشکل پیش آمده باشد که پکیج انفجاری روشن میشود. شما باید تمام دلایل روشن شدن انفجاری پکیج را بدانید تا بتوانید آن را برطرف کنید یا میتوانید در این هنگام از یک تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر پکیج کمک بگیرید. شما میتوانید برای تعمیر انواع پکیج با شرکت ایمن سرویس صداقت تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید.

آیا پکیج منفجر می‌شود؟

خیلی از افراد این سوال برایشان پیش می آید که امکان دارد پکیج منفجر شود پاسخ ما خیر است در صورتی این انفجار رخ میدهد که در زمان نصب پکیج مشکلی رخ داده باشد. اما شما باید هرچه زود تر پکیج را تعمیر کنید تا قطعه های دیگری خراب نشود.

دلایل انفجاری روشن شدن پکیج

در حالت کلی عوامل زیادی برای روشن شدن انفجاری پکیج وجود دارد که عبارتند از:

خرابی پرشرهوا

پرشور هوا قطعه در پکیج است که حساسیت بالایی دارد پس اگر این قطعه درست کار نکند امکان دارد پکیج به درستی روشن نشود یا در هنگام روشن شدن صدای انفجار بشنوید. در این شرایط بهتر است از یک تعمیرکار کمک بگیرید و توسط آن این قطعه را تعمیر کنید.

جرقه زن

اگر فاصله ی الکترود جرقه زن از سطح مشعل زیاد باشد فرایند روشن شدن پکیج دیر تر میشود و برای همین صدای انفجاری از خود تولید میکند. بعد از فهمیدن این مشکل تعمیر کاران فاصله ی جرقه زن با سطح مشعل را 3.5 میلی متر می رسانند. البته خرابی جرقه زن هم میتواند باعث این مشکل شود خرابی ترانس جرقه زن از جمله عواملی است که بسیار در پکیج ها اتفاق می افتد.

خرابی دودکش پکیج

میتوان گفت یکی از مهم ترین دلایل انفجار پکیج، خرابی دودکش ها است. دود به درستی از پکیج خارج نمیشود و همین دلیل باعث میشود دود به درستی از پکیج خارج نشود و موجب کاهش هوای لازم در پکیج شود در نتیجه پکیج با صدای بلندی روشن میشود . برای رفع این مشکل حتما حواستان باشد که مسیر دودکش باز باشد تا بتواند هوا را خارج کند در بعضی از مواقع نیاز از که دودکش را عوض کنید تا پکیج به درستی کار کند.

تنظیم نبودن شیر گاز

تنظیم نبودن شیر گاز هم میتواند یکی از دلایل انفجارپکیج در هنگام روشن شدن باشد برای همین بهتر است شیر گاز را چک کنید و درصورت نیاز آن را تعمیر کنید.

مسدود بودن سوراخ های مشعل

به مرور زمان به دلیل گرد خاک، آلودگی های محیطی و.... مشعل های پکیج مسدود میشوند و به همین دلیل باعث میشود که پکیج در هنگام روشن شدن صدای انفجار بدهد. برای رفع این مشکل با یک برس نرم سطح مشعل را چند ماه یک بار تمیز کنید تا این مشکل رخ ندهد.

اگر نیاز به کمک دارید می‌توانید با مرکز تخصصی تعمیرات پکیج بنام ایمن سرویس صداقت تماس بگیرید.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران