تعداد بازدید : 40
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۱۶
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۷/۱۶
کاربران آنلاین : 0
شهلین
۱۴۰۲/۷/۱۶ ۱۷:۱۵:۳۹
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۱۷:۴۰:۱۱

تجهیزات دزدگیر اماکن چیست؟

(ویرایش)

تجهیزات دزدگیر اماکن شامل مجموعه‌ای از تجهیزات امنیتی هستند که برای حفاظت از اماکن مختلف مانند خانه، دفتر کار، فروشگاه، بانک، کارخانه و... استفاده می‌شوند. در زیر توضیحاتی درباره تجهیزات دزدگیر اماکن را می‌یابید:

سنسور حرکتی (Motion Sensor):

این تجهیزات دزدگیر اماکن برای شناسایی حرکت در محیط استفاده می‌شوند. آنها با تشخیص حرکت در محیط، به سیستم دزدگیر اعلام می‌کنند که فردی در محیط حضور دارد.

سنسور درب و پنجره (Door and Window Sensor):

این تجهیزات برای شناسایی باز و بسته شدن درب و پنجره‌ها استفاده می‌شوند. آنها با تشخیص باز شدن درب و پنجره، به سیستم دزدگیر اعلام می‌کنند که فردی در حال تلاش برای ورود به محیط است.

 دستگاه کنترل (Control Panel):

این تجهیزات برای کنترل و مدیریت سیستم دزدگیر استفاده می‌شوند. آنها به کاربر اجازه می‌دهند تا سیستم دزدگیر را روشن و خاموش کنند و همچنین اعلامیه‌هایی که توسط سیستم دزدگیر ارسال می‌شود را مشاهده کنند.

 دوربین مداربسته (CCTV Camera):

دوربین‌های مداربسته برای نظارت بر محیط استفاده می‌شوند. آنها به کاربر اجازه می‌دهند تا تصاویری از محیط را ضبط کنند و در صورت نیاز، آنها را بررسی کنند.

 آژیر (Siren):

آژیر برای هشدار دادن در مورد وقوع سرقت استفاده می‌شود. آنها با صدای بلندی که تولید می‌کنند، به افراد در محیط اعلام می‌کنند که سرقتی در حال وقوع است.

دستگاه اعلام حریق (Fire Alarm):

دستگاه اعلام حریق برای شناسایی حریق در محیط استفاده می‌شود. آنها با تشخیص حریق، به افراد در محیط اعلام می‌کنند که حریقی در حال وقوع است. امیدوارم این توضیحات به شما کمک کننده بوده باشند. در صورت داشتن سوالات بیشتر، من در اینجا هستم

برو کار کن نگو چیست کار
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران