تعداد بازدید : 96
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۲/۳
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۳/۲/۶
کاربران آنلاین : 0
amin55
۱۴۰۳/۲/۳ ۲۰:۵۶:۵۴
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۱۲ ۱۸:۴۳:۲۹

پمپ اب پنتاکس

(ویرایش)

پمپ آب پنتاکس چیست

شرکت مستر نمایندگی فروش پمپ آب پنتاکس در انواع متعددی از جمله پمپ آب پنتاکس خانگی، پمپ آب پنتاکس کفکش، پمپ آب پنتاکس لجن کش، پمپ آب پنتاکس شناور و غیره در توان های مختلف از جمله نیم اسب، یک اسب، دو اسب و…  با جنس بدنه های متفاوت ازجمله استیل و چدن است. در ادامه انواع مدل های Pentax Pump را با یکدیگر مورد بررسی قرار میدهیم.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال خرید پمپ آب کوچک ارزان هستید، حتما مقاله پمپ آب ساختمان را مطالعه کنید.

تاریخچه پمپ پنتاکس

pentax پمپ از سال 1990 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ در ایتالیا آغاز کرد و با توسعه و پیشرفت این شرکتو صادارتی شدن محصولات، جایگاه ویژه ای در میان مصرف کنندگان جهانی پیدا کرد.

در حال حاضر پنتاکس به عنوان یکی از برترین ها در زمینه تولید پمپ مطرح بوده و گردش مالی بسیار بالایی را در این زمینه ایجاد کرده است. ویژگی  اصلی و مهم pentax پمپ بالا بودن کیفیت و قیمت مقرون به صرفه آن می باشد.

فروش پمپ پنتکس با گارانتی ویژه را در مستریکو تجربه کنید.

انواع پمپ آب پنتاکس

بالاتر در مورد انواع کلی محصولات پمپ پنتاکس صحبت شد، این برند دارای تولیدات مختلفی است که می توان آنها را به شکل زیر دسته بندی کرد.

  • پمپ آب خانگی پنتاکس
  • بوستر پمپ پنتاکس
  • پمپ آب پنتاکس کفکش
  • پمپ آب پنتاکس لجن کش
  • پمپ آب پنتاکس شناور

در یک طبقه بندی دیگر پمپ pentax شامل انواع زیر نیز هست:

  • پمپ آب بشقابی
  • تک پروانه صنعتی
  • دو پروانه
  • پمپ جتی پنتاکس ایتالیا
  • طبقاتی افقی
  • طبقاتی عمودی
  • پمپ های کوچک محیطی
۱۴۰۳/۲/۳ ۲۰:۵۹:۰۸
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۱۲ ۱۸:۴۳:۲۹
(ویرایش)

پمپ پنتاکس ایتالیایی

برای اطلاع از قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی پنتاکس ادامه مطلب را مطالعه کرده و یا با ما تماس بگیرید. 02133997522 | 02133997661 | 09121882140.

پیشنهاد ویژه: اگر پمپ آب های ایتالیایی علاقمند هستید، حتما پمپ آب ابارا و البته پمپ آب لوارا را نیز بررسی کنید.

پمپ پنتاکس مونتاژ ایران

پمپ پنتاکس ایرانی تحت لیسانس پنتاکس ایتالیا تولید شده است و به همبن دلیل تمامی قطعات پمپ آب پنتاکس ایرانی، ایتالیایی بوده و فقط در ایران مونتاژ می شود.

پمپ آب پنتاکس بشقابی به عنوان پمپ های کم صدا شناخته می شود و برای استفاده داخل ساختمان ها و همچنین نیازهای صنعتی به کار می رود. پمپ های سری CM جزو این نوع از پمپ های بشقابی می باشند.

پیشنهاد ویژه: اگر در واحد مسکونی خود یا در محل کار با افت فشار روبرو هستید، حتما از بوستر پمپ و البته منبع تحت فشار استفاده کنید.

۱۴۰۳/۲/۶ ۱۶:۱۹:۴۲
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۶ ۱۶:۵۵:۴۷
(ویرایش)

کاربرد پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی به منظور تقویت فشار و تامین آب موردنیاز خانه ها و آپارتمان ها و حتی کارخانجات استفاده می شود. نسبت به میزان مصرف آب و تعداد شیر آب و دوش ها اندازه ی پمپ آب می تواند متفاوت باشد. پس با توجه به نیاز خود، پمپ آب خانگی را در اندازه ی مناسب خریداری کنید.

همچنین از پمپ آب خانگی برای تخلیه ی آب انبارها، استخرها و همچنین جابجایی آب، پمپاژ آب، سیستم تهویه (سرمایشی و گرمایشی)، آتش نشانی و بوستر پمپ استفاده می شود. بنابراین اگرچه این پمپ ها به پمپ آب خانگی معروف هستند، علاوه بر مصرف خانگی، مصارف صنعتی نیز دارند.

پمپ آب کوچک ارزان خانگی

پمپ آب کوچک یک نوع پمپ آب خانگی بوده که در ابعاد کوچک در واحدهای مسکونی مورد استفاده قرار می گیرداگر به دنبال خرید پمپ آب کوچک ارزان هستید، ما خرید پمپ آب 12 ولت ارتفاع زیاد را به شما پیشنهاد می کنیم. پمپ آب ۱۲ ولت انواع پمپ آب کوچک می باشد که به دلیل آسان بودن طراحی داخلی و خارجی آن و همینطور سبک بودن نسبت به دیگر پمپ آب های خانگی از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. برای استعلام قیمت پمپ آب کوچک 12 ولت و دریافت مشاوره می توانید تماس بگیرید.

 

۱۴۰۳/۲/۶ ۱۶:۵۵:۴۶
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۶ ۱۶:۵۵:۴۷
(ویرایش)

پمپ آب ابارا

اگر قصد خرید یک پمپ آب خانگی با کیفیت با قیمت مناسب را دارید. پمپ آب ابارا بی تردید یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. پمپ آب خانگی ابارا در سری های مختلفی مانند PRA، CMA،CDA، AGA تولید شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر حتما با نمایندگی پمپ آب ابارا در ایران تماس بگیرید. 02133997522 | 02133997661 | 09121882140

اگر به پمپ های ایتالیایی علاقه مند هستید حتما از محصولات پمپ آب لوارا نیز دیدن کنید.

پمپ آب خانگی ابارا ایتالیا سری CMA

پمپ آب خانگی ابارا ایتالیا سری CMA به پمپ های بشقابی ابارا نیز معروف هستند. این پمپ های بشقابی بصورت سانتریفیوژی و تک پروانه به بازار ارائه شده اند.

جنس پزوانه و بدنه این پمپ ها به ترتیب برنجی و چدن می باشند. از ویژگی های برجسته پمپ آب خانگی ابارا سری CMA کیفیت بالا، کم صدا بودن و قابل تعمیر بودن آنها است. نکته مهمتر اینکه نسبت به پمپ آب خانگی ابارا سری PRA کم صداتر هستند.

توان این سری از پمپ ها EBARA بین 0.5 تا 3 اسب بخار است. حداکثر دمای کاری آنها 50 درجه سانتیگراد و حداکثر فشار کاری آنها در بزرگترین سایز 6 بار است.

مدل های مختلف این سری دارای قطر ورودی 1 و 1.1/4 اینچ و قطر خروجی 1 اینج هستند. مکانیکال سیل این سری از پمپ های ابارا از جنس کربن-سرامیک-NBR است.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران