تعداد بازدید : 48
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱/۲۱
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۳/۱/۲۱
کاربران آنلاین : 0
roksi
۱۴۰۳/۱/۲۱ ۱۹:۵۹:۵۰
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۱/۲۱ ۱۹:۵۹:۵۲

نحوه نصب سینما خانگی وایرلس

(ویرایش)

از آغاز قرن حاضر، سیستم‌های سینما خانگی  سینمای خانگی واقعاً شروع به کار کرده‌اند، اما تا به حال، این امر همواره به این معنا بوده است که مترها سیم بلندگو بین یک تقویت‌کننده AVR مرکزی و حداکثر 19 بلندگوی توزیع‌شده فضایی در سطح زمین قرار گرفته است.
به طور طبیعی، هنگامی که کلمه "بی سیم" در ارتباط با سیستم های سینما خانگی  ظاهر می شود، دوستداران فیلم های خانگی گوش های خود را تیز می کنند.

نحوه نصب سینما خانگی وایرلس

این مقاله به انواع مختلف تنظیمات بلندگوهای سینمای خانگی بی‌سیم از جمله نحوه تنظیم آنها برای صدای فیلم بزرگ می‌پردازد. همچنین برخی از برترین فناوری‌های بلندگوهای بی‌سیم برای سال 2021 را بررسی می‌کنیم.
آیا یک سیتم سینما خانگی بی سیم، واقعا بی سیم است؟
در حالی که "سینما خانگی  بی سیم" یک پیشنهاد ارزشمند برای بازار سینمای خانگی است، مراقب باشید. بی‌سیم می‌تواند معانی زیادی داشته باشد، اما در واقع هرگز به معنای کاملاً بدون سیم نخواهد بود.
برای شروع، به چندین کابل برق و پریز برای بلندگوهای خود نیاز دارید. در حالی که می‌توانید با بلندگوهای باتری‌دار مواجه شوید (مثلاً JBL Bar 5.1 شامل دو عدد از آنها می‌شود)، اکثریت قریب به اتفاق سیستم‌های صوتی بی‌سیم با بلندگوهای برقی طراحی شده‌اند. در برخی موارد باید کابل‌ها را بین ساب ووفر و بلندگوها اجرا کنید که به هیچ وجه مشکل کابل را حل نمی‌کند.
وجه مشترک همه سیستم های صوتی بی سیم این است که آنها جایگزین اتصالات سیمی بین گیرنده AV شما (یعنی سیستم صوتی اصلی خانه) و بلندگوهای شما می شوند. در بسیاری از موارد، حذف کامل گیرنده AV، جایگزینی آن با نوار صوتی یا حتی یک فرستنده بی‌سیم به اندازه انگشت شست، این امتیاز را دارد! ما با جزئیات سه روش اصلی استفاده از فناوری بی سیم در سیستم های سینمای خانگی شروع می کنیم.
سیستم های فرستنده و گیرنده ساده
به جای سرمایه گذاری روی یک سیستم صوتی بی سیم کاملاً جدید، می توانید جفت فرستنده و گیرنده RF مستقل را خریداری کنید تا بدترین سردرد سیستم های سینما خانگی  سیمی را برطرف کنید: آن سیم های آزار دهنده ای که بلندگوهای سینما خانگی  شما را تغذیه می کنند.
این کار با اتصال یک فرستنده بی‌سیم به AVR و سپس ایجاد یک منطقه صوتی دوم و استفاده از گیرنده/تقویت‌کننده بی‌سیم برای تامین انرژی محیط‌های غیرفعال شما (فقط پیکربندی 5.1) کار می‌کند. به جای سرمایه گذاری در یک سیستم صوتی کاملاً جدید بی سیم، می توانید جفت فرستنده و گیرنده RF مستقل خریداری کنید تا بدترین سردرد سیستم های سینما خانگی  سیمی را برطرف کنید.
اگر برای تنظیم صدای سینما خانگی ال جی خود دچار مشکل شدید، کافیست کافیست مقاله تنظیم صدای سینما خانگی ال جی را از وبسایت ماندگار مورد مطالعه قرار دهید.
در اصل، شما اتاق خود را به دو قسمت تقسیم می کنید و یک سیستم نیمه بی سیم ایجاد می کنید. یکی از محصولات قدیمی که می توانید برای این کار استفاده کنید، ماژول توسعه بی سیم جمع و جور JBL WEM-1 50W در هر کانال 2.4 گیگاهرتز است که می توانید با قیمت حدود 200 تا 250 دلار خریداری کنید.
با توجه به توضیحات محصول، می توانید گیرنده را تا 70 فوت دورتر از فرستنده قرار دهید، بنابراین واضح است که این برد حتی برای بزرگترین دستگاه سینمای خانگی بیش از حد کافی خواهد بود. سایر محصولات مشابه می توانند سیگنال ها را تا 100 فوت ارسال کنند. خط دید مستقیم ترجیح داده می شود، اگرچه سیگنال باید بتواند از موانع نوری بدون تخریب بیش از حد عبور کند. برای به حداقل رساندن تداخل، بهتر است فرستنده و گیرنده را در یک ارتفاع قرار دهید و تنظیمات کانال انتقال را آزمایش کنید.
سینما خانگی مبتنی بر Wi-Fi خانگی
یکی از محبوب‌ترین شکل‌های تنظیمات سینمای خانگی بی‌سیم، گیرنده AV را به طور کلی از بین می‌برد و آن را با نوار صوتی دارای Wi-Fi خانگی جایگزین می‌کند.
نوارهای صوتی دارای چندین کانال برای دریافت و انتقال طیف گسترده ای از داده های صوتی و تصویری هستند. از طریق آنها، می توانید برنامه های تلویزیونی غیرقابل حذف خود را تماشا کنید، مسابقات بزرگ را تماشا کنید و به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید.
نوارهای صوتی را می توان به طور کلی به آنهایی که با وای فای خانگی شما سازگار هستند و آنهایی که سازگار نیستند تقسیم کرد. آیا Wi-Fi خانگی نهایت صدای فراگیر سینمای خانگی بی سیم را ارائه می دهد؟
نه کاملاً، اما یک پیشرفت بزرگ در سیستم های فرستنده/گیرنده اصلی است. با سیستمی با کیفیت بالا مانند نوار صوتی کاملاً جدید Sonos Arc و Gen 3 Sonos Sub، می‌توانید یک تجربه صدای فراگیر واقعی و بدون اتلاف داشته باشید که تعریفی را که اکثر مردم بی‌سیم می‌دانند برآورده می‌کند. می‌توانید برای ایجاد طرح‌بندی صدای فراگیر که ترجیح می‌دهید، به افزودن بلندگوها ادامه دهید.
بنابراین چه مشکلاتی در ارتباط با وای فای وجود دارد؟ همانطور که هر کسی که تجربه ای از Wi-Fi خانگی دارد می داند، سیگنال 100٪ قابل اعتماد نیست و جایگزین ضعیفی برای اتصال اترنت سخت است. همین امر در مورد صدا نیز صدق می کند. هر گونه مشکلی که ممکن است با سیگنال بی سیم خود داشته باشید، چه به دلیل تداخل یا قطع اتصال، منجر به از دست دادن جزئی وفاداری می شود.

مراجع: 

خدمات تخصصی تعمیر سینمای خانگی الجی در تهران

www.theaterseatstore.com

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران