تعداد بازدید : 168
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
کاربران آنلاین : 0
کتونی فروشی katoni-la
۱۴۰۲/۱۲/۱۷ ۱۱:۴۶:۳۰
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۱۰ ۱۵:۰۴:۰۶

لژ کفش چیست + معرفی انواع لژ کفش

(ویرایش)

لژ کفش چیست + معرفی انواع لژ کفش

یکی از آیتم های اصلی استایل افراد انتخاب و خرید کفش و کتونی می باشد. کفش ها از مواردی هستند که بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرند از این رو تنوع بسیار زیادی مخصوصا در بین کفش های زنانه وجود دارد. کفش ها به طور کلی از نظر جنس باهم متفاوت اند. علاوه بر آن کفش های زنانه در مدل های متنوع و جذابی تولید می شوند. از جمله کفش های زنانه می توان به کفش لژدار زنانه و یا پلتفرم کفش هایی با پاشنه بلند که در عین حال بسیار راحت اند باشد. از طرفی بسیار پرکاربرد و محبوب اند. یکی از دلایل اصلی محبوبیت کفش لژدار این است که می تواند قد افراد را بلندتر نشان دهد. بنابراین برای زمانی که می خواهید قد شما بلند تر به نظر برسد اما از طرفی حوصله پوشیدن کفش های پاشنه دار ندارید، انتخاب کفش لژدار و یا کتونی لژدار گزینه مناسبی خواهد بود. برای تهیه کتونی ورزشی مردانه و کتونی پیاده روی زنانه با جنس و کیفیت بالا می توانید به فروشگاه کتونی ال ای سر بزنید. تنوع بسیار زیاد و کیفیت بالای محصولات در فروشگاه اینترنتی کتونی ال ای وجود دارد که می توانید از  طریق سایت از آن ها خرید کنید. در این مقاله به بررسی انواع لژ کفش و کتونی و بهترین جنس آن پرداختیم. با ما همراه باشید.

انواع لژ کفش و کتونی و تفاوت آن ها با کفش های بدون لژ

یکی از مهمترین نکاتی که در خرید کتونی لژدار زنانه و خرید کفش لژدار مردانه اهمیت دارد نوع استایل آن است، که ارتباط زیادی به فرم لژ این کفش ها دارد. لژها در ابتدا تنها در تولید صندل های تابستانی کاربرد داشت اما امروزه از لژها در کفش های کتونی هم بهره می برند و طرح های شیک و خاصی تولید کرده اند که تنوع بسیار زیادی هم دارد. همچنین این سبک از کتونی لژدار بسیار باب شده و مورد توجه قرار گرفته است، در صورتی که کفش و کتونی لژدار هیچگونه اصالت و یا قدمتی ندارند. کفش های لژدار، راحتی که کفش کتونی باید داشته باشد را ندارد اما تاثیر بسیار زیادی در استایل ها خواهد گذاشت. از مهمترین تفاوت های آن با کفش های لژ کوتاه یا بدون لژ این است که شما را قدبلندتر نشان می دهد بنابراین برای افرادی که قد متوسط و یا کوتاهی دارند انتخاب مناسبی است. از طرفی لژ کفش ها انواع مختلفی هم دارند. که کاملا می تواند استایل شما را تحت تاثیر قرار دهد. در ادامه با انواع لژ کفش و کتونی آشنا می شویم.

1- کفش لژدار پاشنه گوه ای:

کفش های پاشنه گوه ای یا به اصطلاح دیگر wedge یکی از انواع فرم لژ های کفش ها می باشند. اسم این سبک لژ را به دلیل شباهت فرم آن به گوه به این صورت قرار داده اند. این سبک از لژ ها یک لبه آن تیز و یک لبه آن پهن است و این که عرض این لژ به تدریج بیشتر می شود. کفش لژدار پاشنه گوه ای به این صورت که از پنجه پا ارتفاع آن بسیار کم است و کم کم این ارتفاع زیاد می شود. به این صورت که در زیر پاشنه پا به بالاترین ارتفاع پاشنه آن می رسد. لژهای گوه ای از مدل های سنتی پاشنه کفش ها می باشند که اغلب در طراحی کفش های تابستانی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین از این فرم در تولید کفش های مجلسی هم استفاده می کنند. از خوبی هایی که این سبک از پاشنه نسبت به کفش های دیگر دارد این است که احتمال شکستن پاشنه آن نسبت به پاشنه های کلاسیک بسیار کمتر است و اغلب شکستن آن ها وجود ندارد و  به کف پا فشار کمتری وارد می کند. برای افرادی که نمی توانند کفش پاشنه کلاسیک بپوشند گزینه بهتری است زیرا راحت تر می توانند تعادل خود را حفظ کنند.

2- کفش لژدار پاشنه مبلی:

از دیگر انواع لژ کفش و کتونی مدل مبلی و یا platform می باشد. یک مدل سبک لژ می باشد که تفاوت زیادی با مدل گوه ای دارد. اصلی ترین تفاوت مدل گوه ای و مبلی در این است که در مدل مبلی قسمت پنچه کفش هم دارای ارتفاع می باشد اما ارتفاع آن از قسمت پاشنه کمتر می باشد. از این رو سبب می شود قدتان مطابق با ارتفاع پاشنه بلندتر شود. هنگام پوشیدن کفش های پاشنه دار قالبا فشاری به پاها وارد می شود در کفش های لژدار مبلی براساس اندازه اختلاف ارتفاع پنجه تا پاشنه، به پاها فشار وارد می شود. از لحاظ راحتی سبک پاشنه طبیعتا مدل مبلی همان طور که از اسمش معلوم است، راحت تر از مدل گوه ای می باشد. البته کفش های لژ مبلی نسبت به کفش های پاشنه داری که پاشنه آن ها مجزا است و همچنین در قسمت پنجه هم از ارتفاعی برخوردار هستند، تفاوت دارند. از این رو آن ها را هم می توان زیر مجموعه ای از کفش های لژدار مبلی به شمار آورد. از موقعیت های خوبی که می توانید از کفش های پاشنه مبلی استفاده کنید وقتی است که قصد دارید برای یک مهمانی و دورهمی آماده شوید و یا قصد دارید که قد خودتان را بلندتر به نمایش بگذارید. بهره مندی از این کفش ها در لحظه قد شما را بین 10 تا 14 سانتی متر بلندتر می کند. از طرفی مدل تابستانی کفش های لژدار مبلی استایل خاصی را هم برای شما ایجاد می کند. همچنین استفاده از کفش های لژدار مبلی برای افرادی که با کفش های پاشنه دار تعادل ندارند بسیار مناسب است. اگر از فشار زیاد بر روی پاشنه، با پوشیدن کفش های پاشنه دار اذیت می شوید هم کفش های لژدار مبلی گزینه مناسبی می باشند.

3- کفش لژدار ساده:

از انواع لژ کفش و کتونی مدل ساده آن جزو مهمترین و اصلی ترین کفش های لژدار هستند که اکثرا این مدل را زیاد دیده اند. از جمله مدل هایی که بسیار ترند و محبوب شده است، زیرا بیشترین کاربرد را هم دارند. از بین تمام مدل های کفش های لژدار بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است. کفش یا کتونی کف تخت لژدار ساده از مدل هایی است که ارتفاع آن از پنجه تا پاشنه هیچ اختلافی ندارد، بنابراین بعد از پوشیدن آن هیچ فشاری به پای شما وارد نمی شود. از آنجایی که ارتفاع برای لژهای ساده در تمام سطح کف کفش یکسان است، می تواند قد شما را بلندتر نشان دهد. از این رو بهتر است که کفش های لژدار خود را از بهترین جنس و کیفیت ها از جمله لژهای چندلایه انتخاب کنید. با این انتخاب علاوه بر اینکه ارتفاع لژ از نظر ظاهری کمتر به نظر می رسد، از ویژگی های لژ با کیفیت برای کفش و کتونی این است که این لژ ها نمی شکنند. همچنین این کفش ها با اینکه سبب بلندتر شدن قد ما می شوند اما نمی توان آن ها را به عنوان یک کفش مجلسی به حساب آورد زیرا فرم آن مانند صندل های تخت راحتی است فقط با کمی ارتفاع یکسان. برای کفش مجلسی ترجیحا باید پاشنه پا بالاتر از پنجه قرار بگیرد مانند کفش لژدار مبلی که هم راحت تر است و هم پاشنه آن بلند تر است. از کفش های لژدار ساده می توانید برای پیاده روی و استایل های زیبای تابستانی بهره ببرید.

4- کفش لژدار پاشنه مخفی:

یک مدل دیگر از کفش ها هستند که در نگاه اول تصور می کنیم که از دسته کفش لژدار نیستند در صورتی که وقتی می پوشیم متوجه می شویم که در بخش داخلی، کفش دارای پاشنه است. به طور کلی در این مدل از کفش ها هدف پنهان کردن لژ به کار برده شده در طراحی کفش است. از این مدل لژ ها در برخی از کفش های اسپرت و یا کفش کتونی مورد استفاده قرار می گیرند. از انواع کتونی لژدار با لژ مخفی برای پوشیدن در استایل های بیرونی و اسپرت می توان بسیار بهره برد.

کاربرد های کفش و کتونی لژدار

کفش های لژدار از سبک های جذاب و متنوعی هستند که کاربرد های مختلفی در زمان و موقعیت های متفاوت دارد در این بخش می خواهیم با برخی از زمان هایی که می توانیم از کفش و کتونی لژدار بهره ببریم آشنا شویم:
◘ یکی از کاربردهای کفش و کتونی لژدار استفاده از آن ها برای استایل های تابستانی است می توان انواع مانتو های بلند و کوتاه شاد و رنگی را با آن ها ست کرد.
◘ از دیگر زمان هایی که می توان از کفش لژدار بهره برد در محل کار است. زیرا از گزینه های مناسبی برای ست کردن با استایل های رسمی و اداری می باشند و سبب می شود ظاهر شما بسیار شیک و مرتب به نظر برسند.
◘ همچنین از کاربرد های دیگر آن برای ایجاد یک تیپ اسپرت و راحت می باشد. در چنین موقعیتی می توانید از کتونی لژدار استفاده کنید. کتونی لژدار مدل های مختلفی دارد از جمله ساده و یا گلدار که می توانید از مدل های ساده آن را به همراه شلوار جین و یا کتان سفید بهره ببرید.
◘ هنگامی که از مانتو و لباس های بلند هم استفاده می کنید هم می توانید کفش لژدار را انتخاب کنید. سبب می شود بلند تر هم به نظر برسید و همچنین بسیار راحت باشید کفش های پاشنه لژدار نسبت به پاشنه کلاسیک، کمتر شما را در معرض پا درد و کمر درد قرار می دهد.
◘ حتی این کفش لژدار در زمستان و استایل های زمستانی هم کاربرد دارد. در این فصل می توانید از انواع نیم بوت و پوتین های لژ دار و یا لژ مخفی بهره ببرید. با پوشیدن آن ها در فصل زمستان هم قدتان بلندتر می شود و هم راحت تر قدم می زنید و آسیبی به پایتان وارد نمی شود.

انواع جنس زیره کفش لژدار

از مهمترین قسمت های هر کفش این است که زیره آن مناسب و با کیفیت باشد. چرا که مستقیما با زمین در ارتباط است و از احتمال آسیب رسیدن به پاها جلوگیری می کند. همچنین از ویژگی های یک زیره کفش مناسب این است که دوام، راحتی و همچنین قیمت مناسبی داشته باشد. زیره کفش ها چندین مدل هستند که استفاده از هر نوع زیره در تولید کفش ها متناسب با نوع و کارایی کفش انتخاب می شود. انواع زیره های کفش شامل: PU، EVA، RUBBER، TPU، PVC، Termo می باشد. هر کدام از این ها کیفیت های متفاوتی دارند:

• زیره کفش pu

پلی ال و ایزوسیانات مواد تشکیل دهنده زیره کفش پیو می باشد. زیره کفش pu بسیار سبک و با دوام اند. از این رو کفش هایی که لژ آن ها با جنس PU ساخته می شوند را می توانید در مدت طولانی تری استفاده کنید. این زیره کفش ها انعطاف بالایی هم دارند. همچنین یک عایق حرارتی در سرما به حساب می آیند. از ویژگی های دیگر زیره کفش PU این است که درصد شکسته شدن آن کمتر از 10 درصد می باشد.

• زیره کفش EVA

بالغ بر 70 درصد کفش هایی که در یک مجموعه می بینیم. زیره کفش آن ها از جنس EVA می باشد. یکی از جنس هایی است که کاربرد زیادی در تولید کفش ها دارد بسیار نرم و سبک است و از آن ها برای تولید کفش های راحتی استفاده می شود. از ویژگی های زیره کفش EVA این است که از مواد فوق العاده نرمی درست شده اند. بنابراین تحمل شوک و ضربه های شدید را هم دارد. در اغلب کفش های ورزشی از این زیره ورزشی استفاده می کنند. از طرفی به دلیل خاصیت نرمی که دارد آن را با TPU ترکیب می کنند تا بتواند در مقابل حرارت هم مقاومت داشته باشند و شکل آن تغییر نکند. همچنین اگر در ساخت این زیره کفش TPU با آن ها ترکیب نشود. احتمال سر خوردن و زمین خوردن بسیار زیاد است.

• زیره کفش Rubber

rubber یک نوع زیره کفش پلاستیکی است. این نوع زیره ها به هیچ وجه شکسته نشده و دچار سایش نمی شوند از طرفی اصطکاک بسیار بالایی هم دارند. از ویژگی های دیگر زیره کفش Rubber داشتن استحکام بالا و قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای می باشد. همچنین در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم اند، از این رو از این نوع زیره در تولید کفش های کوهنوردی مورد استفاده قرار می گیرند. زیره کفش Rubber نسبت به زیره کفش هایی که معرفی کردیم سنگین تر است. از این رو برای کفش های راحتی به هیچ وجه از این جنس زیره استفاده نمی شود.

• زیره کفش TPU

از ویژگی های بارز زیره کفش های TPU مقاومت در برابر سایش و لغزش می باشد. استحکام بالا و همچنین انعطاف پذیر بودن از دیگر خصوصیات آن ها می باشد. همچنین می توانند عایق خوبی هم به حساب بیایند، در برابر شکسته شدن هم بسیار مقاوم اند. از این زیره TPU در تهیه کفش های ایمنی استفاده می شود. از ویژگی های ظاهری زیره کفش TPU این است که بی رنگ و شفاف اند. همین موضوع سبب می شود تا طراحان کفش بتوانند رنگ زیره کفش ها را متناسب با طراحی مورد نظر خود تغییر دهند.

• زیره کفش PVC

احتمالا اسم PVC را زیاد شنیده باشید زیره کفش PVC هم یک نوع مدلی است که به عنوان زیره پلاستیکی آن را می شناسند. یک عایق مناسب به حساب می آید. همچنین می تواند به راحتی به شکل های مختلفی تبدیل شود. از ویژگی های دیگر زیره کفش PVC این است که بسیار سخت هستند از طرفی می توان با اضافه کردن موادی کمی نرم تر شوند. وزن آن نسبتا سبک است. از لحاظ قیمتی هم بسیار مقرون به صرفه اند. به همین جهت سبب شده تا بتوان طرح های متنوعی از این زیره را برای کفش ها تولید کنند. از زیره های کفش PVC  اغلب برای تولید دمپایی ها و کفش های ارزان قیمت استفاده می شود. از دیگر ویژگی های خوب این نوع زیره کفش ها این است که سایش و شکستگی هم ندارند.

• زیره کفش Termo

از بارز ترین و مهمترین ویژگی های زیره کفش Termo می توان به مقاومت بسیار بالای آن در برابر لغزش و سایش اشاره کرد. زیره کفش ترمو کیفیت بسیار بالایی دارد و این امکان را به شما می دهد که با خیال راحت روی سطح های لغزنده هم راه بروید. از طرفی زیره آن عایق حرارت است بنابراین به راحتی می توانید از کفش هایی با زیره ترمو در فصل تابستان و زمستان هم بهره ببرید. از دیگر ویژگی های زیره کفش Termo این است که چگالی آن متوسط است، از این رو وزن نسبتا مناسبی دارد که سبب می شود برای پیاده روی مناسب باشد، همچنین احتمال شکستن آن هم وجود ندارد.

جمع بندی

در این مقاله درباره کفش لژدار صحبت کردیم و با ویژگی ها و کاربردهای این کفش ها آشنا شدیم. کفش لژدار از مدل کفش های زنانه محبوب و پرکاربرد است. از جمله مواردی که سبب محبوبیت کفش های لژدار شده است می توان به بلندتر نشان دادن قد اشاره کرد. همچنین از برخی مدل های لژدار می توان به جای کفش های پاشنه دار کلاسیک بهره برد از طرفی انواع لژ کفش و کتونی مختلفی وجود دارند از جمله لژ گوه ای، لژ مبلی و همچنین مدل لژ تخت و مخفی و... . مدل گوه ای و مبلی شبیه کفش های پاشنه دار هستند اما با پاشنه یکدست. فرق آن ها این است که مدل مبلی نرم تر و ارتفاعی هم در قسمت پنجه پا دارد. مدل تخت همان صندل های تابستانه است که لژ یک دست دارند و لژ مخفی اغلب برای تولید کتونی لژدار به کار برده می شود تا از لحاظ ظاهری لژ آن دیده نشود. برای تهیه انواع کفش های کتونی لژ دار و بدون لژ بلند، می توانید به سایت کتونی ال ای سر بزنید. کتونی ال ای یک مجموعه معتبر و قابل اطمینان در جهت فروش انواع کفش روزمره مردانه و کفش روزمره زنانه می باشد.

منبع: لژ کفش چیست

پا قلب دوم ماست. بهترین کتونی رو برای خودت بخر katoni-la.com
۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ۱۸:۴۵:۴۵
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰:۱۷
(ویرایش)

آوسبیلدونگ آلمان به معنای آموزش حرفه‌ای است. سیستم آموزش حرفه‌ای آلمان به عنوان یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌های آموزش حرفه‌ای در جهان شناخته می‌شود. در این سیستم، دانش‌آموزان پس از ترک مدرسه ابتدایی و متوسطه، به دوره‌های آموزش حرفه‌ای واقعی می‌پردازند.دوره‌های آموزش حرفه‌ای در آلمان حدوداً 3 تا 3.5 سال به طول می‌انجامد و به دانش‌آموزان مهارت‌ها و دانش‌های حرفه‌ای مرتبط با حوزه‌های مختلف ارائه می‌شود. این دوره‌ها به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شوند و پس از اتمام، فرد می‌تواند به عنوان یک کارگر حرفه‌ای وارد بازار کار شود.آموزش حرفه‌ای در آلمان توسط شرکت‌ها و کارگاه‌ها ارائه می‌شود و دانش‌آموزان به دوره‌های آموزشی مرتبط با حرفه‌ای خود در زمینه‌هایی مانند مکانیک، الکترونیک، حسابداری، پزشکی، گرافیک و... می‌پردازند. این سیستم باعث ایجاد نیروی انسانی ماهر و با توانمندی‌های عالی در صنایع مختلف می‌شود.

۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ۱۸:۴۹:۱۶
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰:۱۷
(ویرایش)

مهاجرت به ایتالیا و تحصیل در کشور ایتالیا می‌تواند یک تجربه جذاب باشد. در زیر به چند مرحله برای مهاجرت و تحصیل در ایتالیا اشاره شده است1. **انتخاب دوره تحصیلی:** - بر اساس تعهدات و علاقه‌های تحصیلی خود، یک دوره تحصیلی (لیسانس، فوق لیسانس یا دکترا) و یک رشته تحصیلی انتخاب کنید.2. **آموزش زبان ایتالیایی:** - بسیاری از برنامه‌های تحصیلی در ایتالیا به زبان ایتالیایی ارائه می‌شوند. بنابراین، ممکن است نیاز به یادگیری زبان ایتالیایی باشد. آزمون‌های مانند CELI یا CILS می‌تواند برای اثبات مهارت زبانی مورد نیاز باشد.3. **انتخاب دانشگاه:** - ایتالیا دارای دانشگاه‌های با تاریخچه معتبر و برنامه‌های تحصیلی متنوعی است. قبل از انتخاب دانشگاه، به شرایط پذیرش، سطح شهرت، و موقعیت جغرافیایی دانشگاه توجه کنید.4. **درخواست پذیرش:** پس از انتخاب دوره و دانشگاه، درخواست پذیرش را به دانشگاه ارسال کنید. معمولاً این مرحله شامل ارسال مدارک، اطلاعات تحصیلی، و گاهی نیاز به مصاحبه است.5. **ویزای تحصیلی:* - پس از دریافت پذیرش، باید ویزای تحصیلی را درخواست کنید. بررسی نیازمندی‌ها و مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا مهم است6. **آمادگی برای زندگی در ایتالیا:** - مطالعه درباره فرهنگ محلی، سیستم آموزشی، و زندگی روزمره در ایتالیا اهمیت دارد. همچنین باید مسائل مالی، مسکن، و بیمه را مدیریت کنید.قبل از شروع هر مرحله‌ای، توصیه می‌شود که با دقت اطلاعات مرتبط با دانشگاه‌ها، برنامه‌های تحصیلی، و الزامات مهاجرت به ایتالیا را بررسی کنید و در صورت نیاز از مشاوره مراکز معتبر یا دفاتر مهاجرت بهره‌مند شوید.

۱۴۰۲/۱۲/۲۶ ۰۰:۱۳:۱۱
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ ۰۰:۲۰:۴۹
(ویرایش)

https://fapool.ir/file/132958/g5Zr

هنوز موهاتو برا عید رنگ نکردی و نوبت رنگ مو گیرت نیومده؟؟ لاین رنگ مو هم پر شده؟ بیا اینجا بهت یاد میدم خودت موهاتو رنگ و لایت کنی؟ آموزش صفر تا صد تضمینی

https://fapool.ir/file/132958/g5Zr

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران