تعداد بازدید : 78
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
کاربران آنلاین : 0
1400tahi
۱۴۰۲/۱۱/۲۵ ۱۱:۰۶:۴۳
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۱/۱۴ ۱۱:۴۲:۳۱

دکتر بایسین چگونه هایمنوپلاستی را انجام می دهد؟

(ویرایش)

 

کار بر روی پرده بکارت کار بسیار ظریفی است و به کار دستی حساسی نیاز دارد. بنابراین، من از یک لوپ بزرگ‌نمایی جراحی استفاده می‌کنم و از ابزارهای میکروسرجری در طول عمل هیمنوپلاستی استفاده می‌کنم.

من ابتدا بقایای پرده بکارت ریز را که تمایل به پاره شدن در هر دو طرف با ادغام با یکدیگر دارند، جدا می کنم، به طوری که زخم های جراحی روی پایه باقی مانده های پرده بکارت برداشته شده ایجاد می شود. بعد از آن با میکروسرژی ابتدا لایه های داخلی دو طرف را به هم می کوکم و سپس لایه های بیرونی دو طرف را به هم می کوکم.

من 70 تا 80 درصد دهان واژن را می‌بندم در حالی که منفذ کوچکی برای خونریزی پریود باقی می‌گذارم تا به حالت عادی ادامه یابد. این نکته کلیدی هیمنوپلاستی است.

در پایان از پرده بکارت تعمیر شده عکس میگیرم تا به شما نشان دهم تا شما هم مطمئن شوید که کاملا درست شده است.

دوره نقاهت بعد از هیمنوپلاستی چگونه است؟

هایمنوپلاستی یک عمل دردناک نیست. اثر بی حسی موضعی تا روز بعد باقی می ماند، بنابراین به هیچ وجه دردی احساس نخواهید کرد. پس از ترمیم پرده بکارت، ممکن است زندگی خود را طبق معمول از سر بگیرید. دوش گرفتن به هیمنوپلاستی آسیب نمی رساند.

من از بخیه های قابل حل استفاده خواهم کرد. بنابراین تمام بخیه ها در عرض 1-2 هفته خود به خود حل می شوند. بنابراین نیازی به برداشتن بخیه بعد از عمل هایمنوپلاستی نیست.

بهبود زخم 10-14 روز طول می کشد. اگرچه راه رفتن مشکلی ایجاد نمی کند، اما تا آن زمان، نباید پاهای خود را به طور گسترده در این دوران باز کنید. در غیر این صورت، باز کردن پاها ممکن است کشش روی بخیه ها را افزایش دهد که ممکن است منجر به پارگی شود. ممکن است بعد از دو هفته ورزش را شروع کنید تا زمان کافی برای اطمینان از بهبودی کامل باشد.

هرگونه پارگی، صرف نظر از اینکه بهبودی به پایان رسیده یا نه، باعث خونریزی می شود. بنابراین، زمان آمیزش قابل توجه نیست. هر زمان که بعد از عمل هایمنوپلاستی، در حین مقاربت، خط بخیه پاره می شود که باعث خونریزی می شود.

خطرات و عوارض هیمنوپلاستی چیست؟

 

 

از آنجایی که هیمنوپلاستی معمولاً انجام نمی شود و نتایج آن در ادبیات پزشکی منتشر نشده است. اطلاعات کافی در مورد خطر و عوارض وجود ندارد.

با توجه به تجربه من، تنها خطر پس از هیمنوپلاستی بازگشایی است.

بازگشایی بعد از ترمیم پرده بکارت ممکن است ناشی از تکنیک جراحی یا بازکردن بی‌احتیاطی پاهای بیمار یا عوامل غیرقابل کنترل باشد.

از آنجایی که تلاش برای بخیه زدن بقایای پرده بکارت به یکدیگر ممکن است منجر به باز شدن احتمالی شود، من یک پرده بکارت جدید ایجاد می کنم تا اطمینان حاصل شود که زخم به طور ایمن بهبود می یابد. از این رو، من خطر بازگشایی ناشی از تکنیک جراحی را حذف می کنم.

با این حال، برخی از عوامل بهداشتی غیرقابل کنترل نیز ممکن است منجر به باز شدن مجدد زخم شوند. به عنوان مثال، ترشحات واژینال و ناخواسته ادرار به دلیل فاصله نزدیک بین مجرای ادرار و پرده بکارت ترمیم شده روی زخم لکه دار می شود. این شایع ترین علت بازگشایی است.

اگر بعد از عمل هایمنوپلاستی به هر حال بازگشایی را تجربه کردید، برای ترمیم آن نیاز به عمل مجدد دارید.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران