تعداد بازدید : 39
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۱۲
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۷/۱۲
کاربران آنلاین : 0
هیراد جی
۱۴۰۲/۷/۱۲ ۱۱:۲۱:۴۳
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۷/۱۲ ۱۱:۲۱:۴۵

کابینت های گلاس سفید صدفی جلوه ی زیبای آشپزخانه منزل

(ویرایش)

اگر کابینت آشپزخانه طبیعی دارید، لکه گیری می تواند ظاهری گرم و تمیز به شما بدهد. این می تواند کابینت های شما را به روز کند و آشپزخانه شما جذاب تر و مدرن تر خواهد شد. پایان براق یا درخشندگی کابینت شما است و همچنین به عنوان محافظی عمل می کند که کابینت شما را ماندگار می کند. به خواندن ادامه دهید تا بدانید چه روکش های چوبی برای کابینت آشپزخانه بهترین هستند.
شلاک

شلاک یک رزین طبیعی است که از حشره لاک ماده به دست می آید و به دلیل توانایی خود در مقاومت در برابر آب شناخته شده است. بیش از 100 سال است که از آن استفاده می شود و برای افرادی که خواهان یک روکش طبیعی هستند یک انتخاب محبوب است.
روی کابینت هایی که قبلاً تکمیل شده اند به خوبی کار می کند.
اگر آسیب ببیند به راحتی قابل تعمیر است زیرا روکش های جدید در کت های قدیمی ذوب می شوند. همچنین به سرعت خشک می شود و می توان از آن به عنوان درزگیر استفاده کرد. نکته منفی این است که اگر به آب واکنش نشان دهد ممکن است کدر شود.
لاک

استفاده از لاک بسیار آسان است و به سرعت خشک می شود. می توانید آن را برس بزنید یا اسپری کنید و می توانید بیش از یک لایه را در مدت زمان کوتاهی اعمال کنید. روکش براقی دارد و به راحتی تمیز می شود.
در برابر رطوبت مقاوم است بنابراین کابینت ها عمر طولانی دارند. این یک محصول عالی برای به روز رسانی کابینت های گلاس شما است و تقریباً با هر نوع چوبی به خوبی کار می کند.
لاک بر پایه روغن

بسیاری از لاک های روغنی با ترکیب روغن گیاهی و رزین ساخته می شوند، اما لاک های مصنوعی مانند پلی اورتان نیز وجود دارند. آنها محبوب هستند زیرا با دوام هستند و در برابر لکه ها و رطوبت مقاوم هستند.
پلی اورتان در برابر حرارت، مواد شیمیایی، آب، قارچ و کپک مقاوم است. همچنین از کابینت شما در برابر خط و خش، فرورفتگی و لکه محافظت می کند.
برخی از معایب وجود دارد. اگر قصد دارید بیش از یک لایه انجام دهید، باید بین آنها را سنباده بزنید تا بهتر بچسبد. علاوه بر این، اگر گرد و غبار در هوا دارید، خشک شدن آهسته می تواند مشکل ساز باشد. روی چوب های لکه دار یا تیره بهتر عمل می کند. اگر چوب سبک دارید، ممکن است بخواهید پوشش متفاوتی را انتخاب کنید.
پایان های مبتنی بر آب

پرداخت های مبتنی بر آب به شما امکان می دهد از بخارات و دودهای موجود در محصولات مبتنی بر روغن جلوگیری کنید. آنها هنوز هم یک روکش بادوام را ارائه می دهند و استفاده از آنها آسان است. آنها هنوز مقداری بو تولید می کنند و شما باید کابینت ها را کمی سنباده بزنید تا روکش به درستی بچسبد.
پلی یورتان با پوشش پایه آب عرضه می شود. به راحتی می توان آنها را با یک اسفنج یا پارچه مرطوب تمیز کرد.
کلمات پایانی

زمانی که قصد دارید کابینت های چوبی خود را تکمیل کنید، گزینه های زیادی پیش روی شماست. بهترین آنها به ترجیح شخصی بستگی دارد. شما باید رنگ چوب خود را در نظر بگیرید و همچنین اینکه چه کسی کار را انجام می دهد.

اگر می خواهید براقیت بالایی نسبت به کابینت های قدیمی داشته باشید، پاک کننده کابینت می توانید شلاک را انتخاب کنید که یک محصول طبیعی نیز هست. پلی اورتان یک انتخاب محبوب برای بسیاری از افراد است زیرا نگهداری از آن بسیار آسان است. همه آنها از کابینت شما محافظت می کنند تا عمر بیشتری داشته باشند.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران