تعداد بازدید : 43
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۱۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۷/۱۸
کاربران آنلاین : 0
اطلس پرینتر
۱۴۰۲/۷/۱۸ ۱۲:۵۸:۲۳
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۷/۲۰ ۱۰:۵۱:۲۸

نکات مهم خرید دستگاه کپی

(ویرایش)

دستگاه کپی یکی از دستگاه های اداری پر کاربرد است که می تواند نیازهای چاپی  هر مجموعه ای را برآورده کند. بسته به نوع نیاز شما، مدل های مختلفی از دستگاه کپی در بازار وجود دارد که شما می توانید با بررسی آن ها، مدل مورد نظر خود را پیدا کنید. اگر قصد خرید دستگاه کپی دارید، بهتر است اطلاعات کلی در مورد این دستگاه داشته باشید. اگر تصور می کنید انتخاب دستگاه برای شما کاری چالش برانگیز است، بهتر است با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید. 

اگر نیاز به مشاوره دارید، با شماره 45277-021 تماس بگیرید و با مشاورین فروش ما صحبت کنید تا مدلی مناسب با نیاز و بودجه شما معرفی کنند.

دستگاه کپی را می توانید در ادارات، شرکت ها، مراکز آموزشی، موسسات مالی و اعتباری و ارگان های مختلف ببینید. دستگاه فتوکپی که به عنوان دستگاه کپی یا کپی نیز شناخته می شود، از اسناد کپی کاغذی تهیه می کند. دستگاه‌های فتوکپی استاندارد عموما سیاه سفید هستند و از تونر سیاه برای تولید کپی‌های سیاه و سفید استفاده می کنند. این دستگاه های فتوکپی برای استفاده در دفتر ساخته شده اند. با توجه به اینکه در ادارات اسناد متنی کپی می شوند، نیاز به کپی رنگی ندارند. دستگاه های کپی در ظرفیت های مختلف، از حجم کم تا زیاد عرضه می شوند. برخی از مدل ها می توانند تا 150 صفحه در دقیقه کپی یا چاپ کنند. اما دستگاه‌های فتوکپی رنگی نیز در دسترس هستند که مواد مصرفی آن ها، تونر رنگی است که معمولا برای کپی تصاویر در دفاتری که کارهای گرافیکی انجام می دهند، استفاده می شود. این نوع دستگاه فتوکپی از 4 تونر استفاده می کنند که شامل 4 رنگ فیروزه ای (c)، سرخابی (m)، زرد (y) و سیاه (k) است که به آن چاپ CMYK گفته می شود. این دستگاه های فتوکپی می توانند طیف گسترده ای از رنگ ها را در طیف CMYK تولید کنند. 

دستگاه های


 

نمایندگی ماشین های اداری
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران