تعداد بازدید : 46
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
کاربران آنلاین : 0
sisara
۱۴۰۲/۱۲/۱۵ ۰۹:۵۹:۲۶
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۱/۲۱ ۱۵:۴۵:۴۵

هوش مصنوعی برای ساخت آهنگ

(ویرایش)

1. Amper Music؛ بهترین هوش مصنوعی ساخت اهنگ

هوش مصنوعی ساخت آهنگ با با گوشی و کامپیوتر Amper Music

اولین مورد ما در لیست بهترین برنامه‌های ساخت آهنگ با هوش مصنوعی، Amper Music است که یکی از ساده ترین تولیدکننده های موسیقی به حساب می‌آید. این برنامه آهنگسازی با هوش مصنوعی، انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال شروع کار با موسیقی تولید شده توسط ai هستند.

استفاده Amper نیازی به دانش عمیق تئوری یا آهنگسازی ندارد، چون همه آهنگ‌ها با نمونه های از پیش ضبط شده ساخته می‌شوند. سپس این صداها به صدای واقعی تبدیل می‌شوند که می‌توان آن را با کلیدهای موسیقی، تمپو، سازهای مختلف و موارد دیگر تغییر داد. به عنوان مثال، می‌توانید کل ساز را به گونه ای تنظیم کنید که با حال و هوا یا حسی که می خواهید به دست آورید، تناسب داشته باشد.

2. AIVA؛ ai ساخت موسیقی با آسان‌ترین رابط کاربری

یکی دیگر از برنامه‌های هوش مصنوعی ساخت اهنگ که همیشه مورد توجه قرار می گیرد، AIVA است که در سال 2016 توسعه یافت. این هوش مصنوعی در خیلی موارد برای ساخت موسیقی متن برای تبلیغات، بازی‌های ویدیویی، فیلم ها و موارد دیگر کاربرد دارد و مدام در دست بهسازی قرار دارد.

اولین اثری که با استفاده از AIVA منتشر شد، تحت نام “Opus 1 for Piano Solo” بود. به علاوه با AIVA، آلبومی منتشر شده و حتی موسیقی متن برای یک بازی ویدیویی ساخته شده است. این ابزار هوش مصنوعی ساخت اهنگ کاربران را قادر می‌سازد تا موسیقی را از صفر بسازند. به علاوه به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به نگرانی درباره فرآیندهای صدور مجوز، هر آهنگی که مایل باشند را بسازند و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند.

با برنامه هوش مصنوعی ساخت اهنگ AIVA می توانید به راحتی با انتخاب یک سبک از پیش تعیین شده، موسیقی در ژانرها و سبک های مختلف تولید کنید. وقتی نوبت به موسیقی موجود می رسد، می توانید از AIVA برای اعمال ویرایش استفاده کنید.

برای معرفی آهنگ های بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید: 

https://najvafact.com/7343/top-ai-for-music-composing/

منبع: نجوافکت

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران