تعداد بازدید : 110
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
کاربران آنلاین : 0
کودتاگر
۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۱۷:۰۶:۱۶
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۱/۲۸ ۱۵:۳۹:۳۰

نمای کامپوزیت ساختمان چیست؟

(ویرایش)

نمای کامپوزیت چیست؟ یکی از مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان ها و از جنس ورق آلومینیوم بوده که به صورت پنل های مشخص و با ابعادی که توسط طراح نما تعیین گردیده اجرا می شود.

نمای کامپوزیت اولین بار در کشور آلمان ابداع و به جهت کیفیت مناسب و نداشتن محدودیت در طراحی و اجرایش مورد استقبال شدیدی قرار گرفت.

با ظهور مدرنیسم در معماری استفاده از مصالح پیشرفته بیش از پیش مورد توجه طراحان و مجریان ساختمانی قرار گرفت و استفاده از ورقهای کامپوزیت آلومینیومی به عنوان یکی از اصلی ترین مصالح مورد استفاده در نماهای ساختمانی تمام شهر های  کشور مبدل گردیده است.

نمای کامپوزیت نوعی از نمای ساختمان می باشد که جهت پوشش از ورق آلومینیوم استفاده میشود در دنیای امروز ورق کامپوزیت به دلایل ویژگی ها و مزایایی از جمله : وزن سبک، سهولت در اجرای نما، امکان شکل پذیری و اجرای انواع طرح های خاص، ضد حریق، دارای انواع طرح، رنگ بندی نامحدود و قیمت مناسب دارای محبوبیت بسیاری می باشد و از همین روی بازسازی نمای ساختمان با ورق کامپوزیت مورد استقبال پیمانکاران و شرکت های بازسازی و نوسازی ساختمان واقع شده است.

ورق کامپوزیت آلومینیوم با توجه به ضخامت، نوع آلیاژ آلومینیومی لایه‌ها، نوع رنگ به کار رفته در پوسته بیرونی و نوع مواد به کار رفته در لایه میانی، تنوع وسیعی را به این ورق‌ها می‌دهد. البته جالب است بدانید، که هر کدام از انواع ورقه‌های کامپوزیتی، کیفیت و کاربرد مشخصی را دارا هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آکادمی عمران مراجعه نمایید.

۱۴۰۲/۱۲/۱۶ ۲۰:۵۸:۲۳
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۱۱ ۱۸:۰۷:۰۲
(ویرایش)

آموزش حرفه‌ای در آلمان به عنوان "آوسبیلدونگ" (Ausbildung) شناخته می‌شود. این سیستم آموزش حرفه‌ای به دانشجویان این امکان را می‌دهد که مهارت‌ها و دانش حرفه‌ای لازم برای ورود به بازار کار را بدست آورند. در طول دوره آموزش حرفه‌ای، دانشجویان به شیوه‌های کاری و تئوری مربوط به حرفه خود آشنا می‌شوند.برنامه‌های ویزای آوسبیلدونگ آلمان معمولاً حدود 3 تا 3.5 سال طول می‌کشند و شامل دوره‌های تئوری در مراکز آموزش حرفه‌ای و دوره‌های عملی در محیط‌های کاری واقعی می‌شوند. پس از اتمام با موفقیت این دوره، دانشجویان می‌توانند گواهینامه حرفه‌ای دریافت کنند و به بازار کار وارد شوند.آوسبیلدونگ یک جزء مهم از سیستم آموزشی آلمان است و به دانشجوها فرصت می‌دهد تا مهارت‌های عملی و تخصصی خود را بهبود بخشند و به جامعه کاری آلمانی کمک کنند.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران